Chciałem przedstawić mojego ulubieńca, czyli Mondeo MK2 (końcówka roku 99 - model 2000) w GHIA, fajny kolorek Nordic Light Green :)
Gdy go nabyłem, był to standardowy MK2, trochę zaniedbany, ale z małym sprawdzonym przebiegiem 158kkm.
Od chwili gdy to mam (wakacje 09) ciągle go podpasowuje pod siebie. 2.5 V6 (wersja 170KM), posiada podtlenek LPG ;). W obecnej chwili co w nim zrobilem to:
- Nowu zestaw hamulcowy: przód motorcraft, tył ate
- Jeździ na oleju Valvoline MaxLife - nie wiedziałem co było wcześniej zalane, brak wycieków, konsumpcja oleju to pol litra na 10kkm :)
- Wymienione wszystkie gumki z przodu w zawieszeniu
- Nowy krokowiec, oraz pompa wody HQ
- Wkładca Pipercrossa
- Komplet opon Uniroyal RainSport 2
W planach:
- Decat, wydech ST, poprawienie dolotu. Nowe sprzęgło.
We wnętrzu zaszły duże zmiany:
- kierownica, mieszki i gałka obszyte na nowo czarną naturalną skóra z jasną nitką pod kolor nadwozia :)
- Fotele Recaro z ST200 w opcji pół-skórzanej razem z bocznymi poduszkami. W planach wsadzenie do nich mat grzewczych. Do tego komplet na tył i boczki
- podświetlenie nóg na tył dołozone
- Alu ramki na zegary oraz czerwone wskazówki
- Nowe dywaniki oraz porządne pranie wnętrza :)
- W planach lusterko z MK3 przedliftowego AUTO
(http://img408.imageshack.us/img408/1389/im000413.jpg)
(http://img185.imageshack.us/img185/2184/im000376.jpg)
Na zewnatrz:
- pakiet ST (własciwie to RS - dziura z prawej strony na tłumik)
- BlackEyes + pomarańczowa obrysówka z przodu :)
- z tyłu zespół kierunek - wsteczny przyciemniony - polerka lamp
- Polerka lakieru
W planach: Tłumiki ST, wiec zderzak z dwiema rurkami. Lekkie obnizenie. Nowe felgi
Autko znane w Lublinie. Mam nadzieje ze na Jesiennym zlocie będę obecny i się zaprezentuje także :)
(http://img413.imageshack.us/img413/6936/image3fv.jpg)
(http://img99.imageshack.us/img99/4733/im000423.jpg)
(http://img13.imageshack.us/img13/5227/im000422.jpg)
(http://img193.imageshack.us/img193/497/im000419.jpg)
To jedno z ładniejszych mk2 moim zdaniem, po pierwsze kolor, po drugie pakiet ST, a po trzecie trochę nieprzesadzonych modyfikacji. ;)
kolorek fajny, i nie wiem czy nie ladniejszy od mk3 :D
nawet, nawet. jak na mk2 to daje rade i to niezle. :)
Fajny. Wygląda na zadbany egzemplarz.
Nie był zadbany jak go kupowałem, chociaz technicznie był w dobrym stanie :)
Dopiero staram się go doprowadzać do ideału mojego.
Nie od razu Warszawę zbudowano ;D powoli a do celu furka wygląda super
nom autko świetne mój Wujek posiada ale kombi :P no i w sumie to moi rodzice maja jeszcze mondeo mk 1 :P
Podziękował za słowa uznania :)
fajne to twoje MKII
faktycznie - zrobione ze smakiem i w dobrym guście
PS.: uwierz mi - gleba i fajna felga (przy tym kolorze nadwozia to elegancko i sportowo zarazem pasowało by dobrać coś w kolorze grafitu) czyni cuda !!!
