Kogo polecilibyście na ogarnięcie swapa + lekki mod na 350-370, jednostki 2,5T z RSII do s-maxa 2,5T.
Hekko nie chce się dłubać w mechanice.
Zerkam na PromotoRa. Ktoś jeszcze jest ogarnięty w temacie mechaniki i strojenia? Gdzie swoje robiliście?
Im bliżej 3miasta tym lepiej.
Ma być niezawodnie i bezproblemowo.
Auto ma robić trasy, nie ma służyc do ścigania (jest za ciężkie, chodzi o szybsze auto rodzinne a z budą smaxa nie chcę się rozstawać - jest rewelacyjnie praktyczny).
Najprawdopodobniej będzie zagazowane.
Po co SWAP skoro masz 2,5t Zmień parę gratów i będziesz miał 350km
Cytat: focus st w 22.12.2013, 10:11
Po co SWAP skoro masz 2,5t Zmień parę gratów i będziesz miał 350km
Tyle, że blok z RS'a jest zdecydowanie mocniejszy niz standardowe 2,5T
Poza tym, jesli dobrze kojarzę, to u kolegi chyba konieczna jest wymiana silnika (chyba że poplatałem nicki z innego forum), więc niewiele wyzszym kosztem można mieć tam lepszą maszynownię - zresztą jeden z moich pomysłów jest podobny - kupić S-Max'a 2,5T z padnietym silnikiem i zapakować mu tam kompletny silnik od RS'a ...
Moim zdaniem nie powinno być z tym żadnych problemów (blok zewnętrznie jest wg mnie identyczny, a instalka tez niczym się nie rózni), ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach ...
Silnik jest w bardzo dobrej kondycji a wymiana słupka była by konieczna tylko wtedy gdy podnosił bym moc +++.
O konieczności (chyba) swapa pisałem w kontekscie słów snafu, a nie Twoich ...
Ale tez nie jestem pewien czy nick snafu nie pomylił mi sie z kims innym, kims, kto na innym forum pisał o konieczności wymiany silnika 2,5T własnie w S-Maxie ...