Witam serdecznie,
Przymierzam się do kupna Focusa 2 po lifcie, 3d. Chcę do niego założyć bodykit z RS. I tutaj nasuwa się pytanie. Czy będą do zwykłego pasować zderzaki z RS? Spasują się z nadkolami? czy kupować dedykowany pakiet stylizacyjny RS do zwykłych od np. Riegera?
Czytałem ostatnio w polskim wydaniu TG, że Focusy (3 generacja) zjeżdżają z jednej taśmy, wszystkie jednakowe i dopiero jak jest auto gotowe to zabierają je do Custom Center i zamieniają całe zawieszenie, zderzaki, itd.
Z poprzednimi generacjami też tak było?
Pozdrawiam
W przypadku MK2 to RS jest o wiele szerszy od ST, więc ze spasowaniem tego będzie bardzo ciężko...
Gdybyś chciał przeszczepiać błotniki żeby to wszystko spasowało z ori zderzakami to szykuj się na spory koszt :)
No właśnie to byłby przerabiany zwykły, a nie st. Czyli co, jedyną opcją jest zamówienie pakietu z riegera dedykowanego pod to auto?
Raczej tak, aczkolwiek Rieger nie wygląda do końca tak samo ja RS - mniejsza o to :)
No wiem że dokładnie tak samo nie wygląda, ale ma to swoje plusy. Jest minimalnie droższy niż używki oryginałów, ale skoro będzie pasować Rieger to jego kupię. A jak wygląda sprawa z górną lotką? Ponoć te z allegro są tragiczne jakościowo... Oryginał będzie pasować?
Będzie pasować bez problemu.
Repliki z allegro sobie odpuść, bo przyślą Ci coś takiego ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.
Chyba, że upolujesz z wysokiej jakości materialu, ewentualnie możesz popytać w Maxtondesign.
Ok, wielkie dzięki za całą pomoc :) jak kupię i skończę to pochwalę się efektami
A jeszcze pytanka dwa. Po pierwsze czy układ wydechowy z rs będzie pasować do zwykłego? I czy maska z rs będzie pasować czy podobnie jak reszta karoserii nie będzie?
Nie wiem czy czasem w zwykłym focusie nie ma wnęki na koło zapasowe, której nie ma w ST / RS, a to by kolidowało właśnie...
Aaaaaa.. czyli ST/RS nie ma zapasowki?
No nie ma :)
Zdziwiony teraz jestem, ale znowu wiem więcej, dzięki :) a co z maską?
Do seryjnej maski wystarczy dołożyć wyloty z RSa i jest to samo :)
No ale to je trzeba wyciąć w masce?
Tak, musisz wyciąć wtedy w masce otwory pod wyloty
Cytat: WiECZUR9611 w 10.07.2016, 00:11Przymierzam się do kupna Focusa 2 po lifcie, 3d. Chcę do niego założyć bodykit z RS.
Jeśli można zapytać -- jaki ma być cel takiej przeróbki i jaką wersję silnikową chcesz przyjąć jako bazę? Bo zdajesz sobie sprawę z tego, że finansowo to się w żaden sposób nie opłaci? Oczywiście to nie musi być argument "przeciw", bo tuning to hobby, a hobby kosztuje...
Cel mam taki, że chce auto ładnie wyglądające, z w miarę tanimi częściami (to jest główny argument przeciwko ST i RS, jak się coś popsuje to koszt 10x wiekszy), które mało spali. I masz rację, to hobby ;) poza tym, lubię się bawić w takie przeróbki :)
Hmm... ST i RS dużo się częściami nie różni, ba nawet koło 70% części jest identycznych z wersją zwykłą :)
Wystarczy tylko dobrze patrzeć po katalogach, bo ta sama część potrafi właśnie mieć różne ceny ze względu na nazwę katalogu :P
No gadalem o tym z kolesiem który ma 2 ST, i on powiedział że auto magia, sam się przejechałem nim i rzeczywiście cudo, ale podobno niektóre części zawieszenia (które w pl trzeba wymieniać) do zwykłego kosztują 30 zł a do ST 170
« Dodane: 16.07.2016, 17:56 »
No i to ma być auto na codzień, więc spalanie z silnika 2,5 Turbo odpada ;)
Spalanie to nie problem - moje poprzednie auto paliło prawie tyle samo ( 1.6 75KM w benzynie ) :)
Jakim cudem? Ja mam teraz Zeteca 1.4 75km i spala średnio 7-7,5
No tam miałem 10l w trasie, a 13l w mieście czyli tak jak tutaj ( przed ostatnimi modami :P )
No to strasznie dużo. Co to było za auto?
Daewoo Nexia - poszło na złom :)
Spory przeskok. Ja mam aktualnie Focusa 1 po lifcie, 3D. Moje pierwsze auto, ale to co słyszałem od innych się sprawdziło, tak jak prowadzi się Focusa i to jak wchodzi w zakręty to po prostu magia.
Cytat: WiECZUR9611 w 16.07.2016, 17:55
No i to ma być auto na codzień, więc spalanie z silnika 2,5 Turbo odpada ;)
Zakładasz gaz i jest bajka :) mi pali max 20l gazu w mieście, jazda mieszana
Trasa 12l gazu do prędkości max 140
Focus Mk2 280km
Pozdro
U mnie średnie wychodzi 18,2 głównie miasto - przy setupie 350km :)
Muszę to przemyśleć ;)
Ok, myślałem trochę i w sumie chyba zdecyduje się na ST oryginalne. Jak to wygląda z awaryjnoscia, trwałością itd jeśli chodzi o auto i silnik?
Hej. Foka ST 2013 2.0 - spalanie w trasie 6,7-10,5/100, w mieście 10-13,5/100km. Styl jazdy od eco drive do upalenia, ale bez przesady. NIe odczuwam znacznej róznicy w spalaniu w porównaniu do wolnossącego 1,6 Hyundaia ix20 (6,0-12l/100km). A radosć z jazdy nieporównywalnie większa ;))
Fajnie, ale o spalaniu już wiem, pytałem o awaryjność i raczej silnik 2,5
Cytat: WiECZUR9611 w 27.07.2016, 16:14
Fajnie, ale o spalaniu już wiem, pytałem o awaryjność i raczej silnik 2,5
Aaaaa,, to nie pomogę :) powodzenia
Cytat: WiECZUR9611 w 15.07.2016, 20:38Aaaaaa.. czyli ST/RS nie ma zapasowki?
A to ciekawe, bo ja mam. Fabryczną.
Cytat: PyRsHaL w 16.07.2016, 16:06
Tak, musisz wyciąć wtedy w masce otwory pod wyloty
Mam wloty jak coś i mogę zrobić szablon jakie otwory trzeba wyciąć.
Cytat: TAM w 29.07.2016, 21:24
A to ciekawe, bo ja mam. Fabryczną.
Chodziło bardziej o to że nie ma zapasówki we wnęce. oczywiście, że ST ma zapasówkę, wożoną w bagazniku razem ze specjalnymi wkładkami. Ale może tak być, że poprzedni wlaściciel zapomniał to dodac do auta, bo jeździł bez...tak jak ja obecnie.