Zgadzam się z Oktanem, grafitowe felgi bardzo ładnie by tu pasowały. ;)
Juz o tym myslalem :)
Swego czasu na MKP Kraja robił mi VT
(http://img638.imageshack.us/img638/4520/klusek.th.jpg) (http://img638.imageshack.us/i/klusek.jpg/)
Niestety, na razie zbieram na wakacje i pare drobniejszych rzeczy do auta :) Przekroczyłem magiczne 170kkm wiec alternator do roboty - jak to w v6 :)
te grafitowe felgi świetnie wyglądają :) kup sobie takie :P
Jak tylko będą fundusze to postaram sie o takie :)
Podoba mi się to autko. Widać, że ogarnięte. ;) Dywaniki welurowe... nie myślałeś? wcale nie są trudne w utrzymaniu. A przyjemniejsze. :)
Ja bym wręcz powiedział że porządne dywaniki welurowe są nawet łatwiejsze w utrzymaniu niż gumowe. ;)
Mam welurowe na lato. Wlasciwie to bardziej filcowe są.
http://ford.sklep.pl/pl,product,319054,wykladziny,dywaniki,podlogi,materialowe,przodtyl.html
Fotki są juz trochę wiekowe. Gumy mam na zimę :)
ja teraz też musze zakupić dywaniki bo niestety mam imitacje hahah aluminiowych masakra :P
ja jak kupilem samochod a bylo to rok temu w lipcu to mialem wlasnie welurowe dywaniki i w bagazniku gumowe przednie dywaniki maja nadruk mondeo gdzies na zdjeciach w mojej galerii sa widoczne
Klusek, autko Bajka :) wygląda fantastycznie ;D
Dzięki :)
Pokazuj swoje :)
Welur dywanikowy to podstawa. W takich autach jak mondeo welur to podstawa.
no właśnie a mam imitacje jakiegoś aluminium jak w żuku :P hahaha
Dziś się moim cały dzien zajmowałęm :)
Dostał porządne mycie wnętrza, zewnatrz oraz silnika :)
A ja sobie plecy opaliłem przy okazji ;)
(http://img697.imageshack.us/img697/3145/aaaob.jpg) (http://img121.imageshack.us/i/30052010u.jpg/)
prosze prosze jakie porządki :P pozdro:)
Powiedz szczerzę lepiej jeździ po takim myciu :P?
Cytat: eng w 01.06.2010, 17:30
Powiedz szczerzę lepiej jeździ po takim myciu :P?
No kurde ! Od kiedy pamiętam to mam wrażenie ze czysty samochód jezdzi plynniej i szybciej :D
A dziś byłem na zakupach i spotkałem swoje mondeo z przeszłości (zanim zaczely się mody) :D
(http://img714.imageshack.us/img714/7315/01062010.jpg)
(http://img69.imageshack.us/img69/7214/01062010002.jpg)
Fajnie widać np po wysokości bocznych lusterek ile niżej mój stoi. Tamten miał opony profil 60, a ja 50 :)
To tylną klapę i światła też jakoś modyfikowałeś?
jak to się mówi "poniosło nas ze szwagrem" i klape też przeklepaliśmy na HTB :D :D :D
Przyszedł mi do głowy głupi pomysl :P
U mnie w Zamościu na szrocie gnije mondeo MK1 GHIA na wypasie z beżem w środku ;)
Moze by tak wziasc od niego wykladziny, schowek i plastik pod kierownice. Pokombinowac cos z boczkami drzwi, aby zrob pol kremowe, pol czarne i upodobnić wystroj wnetrza do MK3 - np tak jak ma ENG :D
Coraz bardziej meczy mnie ten pomysl :>
Moim zdaniem pomysł bardzo dobry, o ile tylko te części z mk1 będą pasowały do mk2.
pomysł jak najbardziej ok tylko pytanie czy na pewno bardziej luksusowe wnetrze (bezowe fotele i wstawki) pasuje do usportowionego auta ?
Znalazlem pare fotek, co telefonem zrobilem ktoregos razu na szrocie.
