Hej dwa tygodnie temu stałem się posiadaczem focus st.Focus z 2006 roku bardzo fajnie się sprawuje. Dzis udałem się nim sprawdzić ile km ma pod maską i moim oczom ukazało się 265km i 440nm. Ma zmieniony IC (nie pamiętam jaki) filtr K&N oraz wydech inny. Nie jestem specem od tego ale w hamowni powiedzieli że z 5k wszystko kosztowało. Jeżeli będzie jakiś zlocik w warszawie to z chęcią wpadnę.
(http://imageshack.us/a/img21/8697/1ebj.jpg)
(http://imageshack.us/a/img19/1489/gf2x.jpg)
(http://imageshack.us/a/img600/7189/5xgv.jpg)
(http://imageshack.us/a/img69/8176/szgi.jpg)
szału nie ma, u mnie przy tych modach jest 301KM ...
pytanie jaki IC i wydech, wtedy możemy porozmawiać o ich wartości, bo po taniości taki zestaw to 2,5k, a po drogości może być i z 10k ;)
graty fury i zdjęcia nie wyświetlają się ;)
tak dodałem zdjęcia bo inaczej nie wychodzi jak da rade to poprawić to proszę o info jak, vtec wiem wiem że twój ma 300km, ma fokusa niecałe 2 tygodnie, byłem przekonany że to seria bo poprzedni właściciel który jeździł nim ponad 3 lata też o tym nie wiedział a nie hamował. Z tego co pamiętam Intercooler Milltek, filtr/dolot K&N a wydech nie wiem jaki i blow off, to z tego co wyłapałem.
Cytat: sas w 05.11.2013, 20:27jak da rade to poprawić to proszę o info jak
http://fordtuning.pl/index.php/topic,1719.0.html
Ładna foka. Pokaż środek.
Poprawione myślę że teraz będzie ok.
Cytat: sas w 05.11.2013, 21:27Z tego co pamiętam Intercooler Milltek, filtr/dolot K&N a wydech nie wiem jaki i blow off, to z tego co wyłapałem.
Milltek nie robi intercoolerów tylko wydechy :) zrób zdjęcie końcowego tłumika i intercoolera przez kratę w przednim zderzaku (lub od dołu) to będziemy mogli powiedzieć co tam masz ;)
Filtr K&N niestety nic nie daje, a blow off potrafi zaszkodzić (szarpanie i raz na jakiś czas wywala błąd), dzwięk bov'a wybacza dużo :)
zdjecia widać, szyby przednie przyciemniane - łakomy kąsek dla panów w mundurkach. cat-a masz czy przelot?
Dziwny felunek. To 18" jest ?
Sądząc po końcówkach to wydech raczej seria. Chyba że ktoś je zostawił - po wymianie na przelot 3" - dla niepoznaki.
Cytat: wilhelm w 06.11.2013, 01:14a blow off potrafi zaszkodzić (szarpanie i raz na jakiś czas wywala błąd), dzwięk bov'a wybacza dużo Smiley
...w końcu się przyznałeś co dolega blow off'owi :P
Cytat: vtec w 05.11.2013, 20:17szału nie ma, u mnie przy tych modach jest 301KM....
... może to bez strojenia tyle wyszło :stupid: , Ale Ty się Vtec jarasz tą trójką z przodu do przesady... te konie masz na końcu skali . Moment ważniejszy ! ... a i tak więcej jak 260kmh nie pojedziesz :evil:
To są 17" zimówki na zdjęciu poniżej letnia felga 18". Z wydechem nie wiem jaki jest zdjęcia wydechu i innych gratów żebyście ocenili dodam po weekendzie bo teraz brak czasu, ale w hamowni mówili że nie jest to seria (po mojemu pierdzi i strzela) :) Wydaje mi się że zrobiłem dobry zakup, na razie jestem zadowolony :D :D :D
(http://img841.imageshack.us/img841/3051/xcvy.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/841/xcvy.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Cytat: Kris1976 w 07.11.2013, 00:22...w końcu się przyznałeś co dolega blow off'owi
Przez 2 miesiące tylko raz zaświeciła mi się kontrolka check engine, w porównaniu do np. Dawpi któremu od razu zapaliła się choinka na desce rozdzielczej. Nie wiem od czego to zależy :)
Szarpanie to głownie przy podjeżdzaniu na niskich obrotach (np. w korku), spadają wtedy do ok. 500 na moment i szaarpie budą...
