Sprzedam swój autobusik, bo chce wersję z mocniejszym silnikiem i najchętniej 7-mio osobową :D
produkcja luty 2007, lakier Navy Blue (ciemny granatowy), silnik 2,0TDCI 130KM z nalotem około 160tkm, wersja Titanium doposazona m.in. w:
- zenony z doswietlaniem zakrętów
- nawigacja GPS tzw. "mała"
- PDC (wymaga wymiany paru czujników - może to jeszcze zrobię przed sprzedażą)
- mocowania ISOFIX
- tempomat
- podgrzewane sportowe fotele
- elektryczny (automatyczny) hamulec ręczny
- alusy 17-tki wzór 5-ramienny
- hak holowniczy (założony przeze mnie w lutym tego roku - użyty kilka razy do pociagnięcia małej przyczepki towarowej)
- oczywiście elektryka szyb i lusterek
serwisowany cały czas tylko w ASO
jeden właściciel w Niemczech i jeden w Szwecji (czyli moja żonka) :D
oczywiście pełna dokumentacja
Cena po opłatach powiedzmy 46,5tys zł
Przednia szyba cała ? :D
Cytat: wojoo w 17.07.2011, 19:37
Przednia szyba cała ? :D
hehe, jeszcze cała, ale jak długo taka pozostanie ... :evil:
generalnie super auto (ogólnie , jako S-Max), silnik zapewnia w miarę przyzwoite osiagi, ale rakietą to on nie jest, chociaż jak się rozpędzi, to całkiem przyjemnie da się nim jechać.
Ilość miejsca w środku jest olbrzymia, a 3 niezalezne fotele z tyłu (przesuwane i z regulacją oparcia)super się sprawdzają gdy musi jechać tam 3-ka pasazerów (u mnie jest to notoryczne, bo mam 3-kę dzieciaków i w Mondeo jest wtedy ciasnawo.
Autko bezwypadkowe, ale lakierowana była maska i na 90% przedni zderzak. Reflektory są orginalne i niewymieniane, bo sa na nich naklejki z data produkcji, która zgadza się z data produkcji auta.
Technicznie autko bez żadnego zarzutu (poza szwankującym PDC)
Wrzuciłbyś jakieś fotki, ludzie kupują oczami. ;)
Cytat: Tomasz w 19.07.2011, 01:00
Wrzuciłbyś jakieś fotki, ludzie kupują oczami. ;)
Muszę umyć auto i pstryknąć aktualne.
Postaram się też kilka starszych wstawić jak będę miał dostęp do neta ze swojego kompa, bo teraz od znajomych piszę.
Dzisiaj go shamowałem i wyszły seryjnie duże gifty z fabryki - 150KM i 370Nm (teoretycznie powinno być 130KM i 340Nm)
Po czipsie wyszło 170KM i 402Nm - na razie wycosuję się ze sprzedaży - no chyba, że ktoś da mi za niego 50koła ... hehe
Na twoim miejscu tak bym się nie cieszył z takiej serii... najprawdopodobniej leją ci wtryski :( i stąd ten "gift"
Auto nie dymi, a 11tys km temu przy badaniu technicznym (rejestracyjnym) sprawdzano spaliny i gdyby cosik było nie tak jak powinno, to raczej nie daliby mi tak niskiej taryfy podatku drogowego, który jest uzależniony od "stopnia zatruwania"
Tym niemniej, moze masz i rację, ale podjąłem decyzję, że na razie auto zostaje u mnie -
Po chipsie da sie nim całkiem fajnie jechać, bo moment trzyma się wysoko do jakichś 3.700 obr a nie zdycha tak jak wcześniej już przy niecałych 3-ech tysiącach
1 raz jak chipowałem mondka miałem ok 150km w serii gdzie powinienem mieć tak na prawdę 130km :) co się potem okazało ze faktycznie lały wtryski (choć nie zaobserwowałem większego kopcenia) :(
wojoo ale te wtryski w S-maxie to już nie są delphi te co u nas w mk3, i one stosunkowo rzadko z tego co się orientuję ulegają uszkodzeniu.
