Witam
W końcu zabrałem się za jakąś dokumentacje z Detailingu Focusa więc do rzeczy.
Ford Focus II ST225 (aktualnie 272KM), rok 2006, przebieg ok 78000km, lakier perła-Electric Orange,
liczne odpryski spowodowane zbyt szybka jazdą po Niemieckich banach :) ,
auto używane na co dzień a od czasu do czasu wyskoczę sobie gdzieś żeby się odstresować
w przypływie adrenaliny, samochód dofinansowany w 120%-ach
Użyte środki:
-lakier
*mycie - szampon Optimum Car Wash (bardzo fajnie pieniący się szampon, świetny
zapach, dobry poślizg i wydajność) + rękawica z owczej wełny + drugie wiadro z Grit
Guard-em DJ + 2 mycia na myjni samoobsługowej (wiadra napełnione w domu 2*20l)
*glinka Bilt Hamber soft/regular + Dodo Juice Born Slippy 1/250
*"punktowo" użyty Mags UC, okolice klamek i dwie "oksydacje: po kupce ptakolota na masce
*osuszenie - Fluffy Dryer
*oklejenie plastików w newralgicznych miejscach, taśma 3M
*cliner - R222 + aplikator-y z MF + MF, do tej pory używałem PB PP i SRP jednak R222 pod
względem łatwości pracy bije moim zdaniem PP na łeb, R222 bardzo wydajny świetnie się
rozprowadza, konsystencja jak by rzadkiej śmietanki, zapach-jakby klej wikol :) ale nie
intensywny, może lekko oleisty,korzystając ze wskazówek SCS aplikacja przebiegała,
mała ilość na aplikator z MF, lekkie wypracowanie do powstania "filmu" odczekanie paru
minut i spolerowanie powstałej mgiełki ściereczka z MF, R222 poszedł także na dach
pokryty folią
*wosk karoseria- Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax (na razie jedna warstwa, po 24h
druga po kilku dniach trzecia) + aplikator Mags gąbkowy
*wosk dach spoiler, wnęki drzwi, wnęka bagażnika - Collinite no. 845 Liquid Insulator Wax
+ aplikator Mags gąbkowy + MF
-kola i okolice
*mycie szamponem OPT - felgi + szczotka ala Mags, koła + szczotka
*zabezpieczenie (było 3 dni temu więc nie powtarzałem) na felgi poszedł PB Wheel Sealant,
a na opony Nielsen Briliance
-plastiki i dodatki
*wszystkie plastiki zewnętrze i uszczelki umyte za pomocą Magsowego APC 1/4 + Magsowy pędzelek
*szyby - glinka BH + cliner R222 + ProVision Rain Clear
*zabezpieczenie plastików - niestety brakło mi czasu bo noc mnie zastała :(
Na zdjęcia nie miałem zbytnio czasu no i ciężko jest pracować jedna ręka a drugą pstrykać
fotki, zdjęcia takiej sobie jakości a jak skończyłem to zastała mnie noc więc finisch look
przy sztucznym świetle, zdjęć przed i w trakcie nie za wiele ale zawsze coś :roll:
Trochę staffu :) czyli zestawik na myjnie samoobsługową:
(http://img153.imageshack.us/img153/3016/54553457.th.jpg) (http://img153.imageshack.us/i/54553457.jpg/)
Tylko tyle fotek przed :( w sumie całe auto tak wyglądało
czyli zabrudzenia które niesie deszcz:
(http://img443.imageshack.us/img443/9876/58169547.th.jpg) (http://img443.imageshack.us/i/58169547.jpg/)(http://img440.imageshack.us/img440/9782/29220443.th.jpg) (http://img440.imageshack.us/i/29220443.jpg/)
Mycie karoserii, mycie plastików, felg i uszczelek, glinka:
(http://img825.imageshack.us/img825/6559/47744896.th.jpg) (http://img825.imageshack.us/i/47744896.jpg/) (http://img201.imageshack.us/img201/2702/99236545.th.jpg) (http://img201.imageshack.us/i/99236545.jpg/) (http://img831.imageshack.us/img831/2699/51532237.th.jpg) (http://img831.imageshack.us/i/51532237.jpg/) (http://img291.imageshack.us/img291/3641/19280986.th.jpg) (http://img291.imageshack.us/i/19280986.jpg/) (http://img85.imageshack.us/img85/1676/26104606.th.jpg) (http://img85.imageshack.us/i/26104606.jpg/) (http://img180.imageshack.us/img180/2495/27521868.th.jpg) (http://img180.imageshack.us/i/27521868.jpg/) (http://img8.imageshack.us/img8/526/83055787.th.jpg) (http://img8.imageshack.us/i/83055787.jpg/) (http://img9.imageshack.us/img9/3694/90635443.th.