Plusy to psst i więcej strzałów z wydechu :)
Cytat: vtec w 06.11.2013, 22:17zdjecia widać, szyby przednie przyciemniane - łakomy kąsek dla panów w mundurkach. cat-a masz czy przelot?
Zabrali Ci kiedyś za to dowód? :D
Mam go 2 tygodnie więc nie było jeszcze okazji spotkać się z panami w mundurach ale poprzedniemu właścicielowi zabrali, zrobił badania techniczne ze spełniają normy i oddali. Mam te zaświadczenie w dowodzie. Z bov'em nie mam problemów nic nie szarpie i nie zapalają mi się kontrolki.
tak jak pisaliście wcześniej abym wrzucił zdjęcia wydechu itp wtedy powiecie co tam siedzi, dopiero teraz miałem czas coś cyknąć.
(http://imageshack.com/a/img46/8913/jnzh.jpg)
(http://imageshack.com/a/img853/4659/gtb7.jpg)
(http://imageshack.com/a/img577/5243/24a9.jpg)
(http://imageshack.com/a/img837/1072/79eq.jpg)
(http://imageshack.com/a/img547/155/zwo0.jpg)
sorki ale ciężko zrobić zdjęcie intercoolera starałem się aby coś było widać.
Bov, dolot KN ze stozkiem schowanym pod lampą, wydech seria, ic wygląda na serie
Kris - a fabryczny IC nie ma przypadkiem wylotów zagiętych do tyłu???
Tutaj wydaje się, że IC ma proste z kolankami silikonowymi, więc chyba raczej nie seria.
Na ekranie smartfona wygląda na serię ;-) ale się nie upieram...
wydech fabryka, pytanie co DP i decat.
IC nic nie widać
chyba trzeba się z wami spotkać aby dowiedzieć się co było zmienione w foce, ciężko zrobić zdjęcie IC oraz wydechu, jak wydech jest fabryczny i jest taki głośny to nie wiem jak wy wytrzymujecie przy zmienionych. :D
Ale co Ci jest za glosne ?!! Buczy, huczy, w środku czy co? Seria jest max restrykcyjna i cywilizowana.
Jesli chodzi o IC, to na ostatnim zdjęciu widać jeden wylot i wg mnie ten wylot jest prosty z zamontowanym na nim niebieskim kolankiem i szeroką opaską mocującą ...
Przez tą zajebista pogodę w piątek rozpierdzielilem dwie felgi samochod zjechał na lawecie do wulkanizatora w nocy koszt prostowania felg 2x130 zł , na szczęście opony całe, dla warszawiaków uwarzac na skrzyżowaniu Jana Pawła i Solidarności.
Które felgi Ci się pogniotły?
Jaki rozmiar opon miałeś?
Felgi te ca są na pierwszych zdjęciach rozmiar 17 cali 225/40 , wjebalem się chyba na jakiś metalowy wystający pręt przy torach tramwajowych przez ten śnieg nic nie widać. Lewy przod i tył były prostowane.
Uważaj na opony. Obserwuj je. Nie jest wykluczone, że od uderzenia popękały druty w oponie.
Zobacz czy po napompowaniu nie zrobiły się jakieś wybrzuszenia.
No chyba że felgi są takie kiepskie, że pogięły się od niewielkiego uderzenia... Pomyśl wtedy o mocniejszych na zimę, bo sam widzisz ile kosztuje prostowanie.
Felgi są kute tak mi mówił poprzedni właściciel specjalnie mocniejsze na zimę, rany od środka w felce był zgiety powietrze zeszło , będę miał na uwadze te opony choć w wulkanizacji powiedzieli że wszystko ok a wiesz jak mogą zarobić na oponach to pewnie by wciskali że coś nie tak
Skoro był zgięty rant, to rzeczywiście możliwe, że ten pręt ześlizgnął się po boku opony i uderzył jedynie w felgę. Uderzenie nastąpiło nie przez oponę.
Hej muszę wymienić świece i mam małe pytanie co wybrać? Moc 260km + tak nie lubiany przez was lpg (niestety przy spalaniu w korkach na poziomie 16-18 litrów mosialem to zrobic)
Pytanie mi się nasuwa co do wykresu. Czym spowodowane jest jego pofałdowanie? U mnie tak samo jest i chciałbym wiedzieć.