mała aktualizacja ogłoszenia
- szyba czołowa wymieniona na nową ;-)
- przyciemnione tylne szyby (najpierw zrobiłem to sam, ale przy okazji wymiany szyby zrobili to porządnie fachowcy)
- zrobiony w zeszłym tygodniu przegląd z wymianą oleum i wszystkich filtrów plus wymienione tylne klocki hamulcowe
możliwość sprzedaży razem z bagażnikiem bazowym, a nawet z dużym boxem (460litrów)
cena za auto gotowe do rejestracji - 48tys zł
parę fotek wstawię jak będę miał dostep do drugiego kompa ...
ale w razie czego mozna poogladać je w moim wątku na MKP
http://mondeoklubpolska.pl/showthread.php/56749-przesiadam-się-na-autobu-....-S (http://mondeoklubpolska.pl/showthread.php/56749-przesiadam-si%C4%99-na-autobu-....-S)
Tak pro forma podniosę ...
Wymieniona tuz przed nowym rokiem dwumasa i kompletne sprzęgło (Sachs) plus rozrusznik (orginał Ford)
Stan licznika - 169tkm
MAG mam prośbę , nie każdy ma możliwość i chęć rejestrowania na MKP , tak więc jak chcesz pokazać jakieś foty to wrzuć to na jakimś innym serwerze :D
Cytat: jedros1 w 23.01.2012, 21:40
MAG mam prośbę, nie każdy ma możliwość i chęć rejestrowania na MKP, tak więc jak chcesz pokazać jakieś foty to wrzuć to na jakimś innym serwerze :D
No to sznureczek do FordClubPolska z fotkami (i nie tylko) - http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114600 (http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=114600)
pare fotek wklejam tutaj ...
(http://img685.imageshack.us/img685/5778/img4464c.jpg)
(http://img850.imageshack.us/img850/7848/img3843o.jpg)
(http://img202.imageshack.us/img202/3817/img3853nx.jpg)
(http://img251.imageshack.us/img251/3572/sam6570.jpg)
Podziękował :D
Podniosę, bo trochę czasu upłyneło, parę spraw sie wyklarowało i może ktos byłby zainteresowany tym autem ...
Zmiany w stosunku do opisu z pierwszego postu:
- przebieg aktualny 202tys km,
- rozrząd zrobiony (razem z pompa wody oczywiscie) przy 185tkm,
- lakierowana prawa strona, bo jesienią zeszłego roku przetarłem go o blokadę parkingowa sąsiada,
- dołożony spojler dachowy plus polakierowane elementy zderzaków z przodu i tyłu plus zamontowana końcówka wydechu z Ultera,
- przez kilka miechów auto jeździło na obniżajacych springach MAD, ale poniewaz skutkowało to rozwalaniem łożysk Macpersona (dwa komplety wymienione po przejechaniu 8tys km), to wróciły seryjne,
Cena auta - 34.900zł plus opłaty (ok. 1.800-2.000zł)
Gdyby ktoś chciał alusy 20-tki zamiast ori 17-tek, to dopłata 2,5tys zł
I jeszcze jedno - nie spieszy mi sie i nastepne auto będę kupował dopiero po sprzedazy tego, więc nie mam zamiaru jakos strasznie w dół iść z ceną - no, chyba że ktos bardzo szybko będzie chciał go kupic ...
Małe prawdopodobieństwo aby ktos tu z forum go chciał, ale może ktos gdzieś w rodzinie lub wsród znajomych ma szukajacych podobnego typu auta ...
I jeszcze raz podniosę
Przebieg aktualny 207tkm
Świeżo po serwisie w ASO Ford i przeglądzie - co prawda w Szwecji, ale to chyba jeszcze lepiej świadczy o aucie.
Turbo po regeneracji - 12m-cy gwarancji
Nowy wysprzeglik i nowa okładzina na tarczy sprzęgła (latem stara przypaliłem w górach), docisk i tarcza maja 2 lata i ok.40tkm przebiegu.
Wymieniony w grudniu drążek kierowniczy wraz z koncówką i zrobiona potem oczywiscie geometria.
Dwa komplety alu 17-tek - zima i lato
Wszystko działa tak jak powinno.
Cena 34,5tys plus opłaty
« Dodane: 11.01.2014, 23:30 »