(http://img686.imageshack.us/img686/6393/19042010.th.jpg) (http://img686.imageshack.us/i/19042010.jpg/) (http://img248.imageshack.us/img248/5897/19042010004.th.jpg) (http://img248.imageshack.us/i/19042010004.jpg/) (http://img715.imageshack.us/img715/7959/19042010003.th.jpg) (http://img715.imageshack.us/i/19042010003.jpg/) (http://img80.imageshack.us/img80/3474/19042010002n.th.jpg) (http://img80.imageshack.us/i/19042010002n.jpg/) (http://img256.imageshack.us/img256/8620/19042010001r.th.jpg) (http://img256.imageshack.us/i/19042010001r.jpg/)
Progi powinny pasowac, tak samo schowek i plastik pod kierownica.
Zastanawiam sie tylko czy uda sie boczki rozmontowac i pozniej zgrzać jakos ten plastik, zeby zrobic dwukolorowe.
@wojoo: fotele zostaly by moje recaro czarne. Chcialbym podobny efekt co w MK3 uzyskac :)
Da się tak zrobić. Zrobiłem tak w mk3 także w mk2 też powinno się dać tak pomieszać boczki ;)
powiedz mi eng, zgrzewales na cieplo te elementy boczkow ? Kleiles czy cos jeszcze innego ? :)
Używałem lutownicy a w miejscach gdzie nie było "mięsa" do lutowania dałem dwuskładnikowego kleju do plastyków. Tam gdzie zrobiło się to porządnie. Czyli lutuje/kleje i czekam aż to wyschnie to wyszło to ok a jeżeli jechałem po łebkach szybko to potem musiałem poprawiać bo i tak to puszczało. Także podstawa to dobry docisk 2 elementów no i czekanie po zgrzaniu żeby dobrze to chwyciło.
Nie trzeszczy? Klej "na sztywno" nie pracuje. Ciekawe. ;)
Nic nie trzeszczy ale w miejscach gdzie zrobiłem to po łebkach niestety ale odkleiło się to. Nie widać tego ale muszę to poprawić bo mnie to denerwuje ;] Ale tak poważnie to w ogóle nic nie widać.
Dziś mój pojazd przeszedł perfekcyjnie badania techniczne :)
Poprosiłem diagnostów o sumienność w badaniu i tacy byli :) Jedyna rzecz, to prawa lampa źle ustawiona, hihi ;)
Do tego na koniec pochwalili, że bardzo ładny egzemplarz.
Nie przyczepili się ani do black-eyesów, ani do moich obrysówek-samoróbek, ani do delikatnie przyciemnionych lamo z tyłu :)
W nagrodę dostał do pełna Vpower95 i pojeździ z miesiąc na benzynie - niech sobie przypomni czym jest jeździć na etylince :)
No ładny mondzioł , ładny , zawsze mówię , że jeśli coś przerabiać to ze smakiem...
Takie cos smieszne sobie zrobilem ostatnio :) Po wcisnieciu hamulca zapala sie Mondeo :)
(http://img651.imageshack.us/img651/770/20100623080.jpg)
Hot or Not ? :D
hmmm...
Ja tego nie kupuję, ale tragedii też nie ma :D
Widziałem to już w jakimś mk2 i tragedii nie ma.
Może byś zrobił fotkę z kilkunastu metrów, tak, żeby było widać całe auto... Ale tak generalnie, to zgadzam się z przedmówcami. ;)
Gdzies przy okazji zrobie lepsze foto.