Nie wiem dlaczego jest pofaldowany na hamowni nic o tym nie mówili a samochód mam dopiero 3miesiace i w takim stanie go kupiłem. Może ktoś mądrzejszy się wypowie
Holo, Heko zapewne zna wyjaśnienie czemu są takie Karpaty ...
Pytałem, ale nie odpowiedział. Mi na hamowni coś o filtrach tudzież świecach wspominali...
Hej
Mam pytanie czy wskaźnik od ciśnienia oleju nie wskazuje za niskiej wartości? jest prawie przy czerwonym polu, silnik rozgrzany na postoju, przy wciśnięciu pedała gazu wskaźnik leci do końca. Olej silnikowy wymieniany był niedawno na nowy na bagnecie pokazuje wartość po środku. zalane 6,5litra.
(http://images62.fotosik.pl/772/551f1e909e9c264cm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/551f1e909e9c264c.html)
Sory za tak lamerskie pytanie ale mam fokę od 5mc dopiero.
6,5 litra...gdzie to sie zmiescilo? Ksiazkowo 5,8 z wymiana filtra.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
tak wyczytałem gdzieś na forum, stan jest tak kreskę przed max. Pytanie dotyczy wskaźnika ciśnienia oleju. czy taki niski stan jest normalny?
Na wolnych obrotach u mnie jest podobnie a pod obciążeniem ciśnienie jest minimalnie przed kreską 5
Czyli to normalne ze na wolnych tak nisko, pod obciążeniem też jest przy 5
Cytat: sas w 18.03.2014, 20:05
Czyli to normalne ze na wolnych tak nisko, pod obciążeniem też jest przy 5
norma, można jezdzić dalej ;)
Cytat: cliner w 18.03.2014, 08:54
6,5 litra...gdzie to sie zmiescilo? Ksiazkowo 5,8 z wymiana filtra.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
u mnie podobnie 3x2 litry łyknął bez problemu i na bagnecie połowa ...książka swoja a rzeczywistość swoje...
ale 6,5 to jednak lekka przesada
Panowie mnie zawsze uczono że przy autach z turbo olej powinien być utrzymywany minimalnie poniżej MAX stanu.
Niestety samochód został unieruchomiony :( Werdykt po 30 minutowym sprawdzeniu turbina padła (wydaje metaliczny odgłos) i teraz mam do was pytanie. Regenerować? szukać używki na allegro? wiecie może jaki jest koszt nowej turbiny? Jeżeli regeneracja to czy macie kogoś do polecenia. Dopiero we wtorek samochód będzie rozebrany i dokładnie sprawdzony.
wstawiać większą :)
używka RS-a ok 2,5-3,0 kPLN
Tylko trzeba najpierw taka RS'ową znaleźć - za 2,5 koła to ja z miejsca sam bym chętnie kupil ...
Za tyle ja też biorę :).
Witek, masz jakąś metę na turbawki?
tu się może zapytaj o RS-owe Turbo.
http://www.nowe-turbosprezarki.pl/ford_focus.html
Jakby moje padło to bym szedł tylko tą drogą. Turbo z RS ! a turbo z ST won !
Życzę powodzenia - kilka razy do nich dzwoniłem z pytaniem o turbo RS'owe i do dzisiaj się odpowiedzi nie doczekałem ...
« Dodane: 08.06.2014, 21:51 »
...zobaczyli kierunkowy ze Szwecji ... i się wystraszyli... nie było komu gadać :stupid:
« Dodane: 09.06.2014, 00:57 »
a serio to nie znam ich...pierwsza wygooglowana firma...jak mówisz że nie warto ...to pewnie nie warto
Więc tak po pierwszym dniu oględzin jest wiadome ze nie padła turbina, jutro sprawdzają rozrzad, pytanie czy spotkaliscie się kiedyś aby w samochodzie z silnika wydobywal się zapach spalonych zwłok jakiegoś gryzonia. Strasznie smierdzi.
Za bardzo gazowałeś i zassało jakiegoś nietoperza hehe!
A tak serio - to co w takim razie wydawało metaliczny dźwięk? Myślałem że razem z mechanikami jesteście pewni skąd te dźwięki lecą.
żaden check nie pali się?
Żaden check nie pali sie, był już podpięty do kompa, silnik osłuchany turbo odpada wszystko z nim ok, na zimnym silniku tego nie słychać rozgrzewa się i wtedy po minucie słychać metaliczny dźwięk.
