Cześć
Poniżej słów kilka o moim ST:
Historia:
01-2013 - Zakup Stejka, miała być Suberu Impreza ale cóż...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
02-2013 - SWAP silnika z RS-a - osprzęt pozostaje z ST
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
07-2014 - rozrząd -wymiana
10-2014 - Strojenie GCS Tuning
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
09-2015 - BSC + DV+ wkład filtra K&N
Felgi, Opony
Lato: DUNLOP 225/40 ZR18 92W XL SP SPORT 01 TL
Zima:Nokian WR D3 205/55 R16
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
No i aby nie było smutno...towarzystwo:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Najbliższe plany: wtryski z RS-a
Ale w międzyczasie logowanie i wykresy wkrótce...
Nie ma zdjęć wcale
Poprawione
gratulacje fury. Mało brakło a bym ją kupił :) Powodzenia w dalszych modach. IC też zmieniałeś czy seria?
Ładny i niepozorny polift, coś co cieszy moje oko.
Ja zazdroszczę silnika że Ci się trafił☺ coś się działo czy tak poprostu zmieniłes?
« Dodane: 05.11.2015, 07:40 »
Piekny. 5D i szyberdach dla mnie najistotniejsze☺
Cytat: weksla w 05.11.2015, 07:38
Ja zazdroszczę silnika że Ci się trafił☺ coś się działo czy tak poprostu zmieniłes?
« Dodane: 05.11.2015, 07:40 »
Piekny. 5D i szyberdach dla mnie najistotniejsze☺
1. IC z seria ST
2. Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem, stąd zmiana:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
a zbliska:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
W końcu;) Choć jeden St w promieniu 100km :P
ps: Ładny szczur musiał być jak wygryzł taką dziurę :P
Sliczny - jak dla mnie idealny kolor, bo z jednej strony troche niknie w tlumie (a ja lubie takie cichociemne auta), a z drugiej kazdy kto sie zna od razu wie co to za auto...
Cytat: MAG w 05.11.2015, 09:43
Sliczny - jak dla mnie idealny kolor, bo z jednej strony troche niknie w tlumie (a ja lubie takie cichociemne auta), a z drugiej kazdy kto sie zna od razu wie co to za auto...
A Adrian90 jak był go oglądać pewnie 1,5 roku temu, to mówił szkoda że srebry i 5D. :)
Każdy szuka czego innego , dla mnie kolor nie miał najmniejszego znaczenia.
Cytat: georgus w 05.11.2015, 10:38
dla mnie kolor nie miał najmniejszego znaczenia.
Czyli jak na młodzież przystało. Później się to zmieni. ;)
Dlatego zeszło mi prawie 2 lata aż doczekałem się swojej pomarańczy takiej jaką chciałem i nie zamieniłbym mojego koloru na żaden inny!No chyba że na Nitrous Blue wraz z nowym Rs-em ;)
Ok do rzeczy, jak już po wstępach.
Muszę ogarnąć temat doładowania, i wtrysków, sterowania turbo i programu który jest wgrany.
Wiem że zaraz odezwą się głosy że jedź na hamownię i wszystko Ci fachowcy powiedzą itd..... ale mam z tematem swoje doświadczenia stąd wolę sprawdzić sam a może się czegoś od kolegów z forum nauczyć i może przekazać swoje spostrzeżenia.
Poniższe po kontem spalania w zasadzie gdy turbo nie ładuje:
Jako że silnik jest od RS-a a graty z ST to pierwsze pytania do użytkowników zarówno RS i ST
1. Obroty na biegu jałowym jakie macie w optymalnej temp. pracy silnika, u mnie : 800 obr/min
2. Jakie spalanie pokazuje komputer na biegu jałowym u mnie: 1,4l
Dwa pozostałe z logów np: Forscan:
3. Jakie wskazanie z MAF sensora na jałowym, u mnie : 4,7 g/s
4. Jaki czas otwarcia wtrysku na jałowym: FUELPW(ms) 1,5ms
Gdzie dopadleś silnik ☺?
ZAJEBISTA FOKA! :D To się nazywa sleeper! :D
Nienawidzę srebrnego, ale kto będzie się spodziewał 300+ po srebrnej foczce ? :D
Niejednego grubo zdziwi... :D
A co to się wogole stało że taka dziura w bloku wyrwana masakra☺
Odnośnie tej dziury w bloku...
https://www.youtube.com/watch?v=9lywLxulPuc (https://www.youtube.com/watch?v=9lywLxulPuc)
Srebrny kolor, 5 drzwi i silnik od RS-a. Niezłe połączenie. Szczególnie, jak dopracujesz osprzęt. :) Niejeden będzie gryzł kierownice ze złości. ;)
Cytat: caqerr w 05.11.2015, 15:32ZAJEBISTA FOKA! To się nazywa sleeper!
Nienawidzę srebrnego,
Fakt. Świetnie wygląda.
Pogadaj z Tam-em on ci pomoze w kwestiach technicznych
U mnie obroty też 800 na jałowym, spalanie sprawdzę. Resztę trzebaby zlogować.
Mapy zrobione na podstawie logów, pewnie w niepełnym zakresie bo nie na hamowni ale co tam:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Sam mapy robisz?0
Nie .... program MegaLogViewer na podstawie logów
Cytat: steveno w 14.11.2015, 16:52
Sam mapy robisz?0
Cześć
Jako że w najbliższym czasie wejdą wtryski od RS-a, zastanawiam się przy okazji nad zrobieniem dolotu. Ma ktoś może jakieś przećwiczone rozwiązania, konkretne elementy do zastosowania, gdzie kupić itp...
chcę zrobić od początku od turbo do IC i z IC do przepustnicy
Intercooler 600x300x76mm
nie wiem czy wywalać sound symposer?
znalazłem tez taki Pipe KIT- do RS-a: http://www.viperperformance.co.uk/productsearch_hoses.php?xscId=9908
Jakieś propozycje?