Sam nie jestem przekonany do konca. Troche oscentacyjne jest swiecenie MONDEO :)
Na razie jest tak O dla jaj :)
Właśnie przeglądam forum MKP i widzę, że lanserka na światło stopu już na całą Polskę ;)
No gdzie ? Ja testowo tylko :D
Cytat: KLUSEK w 23.06.2010, 22:00
Takie cos smieszne sobie zrobilem ostatnio :) Po wcisnieciu hamulca zapala sie Mondeo :)
(http://img651.imageshack.us/img651/770/20100623080.jpg)
Hot or Not ? :D
widzialem to jakis czas temu na allegro chyba za 10zl :)
Dobra, naklejka ze swiatla juz zniknela :)
Z przodu pojawily sie zaciski na "duzy klocek" od MK1 V6 :)
Na razie na dotarciu, zobaczymy co bedzie dalej :)
Nowa sesja :)
(http://img246.imageshack.us/img246/1081/dsc5322h.th.jpg) (http://img246.imageshack.us/i/dsc5322h.jpg/) (http://img169.imageshack.us/img169/3610/dsc5318.th.jpg) (http://img169.imageshack.us/i/dsc5318.jpg/) (http://img683.imageshack.us/img683/605/dsc5323.th.jpg) (http://img683.imageshack.us/i/dsc5323.jpg/) (http://img822.imageshack.us/img822/5162/dsc5353.th.jpg) (http://img822.imageshack.us/i/dsc5353.jpg/) (http://img99.imageshack.us/img99/1672/dsc5341.th.jpg) (http://img99.imageshack.us/i/dsc5341.jpg/) (http://img401.imageshack.us/img401/8393/dsc5334v.th.jpg) (http://img401.imageshack.us/i/dsc5334v.jpg/) (http://img207.imageshack.us/img207/9263/dsc5337s.th.jpg) (http://img207.imageshack.us/i/dsc5337s.jpg/)
Nic się ostatnio nie działo ciekawego, ale dziś przyszło sprzęgło LUKa – wygrzebane po taniości z zapasów magazynowych :)
(http://i.imgur.com/uzfzz.jpg) (http://imgur.com/uzfzz) (http://i.imgur.com/CEj5T.jpg) (http://imgur.com/CEj5T) (http://i.imgur.com/LGFaI.jpg) (http://imgur.com/LGFaI)
Teraz porozglądam się za wysprzęglikiem i kołem zamachowym z st200 ;)
Cytat: KLUSEK w 28.12.2010, 11:43
Teraz porozglądam się za wysprzęglikiem i kołem zamachowym z st200 ;)
Zamach właściwie możesz kupić zwykły i wysłać go do Otoczaka. Za 160 zł regeneruje, odelża, wyważa. A wyważyć i zregenerować i tak by wypadało.
Podziel się jakimiś namiarami :)
Cytat: KLUSEK w 28.12.2010, 19:44
Podziel się jakimiś namiarami :)
Bodajże otoczak7 na Allegro.
Dzieki
Przygotowania do nowego sezonu:
(http://i.imgur.com/uIvrFl.jpg)
(http://i.imgur.com/Lnw4Tl.jpg)
Dobrze, że nie czerwone. ;)
Trochę są przekłamane te zdjęcia robione komórką. W rzeczywistości są koloru metalicznego – bardziej srebrne.
Fajne, bez wiochy. ;) W ogóle mi się Twoje auto podoba.
(tylko wrzuć naklejki SVT ;))
Mam już naklejki SVT na zaciskach ;)
Co powiecie na takie pasy na boku auta ? :)
(http://i.imgur.com/pgqJh.png)
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 14:02
....Co powiecie na takie pasy na boku auta ? :)
Zamiast myslec i kombinować z jakimiś pasami (mi się zdjęcie nie wyświetla, więc nawet nie wiem jakie one sa), to zbieraj kasę na jakieś ciekawsze fele, bo tak naprawde tylko tego brakuje w twoim autku.
Masz bardzo elegancki kolor (w żadnej mierze sportowy), więc nie psuj go pseudo-sportowymi akcentami, które do niego nie będą pasowały ....
Ja też jestem "na nie". Zdjąłbym natomiast listwy boczne z drzwi. ;)
Z tymi felami to tak jak wcześniej mówiłem - na razie siedzą bo mam do nich dobre oponki :) jak się zużyją, nad czym pracuję usilnie, to kupię większe - pewnie wolfy, bo mi się podobają :)
Także felgi na pewno zagoszczą większe. Mam już zakupione sprężynki z ST200 (-2cm), większej gleby nie mogę i nie chce, bo bym zderzak urwał na lubelskich drogach.
