Czołem!
Podczas grzebania w Internecie natrafiłem na coś takiego:
http://www.44tuning.pl/chip-tuning-ford-focus-st-2.5-turbo-226-km
Spotkaliście się może z tą firmą kiedyś? Czy te cyferki co oni tam napisali są możliwe?
Dzięki!
--
pawle
Na samym wstępie radze Ci zapomnieć, że taka firma w ogóle istnieje! :)
Cytat: pawle w 12.09.2011, 12:44Spotkaliście się może z tą firmą kiedyś? Czy te cyferki co oni tam napisali są możliwe?
Osobistych doświadczeń nie mam, ale chyba warto przeczytać ten wątek (chociaż sprawa jest nadal nierozstrzygnięta):
http://www.racingforum.pl/UWAGA-NA-FIRMAe-44TUNING-SPRAWDa-POPYTAJ-TO-NIC-NIE-KOSZTUJE-t88457.html (http://www.racingforum.pl/UWAGA-NA-FIRMAe-44TUNING-SPRAWDa-POPYTAJ-TO-NIC-NIE-KOSZTUJE-t88457.html)
Lepiej jechać w sprawdzone miejsce.
No i o takie rzeczowe informacje mi chodziło. Dzięki!
W ramach podziękowania mały news:
http://autokult.pl/2011/09/13/ford-focus-st-250-km-takze-w-wersji-kombi
:)
Sorry, że tak zawracam gitarę, ale... a motopracownia.pl?:) Dzięki
A czemu nie chcesz jechać w jakieś sprawdzone miejsce? Tak pytam z ciekawości ;)
Cytat: wilhelm w 09.10.2011, 19:43
A czemu nie chcesz jechać w jakieś sprawdzone miejsce? Tak pytam z ciekawości ;)
W sumie to też tak pomyślałem, że po prostu zapytam co polecacie w Wawie, może w okolicach?:)
Ja powiem tylko tyle jeśli ktoś jest w stanie zrobić seryjną fokę na 270KM+ to albo grzebał coś przy
hamowni/ustawieniach albo ma Naprawdę talent.
I wykres z tej strony jest jakiś z du** wzięty, seryjna Foka ST II kręci się do 7050 RPM. A tu seria do ok. 7100RPM a modzony soft do ok. 7750RPM co w tym silniku bez miany turbiny na większa to bezsens. W ogóle to da się seryjny silnik zakręcić bezpiecznie do 7800RPM?
Albo mieli naprawdę nietypowy egzemplarz.
Pozdro.
Pan z redrace podesłał mi maluneczek:
http://img.zyy.pl/images/71429089509773483476.jpg
z obostrzeniem, że:
"W załączniku przesyłam przykładową modyfikację aczkolwiek w tym przpadku
zmieniony został również układ wydechowy dlatego jest więcej Nm."
i informacją:
"Koszt to 1300 zł oczywiście z pomiarami na hamowni. Przyrost ok. 25-30KM i
60-80Nm."
barti87 robił w Promotorze, na wykresie wygląda to dużo lepiej niż to co podesłałeś wyżej. Poczytaj jego temat.
Dzięki, już patrzę.