Cześć!
Oto Bonusowe nagranie na moim kanale z Toru Żerań FSO, są to wczorajsze drifty Stejkiem na lodzie :)
Zapraszam serrrrdecznie:)
https://www.youtube.com/watch?v=1Qu7b5cyw4w (https://www.youtube.com/watch?v=1Qu7b5cyw4w)
jak chcesz wejść dobrze bokiem musisz się bardziej rozpędzić inaczej u nas w kombi się nie da :)
Piłowanie mondeo na ręcznym to nie drift. ;)
Nie wiem jak Waszymi, ale moim da się bez problemu na suchym jechać bokiem nie używając ręcznego. :)
Na oblodzonym torze jazda była kapitalna, nawet pomimo budy typu kombi :) Tylko lepiej nie wyłączać systemów, bo wtedy już nie ciekawie rzeźbi kołami w miejscu
Cytat: caqerr w 10.01.2016, 16:41
Piłowanie mondeo na ręcznym to nie drift. ;)
(http://s12.postimg.org/jq79jil8d/lubi_to.jpg)
Nie szkoda Ci samochodu?
przyznać się który tak szalał że aż TVN go uchwyciło
(http://images78.fotosik.pl/231/bf15d44bdac7c95amed.jpg) (http://images78.fotosik.pl/231/bf15d44bdac7c95a.jpg)
(http://images76.fotosik.pl/231/112efbf6d7623762med.jpg) (http://images76.fotosik.pl/231/112efbf6d7623762.jpg)
Na pewno nie ja..
No właśnie ja :) Niedługo będę miał w dobrej jakości to wrzucę :)
Cytat: slavko w 10.01.2016, 18:19Tylko lepiej nie wyłączać systemów, bo wtedy już nie ciekawie rzeźbi kołami w miejscu
Co to za zabawa z ESP? ;)
Cytat: Tomasz w 16.01.2016, 11:49slavko:
Tylko lepiej nie wyłączać systemów, bo wtedy już nie ciekawie rzeźbi kołami w miejscu
Co to za zabawa z ESP?
dokładnie, wyłączyć ESP, poduszke pasazera i radio - zabawa będzie jeszcze lepsza :stupid:
Cytat: MotoManiaq w 16.01.2016, 20:39
dokładnie, wyłączyć ESP, poduszke pasazera i radio - zabawa będzie jeszcze lepsza :stupid:
Nie, najlepiej kupić St220 i zamknąć go w garażu, czasem wpaść do garażu i na niego popatrzeć ewentualnie przetrzeć kurz ;]
Co do ESP..
Po wyłączeniu ESP nie za bardzo furka się "słucha" przy takim oblodzeniu. Zdecydowaniem lepiej z systemami się lata :) Sprawdzone po kilku próbach przejazdu
Cytat: slavko w 16.01.2016, 21:31Po wyłączeniu ESP nie za bardzo furka się "słucha" przy takim oblodzeniu. Zdecydowaniem lepiej z systemami się lata Sprawdzone po kilku próbach przejazdu
ciekawe... musze sie tez pobawic i sprawdzic ;) w poprzednich moich autach , wylaczenie systemów wspomagajacych w takich warunkach zdecydowanie polepszalo zabawe
Cytat: slavko w 16.01.2016, 21:31Po wyłączeniu ESP nie za bardzo furka się "słucha" przy takim oblodzeniu.
To znaczy tylko tyle, że musisz lepiej wyczuć auto. :)
A co do szkodliwości takiej zabawy, to -- o ile tylko pod śniegiem nie ma krawężników czy wielkich kamieni -- w ogóle to autu nie zaszkodzi. Przypadkowe wjechanie w dziurę to wielokrotnie większy problem dla zawieszenia.
Generalnie po wyłączeniu ESP-eka, koła "piłowały w miejscu, ciężko była go wprawić w płynną jazdę.. przynajmniej ja to tak odczuwałem.. W każdym razie zabawa była świetna.. polecam spróbować :)
Przy wyłączonym ESP trzeba czasem użyć zwykłego hamulca żeby dociążyć przednią oś. Wtedy łapią przyczepność a tył leci. Ślizganie się z włączonym ESP dla mnie nie ma za bardzo sensu, uczysz się wtedy zachowań systemów, które są czasem znacznie bardziej nieprzywidywalne.
Cytat: slavko w 17.01.2016, 12:29
Generalnie po wyłączeniu ESP-eka, koła "piłowały w miejscu, ciężko była go wprawić w płynną jazdę.. przynajmniej ja to tak odczuwałem.. W każdym razie zabawa była świetna.. polecam spróbować :)
Kwestia kierowcy, tylko i wyłącznie ;)
Cytat: slavko w 17.01.2016, 12:29Generalnie po wyłączeniu ESP-eka, koła "piłowały w miejscu, ciężko była go wprawić w płynną jazdę.. przynajmniej ja to tak odczuwałem..
Po prostu musisz potrenować. :)
Cytat: alibizi w 17.01.2016, 21:11Ślizganie się z włączonym ESP dla mnie nie ma za bardzo sensu, uczysz się wtedy zachowań systemów, które są czasem znacznie bardziej nieprzywidywalne.
Zdecydowanie lepiej nauczyć się auta. ESP jest przydatne przy dużych prędkościach, bo jednak jest w stanie kontrolować każde koło z osobna, a kierowca nie.
Tomasz dokładnie tak jak piszesz. Przy ruchu miejskim, zwłaszcza bardziej dynamicznym, ESP psuje całą zabawę. Zwłaszcza, że kontrola trakcji w ST220 jest dość czuła i z reguły znacznie za wcześnie bierze sprawy w swoje ręce. Do tego coś, co mi się nie podoba przy tak wcześnie działającej trakcji to fakt nierównomiernego zużywania się klocków hamulcowych.
Cytat: alibizi w 18.01.2016, 17:08Zwłaszcza, że kontrola trakcji w ST220 jest dość czuła i z reguły znacznie za wcześnie bierze sprawy w swoje ręce.
Z tym się nie zgodzę, w porównaniu z innymi autami, które miałem to w ST220 kontrola trakcji włącza się późno. Spokojnie można "zamieszać" kołami z włączonym ESP.
Jest esp nie ma zabawy nie ma esp jest zajebista zabawa