A co do listew bocznych, to nie mogę zdjąć, bo miałem doły drzwi malowane i będzie widać.
W przyszłym miesiącu kupuję głowicę nowe do regeneracji i na podmiankę, bo zaczęło u mnie cykać. Żeby nie czekać z robotą to wszystko sobie przygotuję i tylko przerzucę górę silnika ;)
Bardzo ładne Mk2. Felgi te co masz są jak najbardziej ok. A jakieś inne objawy prócz cykania są jeszcze? Jaka pewność, że to głowica?
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 16:22W przyszłym miesiącu kupuję głowicę nowe do regeneracji i na podmiankę, bo zaczęło u mnie cykać. Żeby nie czekać z robotą to wszystko sobie przygotuję i tylko przerzucę górę silnika Wink
Jesteś pewien, że to uszczelka pod głowicą? Cykanie może mieć wiele przyczyn...
Co do głowic, to jak już kupujesz, to poszukaj takich z ST200. Mają polerowane kanały i lepsze wałki. Warto też od razu trochę bardziej je splanować, żeby zwiększyć stopień sprężania.
Sytuacja ma się tak z tym cykaniem.
- Słychać je jedynie na rozgrzanym i obciążonym silniku.
Jak otworzę okno i przejeżdzam obok ściany, to wyraźnie słyszę cykanie zsynchronizowane z obrotami silnika. Na postoju nie słychać. Jedyna rada do zaciągnąć ręczny i katować sprzęgło obciążając motor, wtedy cykanie dobiega od strony podszybia.
- W płynie chłodzącym nie ma spalin bynajmniej.
- Jak się auto porządnie rozgrzeje to czuję jakby mniej mocy (IMRC sprawny). Na zimnym jakby ze 20 koni więcej ;)
- Bardziej cyka na LPG niz PB (pewnie temperatura spalania wchodzi w grę)
- Sporo czasu jeździł na ubogo na LPG - na pewno mu to nie pomogło.
Podsumowując to wszystko stawiam raczej na uszczelki.
Swoją drogą uszczelki zaraz będę miał. Głowice po okazyjnej cenie, z wymienionymi 500KM temu uszczelniaczami i docieranymi zaworami (robił koleś uszczelki i strzeliła mu panewka 500 KM pozniej :D), tylko splanować.
Zrobić to zamierzam sam, lub z małą pomocą typu ustawienie rozrządu, więc wiele nie ma co się chyba zastanawiać. Wiadomo jak to z tymi uszczelkami w naszych autkach.
@Tomasz: chętnie bym pchał części z STka, niestety są trudno dostępne. A jak są to po cenach takich, że nie zależy mi na tych 5 koniach na plus - lubię mieć sprawne auto, ale przepłacać nie lubię. Dlatego chyba pozostanę przy serii i odkładam na nowsze :)
Co do większego splanowania, to sprężanie wzrośnie, ale czy nie będzie niebezpieczeństwa, że zacznie przepuszczać na pierścieniach np ?
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 22:57Podsumowując to wszystko stawiam raczej na uszczelki.
Te objawy pasują równie dobrze do przedmuchu przy kolektorze wydechowym...
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 22:57Co do większego splanowania, to sprężanie wzrośnie, ale czy nie będzie niebezpieczeństwa, że zacznie przepuszczać na pierścieniach np ?
Seryjnie jest poniżej 10:0, ludzie jeżdżą nawet na 12:0, więc jak zrobisz delikatnie więcej, powiedzmy, nie wiem, 10,5:0 to nic się nie stanie. Oprócz tego możesz też samodzielnie wypolerować kanały dolotowe (trochę pracy, koszty zerowe, a kilka koni pewnie przybędzie). Tylko nie poleruj na lustro, bo paliwo będzie się skraplać (dolotowych, wydechowe można).