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/90635443.jpg/) (http://img651.imageshack.us/img651/2324/12450341.th.jpg) (http://img651.imageshack.us/i/12450341.jpg/) (http://img190.imageshack.us/img190/9962/75547809.th.jpg) (http://img190.imageshack.us/i/75547809.jpg/) (http://img215.imageshack.us/img215/9026/22510857.th.jpg) (http://img215.imageshack.us/i/22510857.jpg/) (http://img820.imageshack.us/img820/3968/60253758.th.jpg) (http://img820.imageshack.us/i/60253758.jpg/) (http://img43.imageshack.us/img43/7563/71158785.th.jpg) (http://img43.imageshack.us/i/71158785.jpg/) (http://img823.imageshack.us/img823/1690/33377296.th.jpg) (http://img823.imageshack.us/i/33377296.jpg/) (http://img688.imageshack.us/img688/7459/55771761.th.jpg) (http://img688.imageshack.us/i/55771761.jpg/) (http://img718.imageshack.us/img718/9706/84079622.th.jpg) (http://img718.imageshack.us/i/84079622.jpg/) (http://img440.imageshack.us/img440/8008/17243472.th.jpg) (http://img440.imageshack.us/i/17243472.jpg/) (http://img835.imageshack.us/img835/4240/13780991.th.jpg) (http://img835.imageshack.us/i/13780991.jpg/) (http://img716.imageshack.us/img716/6657/45794186.th.jpg) (http://img716.imageshack.us/i/45794186.jpg/) (http://img825.imageshack.us/img825/5509/38401972.th.jpg) (http://img825.imageshack.us/i/38401972.jpg/) (http://img824.imageshack.us/img824/1409/46665576.th.jpg) (http://img824.imageshack.us/i/46665576.jpg/) (http://img821.imageshack.us/img821/5935/91737473.th.jpg) (http://img821.imageshack.us/i/91737473.jpg/) (http://img185.imageshack.us/img185/5570/49481497.th.jpg) (http://img185.imageshack.us/i/49481497.jpg/) (http://img831.imageshack.us/img831/7231/59815164.th.jpg) (http://img831.imageshack.us/i/59815164.jpg/)
Płukanie
(http://img195.imageshack.us/img195/9613/16003029.th.jpg) (http://img195.imageshack.us/i/16003029.jpg/) (http://img704.imageshack.us/img704/680/86036603.th.jpg) (http://img704.imageshack.us/i/86036603.jpg/)
Zestaw do glinkowania :)
(http://img339.imageshack.us/img339/5394/33417571.th.jpg) (http://img339.imageshack.us/i/33417571.jpg/)
Glinka sporadycznie natrafiła na asfalt:
(http://img215.imageshack.us/img215/8787/22360320.th.jpg) (http://img215.imageshack.us/i/22360320.jpg/)
Tak wyglądała po całej masce, na drzwiach (nad listwą), błotnikach, klapie bagażnika było podobnie:
(http://img651.imageshack.us/img651/213/61390884.th.jpg) (http://img651.imageshack.us/i/61390884.jpg/)
A tak po progach i dolnej części drzwi (pod listwą)
(http://img37.imageshack.us/img37/1580/38ae.th.jpg) (http://img37.imageshack.us/i/38ae.jpg/)
Osuszanie i oklejenie auta (brak fotek)
Cliner R222
(http://img823.imageshack.us/img823/6433/42117023.th.jpg) (http://img823.imageshack.us/i/42117023.jpg/)
Po R222
(http://img814.imageshack.us/img814/3907/23375923.th.jpg) (http://img814.imageshack.us/i/23375923.jpg/) (http://img827.imageshack.us/img827/7590/41318493.th.jpg) (http://img827.imageshack.us/i/41318493.jpg/)
Szyby-a przed/po glinka+R222+Privision
(http://img375.imageshack.us/img375/2941/39031853.th.jpg) (http://img375.imageshack.us/i/39031853.jpg/) (http://img153.imageshack.us/img153/6751/25698518.th.jpg) (http://img153.imageshack.us/i/25698518.jpg/)
Dach, spoiler, wnęki i wewnętrzne części drzwi i bagażnika
- Collinite no. 845 Liquid Insulator Wax
