Witam
Poniżej moje toczydło, jest to MK3 TDDI 115 km wersja Ambiente
z rzeczy które już zrobiłem :
- 18" felunek 225/45
- zawias Eibach & Sachs -40/-30
- audio Alpine CDE-111R + Helix Blue B62C + Helix Blue B6X
- CB w zabudowie, głośnik ukryty w podłokietniku
- chip
plany :
- hybryda
- większy IC i dolot K&N
- hamulce od foki st
- podwójny Ulter
- pakiet rs
(http://img820.imageshack.us/img820/8885/img9702edited.jpg)
(http://img268.imageshack.us/img268/9536/img9707edited.jpg)
(http://img571.imageshack.us/img571/9039/img9719edited.jpg)
(http://img198.imageshack.us/img198/2472/img9722edited.jpg)
(http://img8.imageshack.us/img8/4144/img9742lz.jpg)
(http://img10.imageshack.us/img10/9899/img9700mv.jpg)
(http://img689.imageshack.us/img689/9588/img9686x.jpg)
cdn.
Fajne felgi + gleba + ciekawy kolor i auto od razu wygląda o niebo lepiej niż pozostałe Mondki. :) Co do wnętrza to radziłbym polakierować konsolę środkową na czarno z połyskiem i wymienić tarczę zegarka na czarną (z polifta, ramkę i wskazówki zostawiasz swoje) -- efekt gwarantowany. :)
Dzięki za radę :)
faktycznie z tym czarnym może być lepiej :)
Plany ambitne podobnie jak model auta ;) Zadbane, ładne mk3. Powodzenia.
ile mondek wypluł po wirusie?
Problem w tym że jak go robiłem to się okazało że mi geometria się przyblokowała.
Na zawieszonej turbinie wyszło 125@286
lipa straszna
po zrobieniu geometrii od razu odczuwalna poprawa - jednak jeszcze nie mierzyłem
no i zamontowałem hybrydę :) wystrojone przez Heka wypluło 162KM i 409 NM :)
(http://img94.imageshack.us/img94/9753/mondeo20tddi115kmsaren.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/94/mondeo20tddi115kmsaren.jpg/)
pierwszy pomiar to ubiegły rok seria na zawieszonej geometrii, drugi pomiar chips na zawieszonej geometrii , trzeci to czips z ubiegłego roku z hybrydą , ostatniego nie muszę chyba tłumaczyć :)
różnica kolosalna, a Ic chyba jeszcze standard?
tak IC standard, na dniach będzie montowany nowy 550x180x65 , zastanawiam się czy dać do IC takie coś http://www.fmic.pl/product.php?id_product=460
imho nie jest potrzebny, tz u mnie (bo mój IC się nie grzeje prawie wcale). Nie wiem jak będzie u Ciebie.
z czujnika wynikało że nawet mam temperaturę w dolocie sięgającą do 110 stopni, i tak kombinuje że jak dam większy IC plus wymuszę szybszy przepływ powietrza to jest szansa na utrzymanie 40-50 stopni w dolocie
Hmmm ja chyba w ramach testów zafunduje sobie jakiś tani termometr i podepne go gdzies za ic...
przyznam że ja myślę nad tym samym - jednak na stałe, muszę poszukać czegoś co współpracuje z silnikiem TDDI , bo wpinanie zwykłego termometru nic nie da jak tam jest 110 stopni :)
Według mnie na większym IC nie powinieneś przekroczyć 40-50 stopni w lecie więc chyba nie ma sensu bawić się w takie coś, podczas jazdy wentylator nie ma najmniejszego sensu. A na postoju wystarczy że lekko dodasz gazu (żeby powietrze przez niego przelatywało) i temp. w dolocie idzie dół. :)
dawno nic nie pisałem to dodam co się ostatnio wydarzyło :)
dołożyłem Intercooler firmy Turbo Works 550x190x65
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/576814_366487743413647_100001572744635_1049525_1493787460_n.jpg)
zrobiłem Hamulce ; tarcze przód i tył Mikoda GT (nacinane i nawiercane) klocki Zimmermann , zregenerowane zaciski , pomalowane na niebiesko
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/430317_404482419614179_749752785_n.jpg)
w środku wywaliłem srebrny panel środkowy , zamieniłem na czarny wraz zegarkiem , oraz wymontowałem CB radio
(http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/424236_403223489740072_171624672_n.jpg)
udało mi się też zakupić przedni zderzak od RS oraz progi , brakuje mi jeszcze tylnego zderzaka i zastanawiam się czy szukać wtedy ST (konieczność montowania wydechu z dwoma końcówkami) czy kupić RS (i mieć wydech schowany tak jak w oryginale) ?
Cytat: Saren w 30.08.2012, 15:09czy kupić RS (i mieć wydech schowany tak jak w oryginale)?
Ja bym tak zrobił.
Cytat: wilhelm w 30.08.2012, 18:02
Ja bym tak zrobił.
A mi się strasznie podobała ta dwururka u ciebie :) To był zwykły zderzak? Jakoś w kombi nie rozpoznaję..
Najzwyklejszy zderzak i masz rację to wyglądało najlepiej. Szczególnie w połączeniu z przodem i progami RS :)
Cytat: Saren w 30.08.2012, 14:09w środku wywaliłem srebrny panel środkowy, zamieniłem na czarny wraz zegarkiem
Zmiana zdecydowanie na +, aczkolwiek ja bym go pociągnął czarnym lakierem z połyskiem. :) Gwarantuje, że efekt będzie wart fatygi. A co do zaślepki do radia, jak już chcesz pozostać przy 1 din, to poszukałbym takiej ze schowkiem -- wygląda dużo lepiej.
Cytat: Saren w 30.08.2012, 14:09udało mi się też zakupić przedni zderzak od RS oraz progi, brakuje mi jeszcze tylnego zderzaka i zastanawiam się czy szukać wtedy ST (konieczność montowania wydechu z dwoma końcówkami) czy kupić RS (i mieć wydech schowany tak jak w oryginale)?
Zdecydowanie RS, zderzak ST jest dużo bardziej masywny i niższy niż RS i w połączeniu z przednim RS-em wygląda to mało harmonijnie. Ewentualną alternatywą jest dokładka z Titanium i polakierowanie listew pod kolor nadwozia, tak miał kiedyś Oktan i wyglądało to bardzo fajnie.
zdecydowanie chcę się pozbyć tych listew , zatem będzie tył od RS :)
« Dodane: 31.08.2012, 13:07 »
a co do panelu środkowego raczej celuje by był mat ;) bardziej mi się podoba o ile nie dam do oflokowania wraz z słupkami i kilkoma innymi elementami wnętrza