Witam
Gdzie polecacie zrobić program w okolicach Katowic?
Co myslicie o wydechach MG motorsport?
Jakie klocki Hamulcowe polecacie do St które dają najlepsza efektywność hamowania.
« Dodane: 28.03.2016, 23:15 »
A odnośnie wydechu poprzedni własciciel usunoł katalizator to czy jest sens zmieniać cały wydech?
W MG motorsport zaoferowali mi wydech z zaworami.
Pytanie auto na co dzień chce zeby ładnie brzmiało ale niechce zeby w środku było mało komfortowe.
Co polecicie?
Cytat: sajmon87 w 28.03.2016, 22:46Jakie klocki Hamulcowe polecacie do St które dają najlepsza efektywność hamowania.
Ferodo DS 2500.
Hmm... Sama zmiana klocków dużo nie da jak seryjne zaciski są do bani :)
Co do wydechu - MG jest tą droższą opcją, a przynajmniej tak było jak ja robiłem wydech u siebie :)
Wszystko zależy od tego jaki efekt docelowo chcesz osiągnąć modyfikacjami...
Chcialbym tak 280-300KM
To zmień intercooler tylko, bez katalizatora i z większym interoolerem 280-300KM będzie w zasięgu.
A wydech kompletny duzo pomoze ?
« Dodane: 29.03.2016, 17:32 »
A u kogo polecacie zrobic program?
Kup gotowy soft od Pumaspeed :)
A hamowanko u Heko ;)
Cytat: sajmon87 w 29.03.2016, 16:04
A wydech kompletny duzo pomoze?
« Dodane: 29.03.2016, 17:32 »
A u kogo polecacie zrobic program?
Jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny i celujesz w 300KM to seryjny wydech to ogarnie.
Cytat: strajkeras w 30.03.2016, 19:32Jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny i celujesz w 300KM to seryjny wydech to ogarnie.
Nie no, DP to podstawa a wywalenie kata to konieczność :)
podstawa to decat, z DP bym dyskutował :)
Ale nie zaszkodzi... (sarkazm)
Cytat: heko w 31.03.2016, 09:55
podstawa to decat, z DP bym dyskutował :)
Potwierdzam :)
Przy wywaleniu katalizatora, jak wygląda sprawa z sondami lambda? Też się je jakoś obchodzi systemowo czy zostawia w gołej rurze np. z tulejkami?
wywala się z softa, tulejki często też wystarczają
mowa o sondzie 2, pierwsza jest potrzebna :D
Pytam, bo w I sondzie mam padniętą grzałkę (przed catem), a w drugiej kontrolnej (w cacie/za catem) uszkodzony czujnik tlenu, co powoduje check engine. A że planuję wymianę całego wydechu (większa średnica, większy DP, inny materiał, DC lub sportCat), zastanawiam się czy kupować nowe sondy. Z tego co napisałeś @heko, wynika, że tylko pierwszą wypadałaoby kupić, a druga olać ;)
sonda 1 to najważniejsza rzecz w tym systemie
sonda 2 do wywalenia przy strojeniu
Cytat: heko w 31.03.2016, 09:55
podstawa to decat, z DP bym dyskutował :)
Downpipe to podstawa jak chcesz turbine z rs'a mieć w swoim samochodzie ;) Seryjny wydech jest wydajny do tych 300KM, dla turbiny wyrzucasz tylko kata.
Ok dzieki za odpowiedzi a niemiał by ktoś do opylenie wiekszego intelcoolera używanego?
jak potrzebujesz, to mam decata do 2.5t
możemy założyć przy strojeniu silnika :)