(http://img337.imageshack.us/img337/4333/66214122.th.jpg) (http://img337.imageshack.us/i/66214122.jpg/) (http://img201.imageshack.us/img201/5222/77136377.th.jpg) (http://img201.imageshack.us/i/77136377.jpg/) (http://img338.imageshack.us/img338/1711/87035323.th.jpg) (http://img338.imageshack.us/i/87035323.jpg/) (http://img716.imageshack.us/img716/7502/60670689.th.jpg) (http://img716.imageshack.us/i/60670689.jpg/) (http://img823.imageshack.us/img823/491/38855166.th.jpg) (http://img823.imageshack.us/i/38855166.jpg/) (http://img15.imageshack.us/img15/8941/77492721.th.jpg) (http://img15.imageshack.us/i/77492721.jpg/) (http://img580.imageshack.us/img580/1679/50631014.th.jpg) (http://img580.imageshack.us/i/50631014.jpg/) (http://img59.imageshack.us/img59/6012/51358065.th.jpg) (http://img59.imageshack.us/i/51358065.jpg/) (http://img155.imageshack.us/img155/6210/28413464.th.jpg) (http://img155.imageshack.us/i/28413464.jpg/) (http://img138.imageshack.us/img138/218/78308739.th.jpg) (http://img138.imageshack.us/i/78308739.jpg/) (http://img195.imageshack.us/img195/4520/85581723.th.jpg) (http://img195.imageshack.us/i/85581723.jpg/) (http://img192.imageshack.us/img192/6254/10661405.th.jpg) (http://img192.imageshack.us/i/10661405.jpg/)
Focus po wosku Finish Kare 1000P Hi-Temp (pierwsza warstwa)
(http://img245.imageshack.us/img245/7964/37267177.th.jpg) (http://img245.imageshack.us/i/37267177.jpg/) (http://img178.imageshack.us/img178/738/39338008.th.jpg) (http://img178.imageshack.us/i/39338008.jpg/) (http://img217.imageshack.us/img217/7392/15695087.th.jpg) (http://img217.imageshack.us/i/15695087.jpg/) (http://img201.imageshack.us/img201/8941/85657725.th.jpg) (http://img201.imageshack.us/i/85657725.jpg/) (http://img268.imageshack.us/img268/598/38342088.th.jpg) (http://img268.imageshack.us/i/38342088.jpg/)
Tak to wygląda nocą/pod wieczór
(http://img812.imageshack.us/img812/986/30370674.th.jpg) (http://img812.imageshack.us/i/30370674.jpg/) (http://img227.imageshack.us/img227/3959/25054383.th.jpg) (http://img227.imageshack.us/i/25054383.jpg/) (http://img534.imageshack.us/img534/3900/86621305.th.jpg) (http://img534.imageshack.us/i/86621305.jpg/) (http://img839.imageshack.us/img839/6749/83772898.th.jpg) (http://img839.imageshack.us/i/83772898.jpg/) (http://img693.imageshack.us/img693/762/96598752.th.jpg) (http://img693.imageshack.us/i/96598752.jpg/)
Ogólnie Samochód już przygotowywany na okres jesień/zima dlatego będzie kilka warstw
w celu zmaksymalizowania ochrony, niestety na dresing plastików i uszczelek brakło czasu
dzisiaj, a wnętrze to już będzie jakaś osobna fotorelacja bo jest w planach.
Jak ktoś by miał jakieś uwagi, pytania to zapraszam do rozmowy, konstruktywna krytyka
tez mile widziana.
Pozdrawiam :good:
zazdroszcze ludziom którzy maja do tego zapał i wiedze na ten temat ... mi by sie nie chcialo polerowac, woskować (cyklinowac też :D) kiedyś sie za to zabrałem i efekt był odwrotny dlatego wolalbym oddać auto do profesjonalnego zakładu gdzie zrobią to tak jak być powinno
Cytat: wojoo w 05.10.2010, 22:27
wolalbym oddać auto do profesjonalnego zakładu gdzie zrobią to tak jak być powinno
Ale i tak byś musiał sam autko umyć od czasu do czasu na 2 wiadra, kupić kilka dobrych Mikro Fibr,
rękawice do mycia jakiś QD bo inaczej tą kasę co przeznaczyłeś na detail auta
to jak byś wyrzucił w błoto, no a korekta lakieru nie jest tania, ostateczne wyjście żebyś
jeździł na jakąś profi myjnie ręczną co ok dajmy na to 2 tyg,
co by wiedzieli jak się myje auto.