No i oczywiście warto z dolotem zrobić to co ja teraz robiłem do 3.0. Nawet, a wręcz przede wszystkim, jeśli masz "zwykłe" kolektory i przepustnicę. Trochę zabawy, koszty znów zerowe jak sam zrobisz, a efekt będzie.
Cykanie w benzynie z LPG to raczej norma wtryskiwacze od gazu bardzo głośno hałasują. Może nie aż tak żeby było je słychać przy zamkniętej masce jednak po jej otwarciu wyraźnie je słychać. Jesteś pewien, że to głowica? Zrób jak uważasz jednak samo cykanie to jeszcze mało. Może powinieneś sprawdzić kompresje? Bierze olej? Z rury po dodaniu gazu wydobywa się biała chmura?
Żeby sprawdzić te kolektory, trzeba by je wyjąć, czy są jakieś sztuczki sprawdzone na to ?
Co do zabawy w polerowanie to nie ma problemu, lubię takie robótki :) Zakupie jakiś dremel i będzie zasuwał ;)
Ponoć szczelność układu można sprawdzić autostartem - czy jakoś tak to się nazywa. Po odpaleniu auta psikasz tym w okolice podejrzane i jeżeli auto zacznie wyć tzn, że gdzieś jest nieszczelność.
Cytat: eng w 25.05.2011, 22:32
Cykanie w benzynie z LPG to raczej norma wtryskiwacze od gazu bardzo głośno hałasują. Może nie aż tak żeby było je słychać przy zamkniętej masce jednak po jej otwarciu wyraźnie je słychać.
Nie, nie. To nie wtryskiwacze, umiem je rozróżnić ;) Zresztą bez LPG też cyka.
Cytat: eng w 25.05.2011, 22:32
Jesteś pewien, że to głowica?
Na 90% z tego co czytam, to prawie zawsze to głowica.
Cytat: eng w 25.05.2011, 22:32
Może powinieneś sprawdzić kompresje? Bierze olej? Z rury po dodaniu gazu wydobywa się biała chmura?
Kompresji nie sprawdzałem. Oleju bierze w normie - na 5kkm dolałem 200ml, ale jeżdzę na 10W40.
Cytat: eng w 25.05.2011, 22:32
Z rury po dodaniu gazu wydobywa się biała chmura?
Rano przy pierwszym odpaleniu czuć słodkawy smak z rury wydechowej, więc pewnie spala się glikol, ale później już nic nie dymi. Chyba, że zimno to para wodna z LPG.
Swoją drogą to zawsze mam mokro w tłumiku, ile bym nie przedmuchiwał.
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 22:33
Żeby sprawdzić te kolektory, trzeba by je wyjąć, czy są jakieś sztuczki sprawdzone na to ?
Nie wiem, mało tam jest miejsca, małej nieszczelności może nie być widać w pierwszej chwili.
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 22:33
Co do zabawy w polerowanie to nie ma problemu, lubię takie robótki :) Zakupie jakiś dremel i będzie zasuwał ;)
Thinblade gdzie się da, polerowanie, porting. ;)
Cytat: eng w 25.05.2011, 22:37
Ponoć szczelność układu można sprawdzić autostartem - czy jakoś tak to się nazywa. Po odpaleniu auta psikasz tym w okolice podejrzane i jeżeli auto zacznie wyć tzn, że gdzieś jest nieszczelność.
Wydechowych kolektorów tak nie sprawdzę, chociąż jeśli chodzi o głowicę to można spróbować.
Cytat: eng w 25.05.2011, 23:37Ponoć szczelność układu można sprawdzić autostartem - czy jakoś tak to się nazywa. Po odpaleniu auta psikasz tym w okolice podejrzane i jeżeli auto zacznie wyć tzn, że gdzieś jest nieszczelność.
Autostartem szuka się raczej nieszczelności dolotu, a nie wydechu...
Cytat: KLUSEK w 25.05.2011, 22:37
Nie, nie. To nie wtryskiwacze, umiem je rozróżnić ;) Zresztą bez LPG też cyka.