Mam do was pytanie, mianowicie.
Padła mi podstawa filtra olejowego, została wymieniona na nową z aso, wszystko ok nowy olej zalany samochód śmiga lecz moim oczom po 100km ukazał się olej wylatujący przez korek podjechałem do mechanika który to robił stwierdził że trzeba wymienić oring i to zrobił. Po paru dniach to samo, jutro do nich jadę ale chciał bym zaczerpnąć waszej wiedzy co to może być? Teraz wyciek jest mniejszy ale dalej jest.
zdjęcie.
(http://images61.fotosik.pl/1128/2fcdb6d1162f8a47med.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fcdb6d1162f8a47.html)
i drugie zdjęcie
(http://images62.fotosik.pl/1130/7bf0780090107378med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Nieszczelność została zażegnana po wymianie rozrządu i uszczelniaczy. Mam do was jedno małe ale bardzo istotne pytanie czy ktoś z was spotkał się z falowaniem obrotów, mianowicie mam blow-off i czasem na światłach falują mi obroty w granicach 500-1500, już go kupiłem z blovem. Czytałem że nie jest on polecany przy tym silniku. Czy wywalenie bova zniweluje te wahania obrotów. Na początku psss, psss było fajne ale wole aby silnik normalnie pracował.
U mnie obroty falowaly jak np. podjezdzalem gdzies w korku (potrafily spasc do 500 obr i silnik sie dławił), dla mnie syczenie przy zmianie biegu nie rekompensowało tego szarpania, tak samo przy szybkiej zmianie biegów ;)
Dużo osób próbowało jeździć z BOVem i większość zrezygnowała, jak dla mnie nie warto. Lepiej założyć dolot ze stożkiem który będzie świszcał przy każdym wciśnięciu gazu i sapał przy odpuszczeniu ;) efekty dźwiękowe podobne, a nie zalewa silnika i nie szarpie wtedy kiedy się tego najmniej spodziewamy ;P
Teraz będę zamawiał filtr stożek fujita z wejściem 3"(76mm) więc można wynegocjować lepszą cenę przy wspólnym zamówieniu ;)
Czeka mnie zabieg wywalenia bowa w poniedziałek podjadę do mechanika, czy trzeba w coś zainwestować jak wywalę bowa??
Cytat: sas w 12.10.2014, 00:52
Czeka mnie zabieg wywalenia bowa w poniedziałek podjadę do mechanika, czy trzeba w coś zainwestować jak wywalę bowa?
Daj znać bo ja chce strasznie bova ale słyszałem te same historie z silnikiem:(
Cytat: steveno w 12.10.2014, 20:40
Daj znać bo ja chce strasznie bova ale słyszałem te same historie z silnikiem:(
Hmmm, tak troszkę "dziwię się" - wszyscy, albo prawie wszyscy, zarówno Ci co mieli jak i ci co nie, tutaj i nie tylko tutaj mówią, że w tym aucie/silniku bov powoduje problemy, a Ty nadal go chcesz...
Uważasz że Twoje auto jest na tyle wyjątkowe, że będzie jedyne w swoim rodzaju i że będzie bov się w nim dobrze sprawował?
W kilku wątkach jest podane co możesz bezproblemowo zamontować zamiast fabrycznego rozwiązania, a ty chcesz na przekór wszystkim zapodac coś,co wiadomo że będzie robiło problemy ...
Cytat: MAG w 13.10.2014, 09:37
Hmmm, tak troszkę "dziwię się" - wszyscy, albo prawie wszyscy, zarówno Ci co mieli jak i ci co nie, tutaj i nie tylko tutaj mówią, że w tym aucie/silniku bov powoduje problemy, a Ty nadal go chcesz...
Uważasz że Twoje auto jest na tyle wyjątkowe, że będzie jedyne w swoim rodzaju i że będzie bov się w nim dobrze sprawował?
W kilku wątkach jest podane co możesz bezproblemowo zamontować zamiast fabrycznego rozwiązania, a ty chcesz na przekór wszystkim zapodac coś,co wiadomo że będzie robiło problemy....
Coś w ten sposób:) Mam świra na punkcie dzwięku. Nie zależy mi na klsycznym Bovie tylko dzwiękowym bez ingerencji w auto( o ile taki jest). Szukam szukam może znajde a jak nie to obejde się smakiem.