Pozdro
W sumie muszę powiedzieć że cofam wszystkie złe rzeczy które mówiłem i może napisałem o
Wosku FK1000, jeśli aplikacja przebiega w niższej temperaturze jaką miałem przy
poprzedniej aplikacji w lipcu to wszystko jest spoko jeśli zachowamy "ultra" cienka warstwę
przy nakładaniu no i trzeba uważać na plastiki. W sumie wosk kupiony na zimę, do
aplikacji podchodziłem z niechęcią wiedząc jak było przy ostatnim razie,
ale teraz jak już w sumie go "rozpracowałem" to go polubiłem :) no i może być
ciekawym podkładem pod woski naturalne w przyszłości.
W sumie Foka jest już po drugiej warstwie, autko przed aplikacja było tylko leciutko
przykurzone więc szybka kąpiel i było po sprawie.
Przed myciem
(http://img405.imageshack.us/img405/8342/56707813.th.jpg) (http://img405.imageshack.us/i/56707813.jpg/)
Chwilkę po
(http://img696.imageshack.us/img696/2504/66990952.th.jpg) (http://img696.imageshack.us/i/66990952.jpg/)
Clio V6
Kropelki FK 1000
(http://img80.imageshack.us/img80/1760/61001596.th.jpg) (http://img80.imageshack.us/i/61001596.jpg/)
Kropelki Colli 845
(http://img178.imageshack.us/img178/550/59099268.th.jpg) (http://img178.imageshack.us/i/59099268.jpg/)
Kilka fotek po drugiej warstwie
(http://img684.imageshack.us/img684/6783/75444481.th.jpg) (http://img684.imageshack.us/i/75444481.jpg/) (http://img826.imageshack.us/img826/3684/29134542.th.jpg) (http://img826.imageshack.us/i/29134542.jpg/) (http://img101.imageshack.us/img101/6759/91576932.th.jpg) (http://img101.imageshack.us/i/91576932.jpg/)
Foty z tel.
Dzisiaj podczas przejażdżki cyknąłem kilka fotek jak to w dzień wygląda
(http://img689.imageshack.us/img689/3231/p1050427i.th.jpg) (http://img689.imageshack.us/i/p1050427i.jpg/) (http://img833.imageshack.us/img833/9866/p1050388y.th.jpg) (http://img833.imageshack.us/i/p1050388y.jpg/)
W słońcu lakier daje radę
(http://img831.imageshack.us/img831/1204/p1050377f.th.jpg) (http://img831.imageshack.us/i/p1050377f.jpg/)
Czyli jak pada słońce to "wychodzi" perła i zmienia się odcień a jak jest w cieniu to
praktycznie pomarańczowy jak by akrylem pomalował.
Docelowo na samochód w sobotę/niedziele pójdzie trzecia warstwa i to już chyba wystarczy,
do tego po nałożeniu trzeciej warstwy dopiero po następnych myciach będzie
używany QG FK 425.
Pozdrawiam
Łukasz, to wszystko wygląda obłędnie...
Dużo pracy, ale efekty są powalające.
Orientujesz się, czy ktoś w WWA zajmuje się tym zawodowo, tak żeby wstawić auto na dzień i wyjechać z nowym lakierem? 8)
Namiary?
Ceny?
Raz, że "look" jest piękny, a dwa, że przydałoby się zakonserwować moją STellę przed zimą?
BTW: ostatnie zdjęcie widzę jako kandydata do kalendarza 8)
Cytat: Petersan w 10.10.2010, 07:43
Łukasz, to wszystko wygląda obłędnie...
Dużo pracy, ale efekty są powalające.
Orientujesz się, czy ktoś w WWA zajmuje się tym zawodowo, tak żeby wstawić auto na dzień i wyjechać z nowym lakierem? 8)
Namiary?
Ceny?
Raz, że "look" jest piękny, a dwa, że przydałoby się zakonserwować moją STellę przed zimą?
BTW: ostatnie zdjęcie widzę jako kandydata do kalendarza 8)
Podziękował za miłe słowa.