Wtryskiwacze pracują niezależnie od tego czy masz gaz załączony czy nie. Także słychać je po odpaleniu silnika na benzynie.
Moje nie pracują, jak wyłączone jest LPG to nie ma zasilania na cewkach - ostatnio sprawdzałem jak rozbierałem i czyściłem wryskiwacze :) Zresztą to całkowicie inne cykanie jest, na 100% to nie one engu :)
(http://i.imgur.com/xVJox.jpg)
Nabyłem nowe głowice, aby nie czekać na regenerację moich podczas wymiany uszczelek. Kompletuję dalej rzeczy to remontu :stupid: ... Zamieram jeszcze kupić UIM i LIM i mieć gotowe, wyczyszczone i wypolerowane na podmiankę :D
Przy okazji wymienię rozrusznik (kupiony) oraz pompę wody (kupiona). W zanadrzu mam nowe napinacze rozrządu też jakby coś wyszło nie tak ;)
A teraz najlepsze, dałem 300 zł za obie (z wałkami itp). 500km temu miały wymieniane uszczelniacze i docierane zawory, więc zostało mi splanowanie ich :evil:
Gratis dostałem nowe śruby do głowic :D
W najbliższym czasie kupię uszczelki, świece i przewody, ale najpierw muszę naprawić klakson (chyba trąbka mi się spaliła) bo za tydzień mam przegląd :)
Jeśli rzeczywiście są po regeneracji, to świetna cena.
Jakie masz oznaczenia (numery części) na wałkach?
W weekend będzie mógł Ci podać, bo obecnie jestem na wyjeździe.
Są po regeneracji (nawet pobrudzić się nie zdążyły). Człowiek od którego je kupiłem też remontował uszczelki, poskładał do kupy i 500km później obróciło mu panewkę :D ... więc kupił cały nowy silnik - na MKP jest jego temat gdzieś.
Trochę głupio zrobił. ;)
Ja nie narzekam na jego decyzje :D
Ha ! Dobra passa nie ma końca !
Kupiłem UIM ST200 i przepustnice SVT + linka + uchwyt + guma :stupid: :stupid:
Idę się upić z radości. :o
To kup jeszcze wałki ST200. :) Splanujesz nieco bardziej głowice i będziesz miał ST200. ;)
A miałem po prostu go wyremontować a tu takie rzeczy. Jakby opatrzność chciała, żeby pchał w niego kase :P
Remont to najlepsza okazja do modów. ;)
No i ok, zaklepane. Jutro do mnie paczka idzie z Wawy :)
Teraz mogę polecić pozostałe części od Vanii - są rarytasy: http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/69304-garazowa-wyprzedaz-sportowych-czesci-mondka
Mam te numery wałków, które chciałeś:
-dolotowe:
F63E-6A266-AB oraz F63E-6A267-AB
- wydechowe:
F63E-6A268-AC oraz F63E-6A269-AC
I kilka fotek:
(http://i.imgur.com/9xgUm.jpg) (http://i.imgur.com/gRRH6.jpg) (http://i.imgur.com/nfxMm.jpg) (http://i.imgur.com/zImgy.jpg)
Zastanawiam się, czy mogę tam dłubać (szlifować) bez wyjmowania zaworów ? Wystarczy, że później wydmucham sprężonym powietrzem, ewentualnie nawet wodą wypłukam opiłki - czy to bezpieczne ?