W WWA by się ktoś znalazł pytanie tylko ile chcesz przeznaczyć na to $,
czy ma to być detali wnętrza, karoserii, czy chcesz pełna korektę lakieru
(usunięcie drobnych rysek swirle + może odpryski) + zabezpieczenie (wosk/sealant)
Jeden dzień to może być za mało żeby wyjechać z "nowym" lakierem nawet dla profesjonalnej Firmy,
wszystko zależy od stanu powłoki lakierniczej, średnio wychodzi coś miedzy 20-30 godz pracy przy aucie.
Co do Fotki to będzie dzisiaj jeszcze kilka bo później śmigam nakładać trzecia warstwę.
http://rudys.pl/
Firma znajomego z hh.org
Łukasz, projekcik pierwsza klasa. Uznanie i szacunek. Niestety obowiązki i dzieci nie pozwalają mi poświęcanie temu tyle czasu, chociaż jaka tako utrzymuję i mondka i volviaka w stanie "nie wstydzę się" ;) A do Twojego koloru to szczerze poleciłbym RG55. Extra wosk. Jest w samplach na próbę. Do tej ilości lakieru-na dwie warstwy.
w wawie to www.renowacjalakieru.pl :)
Cytat: wojoo w 10.10.2010, 21:49
w wawie to www.renowacjalakieru.pl :)
I niby powłoka zabezpieczająca na 5-6 lat (http://emotikona.pl/emotikony/pic/0rofl.gif) (http://emotikona.pl/emotikony/)
Szkoda pieniędzy na to.
Cytat: Lukasz-no1 w 10.10.2010, 21:52
I niby powłoka zabezpieczająca na 5-6 lat (http://emotikona.pl/emotikony/pic/0rofl.gif) (http://emotikona.pl/emotikony/)
Szkoda pieniędzy na to.
w takim razie jaka masz alternatywe na to ? ;) tak jak pisałem chociazby ja, nie mam ani czasu ani zdolnosci (juz nie mowiac o nerwach) do takich rzeczy ;)
marctwainPodziękował za miłe słowa, na następny sezon planuje zakupić właśnie jakiś wosk z wyższej półki a moje typy z pośród
których będę wybierał to RG55, R222, Victoria a co będzie to się zobaczy, o RG55 czytałem że nie dość że efektowny wosk
to jeszcze długo się trzyma na lakierze no i ma same pozytywne opinie :D
Cytat: wojoo w 10.10.2010, 22:05
w takim razie jaka masz alternatywe na to ? ;) tak jak pisałem chociazby ja, nie mam ani czasu ani zdolnosci (juz nie mowiac o nerwach) do takich rzeczy ;)
Jeszcze raz zapytam ile chcesz przeznaczyć na to PLN-ów :) i czy chociaż raz na 2tyg będziesz w stanie umyć auto
porządnie na dwa wiadra.
Pozdro
Cytat: Lukasz-no1 w 10.10.2010, 22:11
Jeszcze raz zapytam ile chcesz przeznaczyć na to PLN-ów :) i czy chociaż raz na 2tyg będziesz w stanie umyć auto
porządnie na dwa wiadra.
Pozdro
jesli chodzi o mycie auta to z tym nie ma problemu ... porządnie myje minimum 2-3 razy w tygodniu (nienawidze jeździc brudnym autem)
a co do kasy to chyba odpowiedź - typowo Polska ;)
Cytat: wojoo w 10.10.2010, 22:19
a co do kasy to chyba odpowiedź - typowo Polska ;)
Pełna korekta lakieru wyjdzie coś ok 1500-3000pln zależy gdzie i na jakich środkach robione,
samo "zakonserwowanie" auta na zimę będzie tańsze, tu się nie orientuje ale szczelne 300-500pln
czyli mycie, glinka, cliner, wosk...
marctwain powinien bardziej cenowo to ogarniać wiec poczekamy co powie.
Cytat: wojoo w 10.10.2010, 22:19
jesli chodzi o mycie auta to z tym nie ma problemu ... porządnie myje minimum 2-3 razy w tygodniu (nienawidze jeździc brudnym autem)
Prawidłowe mycie to mycie na dwa wiadra, rękawica z mikrofibry (najlepiej) + szampon z neutralnym PH który nie zmyje wosku, jeśli to ogarniasz to jest Git.