Kanały w głowicy już ładnie wyczyszczone i wyszlifowane (nie na lustro, ale jest już ok :) )
A wczoraj przyszła paczka:
(http://i.imgur.com/L0pnL.jpg)
Rozglądam się za 65mm TB teraz :)
no no widzę szykują się grube zmiany :P
Jeszcze mi brakuje paru części, aby być gotowym do roboty :)
Na razie niestety kupa roboty w pracy i nie bardzo mam czas, więc tak kolekcjonuję części, z nadzieją, że kiedyś będzie mi się chciało do tego siąść :D
Trochę doprowadziłem do porządku SVT Lite :)
Po pierwsze wyczyściłem pięknie kolektor
Na zewnątrz:
(http://i.imgur.com/ZULHil.jpg)
Oraz w środku:
(http://i.imgur.com/Fi5tpl.jpg)
Okazało się, że przepustnica ma uszkodzony TPS, więc ... kupiłem kolejną przepustnicę :x
Moja skromna kolekcja:
(http://i.imgur.com/iqj37l.jpg)
Jedna poszła do GrekaPL a drugą wypolerowałem, zrobiłem thinblade i założyłem do siebie:
(http://i.imgur.com/0uVyHl.jpg)
(http://i.imgur.com/8CQTcl.jpg)
(http://i.imgur.com/kHwD6l.jpg)
Przepustnica fajnie działa, trochę lepiej się zbiera na górze, no i jest czulszy jeśli chodzi o gaz za sprawą jednej osi.
Jak tam Twój projekt? Poskładałeś już to wszystko do kupy? ;)
Jeszcze nie poskładałem :(
Ogólnie trochę straciłem zapał i czasu też mniej teraz. Pieniędzy też zresztą :)
Ogólnie to sprawy mają się tak:
- w przyszłym tygodniu będę malował doły drzwi, bo w zeszłym roku po moich nieudolnych poprawkach wyszła ruda.
- zmieniłem ostatnio kable i świece :) Od kiedy mam to auto to nie ruszałem tego ;) ... Ale po zmianie żadnej różnicy nie ma, więc chyba były stare wporządku :)
- Zamówiłem dziś graty do gazu, typu wężyki, wkrętki itp. jak przyjdzie to zdejmę górę i wkręcę się w LIMa z gazem, wtedy i założę UIM ST :)
- Airbox + rura + TB siedzą już STkowe.
- Walczę ze stukami w przednim zawieszeniu, zrobiłem końcówki + gumy stabilizatora, ale nadal jest - nikt nie potrafi powiedzieć co to, więc sukcesywnie będę to badał
Z sukcesów to zamontowałem sobie DRLe ;)
http://www.youtube.com/watch?v=hUzq9Da8qZo
I fotka z bliska jak wygląda montaż
(http://i.imgur.com/fXenPl.jpg)
Fajna sprawa. Jakie koszty montażu?
Koszt lampek, czyli od 130 do 160 zł na allegro, w zależności od wersji sterownika i sprzedawcy. Montaż 3h we własnym zakresie :)
Spoko. Zawsze to jakieś urozmaicenie ;)
Jak dla mnie rewelacja, szczególnie za tą cenę.
Zastanawiam się czy w Wasze ST/RS zderzaki by podeszły ?
Lampki mają 7cm średnicy, u Was średnica jest mniejsza, czy tylko mi się wydaje ?
Cytat: KLUSEK w 29.09.2011, 13:47Zastanawiam się czy w Wasze ST/RS zderzaki by podeszły?
W RS mają średnicę ok. 45 mm, są chyba takie same, jak w ST170. W zderzaku ST220 halogeny są chyba większe, więc może takie jak Twoje by pasowały.
45mm to strasznie mało, jak świecą ogólnie ? Moje oryginalne halogenki od ST200 nienadawały sie do niczego ;) ... Chyba tylko dla urozmaicenia wyglądu zderzaka były tak montowane. Te ledy świecą mocniej od nich :)
Cytat: KLUSEK w 30.09.2011, 01:2745mm to strasznie mało, jak świecą ogólnie?
Trochę lepiej niż zwykłe, przedliftowe (ale teraz mam lepsze żarówki), ale ogólnie nie widzę dla nich żadnego sensownego zastosowania. Może w jakiejś ekstremalnej mgle, gdzie da się jechać max 20-30 km/h by się do czegoś przydały.
Ok, przyszły graty :) W następnym tygodniu będzie wkońcu UIM ST200 :)