Pozdro
Cytat: Lukasz-no1 w 11.10.2010, 20:35
Prawidłowe mycie to mycie na dwa wiadra, rękawica z mikrofibry (najlepiej) + szampon z neutralnym PH który nie zmyje wosku, jeśli to ogarniasz to jest Git.
Pozdro
a może być płyn do higieny intymnej ? :dance2:
Pełna korekcja z zabezpieczeniem to w "ładnych" firmach rzeczywiście kilka kilo. Tyle biorą od gości za Cayenna np. Ale Myślę, że mondka można zrobić duużo taniej. W 1k się zmieści z woskiem.
Witam
Trzecia warstwa wosku już na ST-eku i oto tym sposobem prawdopodobnie zakończyłem
woskowanie samochodu w tym roku.
Autko było lekko przybrudzone, nic wielkiego, czyli płukanie mycie na 2 wiadra, OCW
naprawdę jest wydajny, przy myciu dałem 50ml na ok 18l wody i było ok :) później
osuszanie i trzecia warstwa wosku.
Lakier wygląda jak by był za "szkłem", fajny efekt a śliskość jest megaa.
No i kilka zdjęć:
(http://img404.imageshack.us/img404/5858/p1050506.th.jpg) (http://img404.imageshack.us/i/p1050506.jpg/)
Bezpośrednio http://img99.imageshack.us/img99/9174/p1050508.jpg
(http://img99.imageshack.us/img99/9174/p1050508.th.jpg) (http://img99.imageshack.us/i/p1050508.jpg/)
Bezpośrednio http://img99.imageshack.us/img99/6091/p1050516c.jpg
(http://img99.imageshack.us/img99/6091/p1050516c.th.jpg) (http://img99.imageshack.us/i/p1050516c.jpg/)
Bezpośrednio http://img408.imageshack.us/img408/9315/p1050518i.jpg
(http://img408.imageshack.us/img408/9315/p1050518i.th.jpg) (http://img408.imageshack.us/i/p1050518i.jpg/)
Od następnego mycia wosk będzie wspomagany QD FK425 no i się zobaczy czy wosk
przezimuje na lakierze 8)
Pozdrawiam
Ten fk425 daje naprawdę kopa w blasku. Jeden z bardziej "boost"-ujących jakie miałem. ;) kolorek tylko ma trochę "barbie".
Cytat: marctwain w 12.10.2010, 18:57
Ten fk425 daje naprawdę kopa w blasku. Jeden z bardziej "boost"-ujących jakie miałem. ;) kolorek tylko ma trochę "barbie".
Jedyny QD ala bost mam z DJ ale coś kiepsko wpływa na wosk bo szybciej złazi i w okresie zimowym
go nie tykam. FK425 to u mnie już druga butla, a najśmieszniejsze jest to że z pierwszej nawet nie
skorzystałem bo mi się cała w bagażniku wylała :( no i nie Jesteś pierwsza osoba co chwali FK425
więc coś musi w tym być :D
A barbi przy FK to pikuś :)
(http://img299.imageshack.us/img299/3024/p1050528d.th.jpg) (http://img299.imageshack.us/i/p1050528d.jpg/)
Ciekawe jak będą patrzeć jak facet gania wkoło samochodu z czymś różowym
i psika na samochód ale swoją drogą nie kolor jest tu ważny ale jego działanie
i myślę że będzie świetnie współpracował z wokiem.
Niektórzy twierdzą że FK425 trzyma się na lakierze bez wosku do 2 tyg więc jest też dobry do odświeżenia samochodu na szybko bo mamy jakieś tam zabezpieczenie.
Pozdrawiam
Cytat: Cartoon w 10.10.2010, 11:39
http://rudys.pl/
Firma znajomego z hh.org
w ostatnim Top Gear jest mały "sponsorowany" artykuł dotyczący wizyty w rudys.
Kolega jest u nas na forum detailingclub.pl, inaczej się nazywa. ;) Są jego projekty.
Przydalaby sie chemiczna dekontaminacja lakieru przed przystapieniem do glinkowania i polerowania. Chyba ze cos pominalem?
Cytat: T16user w 25.08.2015, 18:16
Przydalaby sie chemiczna dekontaminacja lakieru przed przystapieniem do glinkowania i polerowania. Chyba ze cos pominalem?
może była ale nie opisano fakt przydałby się PRICKBORT MAC 124 i jakiś IRON :)