Mam go już ponad rok i w ogólnym rozrachunku nie mam na co narzekać :evil:
Rocznik 2003 po lifcie, wyposażenie jak to w ST czyli full łącznie z szybrem :)
Początkowo auto trochę nie domagało mocowo ale naprawiłem to, teraz znów ma jakieś fochy... naprawi się ;). Swojego czasu, zaraz po tym jak Wilhelm kupił foke, nadążałem za nim na ćwiartkę :evil: teraz już raczej nie będzie szans :stupid:
(http://img594.imageshack.us/img594/1575/skanuj0001vw.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/594/skanuj0001vw.jpg/)
Trochę już pomodziłem:
-black eyes
-ciemne kierunki boczne
-dzienne w halogenach
-hamulce od foki ST, tarcze nawiercane
-wycięte środkowe tłumiki
-wkładka filtra Pipercross
Oczywiście coś dalej będzie się działo.
(http://img96.imageshack.us/img96/8617/dsc01332ax.jpg)
(http://img442.imageshack.us/img442/701/wilu117kalendarzkopia.jpg)
(http://img135.imageshack.us/img135/233/dsc00245resize.jpg)
(http://img651.imageshack.us/img651/5538/dsc00243resize.jpg)
(http://img407.imageshack.us/img407/9331/dsc00602fy.jpg)
Fajny ST'ek, na początku sceptycznie podchodziłem do tych pasów ale na żywo wyglądają dużo lepiej. Niezła wersja wyposażenia
zazdroszcze czerwonych skór, powiedz czy kierunkowskazy kupiles nowe czy jakos swoje przyciemniales?
Strasznie podoba mi się ST220, następnym Fordem będzie ST w kombi :D
Ładny egzemplarz :)
Cytat: linkgrabber w 20.07.2012, 00:19powiedz czy kierunkowskazy kupiles nowe czy jakos swoje przyciemniales?
Kupiłem na allegro kierunki DEPO, jest tego pełno :)
Fajne auto, chociaż jeśli chodzi o pasy, to mnie osobiście one nie przekonują. Świetna skóra w środku. :)
Pomalowałem dzisiaj zaciski
(http://img6.imageshack.us/img6/7241/dsc00634bs.jpg)
To teraz jeszcze polerka felg została:D
Nie są jeszcze takie tragiczne ale trzeba będzie się za to wziąć
Delikatnie mówiąc, mam mieszane uczucia co do tych pasów, które nie "licują" IMO z charakterem auta.
Jak już to z boku walnąłbym coś delikatniejszego bo ten pas boczny jest IMO zdecydowanie za gruby!
(http://automotiveblog.pl/wp-content/uploads/2010/06/Ford-Focus-RS-Le-Mans-Classics-1.jpg)
Co do auta to mam sentyment bo jeździłem kiedyś w identycznej konfiguracji lakier/wnętrze.
Pozdr.
Wczoraj zostały założone nowe świece zapłonowe BOSCH, pod UIM poszły nowe uszczelki.
Do tego zrobiona przepustnica thin blade, przy okazji wyszło że nie otwiera się ona całkowicie. Trzeba było podpiłować dźwignię ponieważ za wcześnie opierała się o obudowę. Zlikwidowany luz na dźwigni, teraz pedał gazu nie żadnego luzu. Uszczelka pod przepustnicą miała trzy ząbki (coś w tym stylu) które wchodzą w światło otworu, nie wiem co producent miał na myśli ale zostało to zwyczajnie wycięte :)
Na koniec poszedł inny TPS bo czasem wieszały się obroty, zobaczymy czy mu przejdzie.
Główna przyczyna tych napraw to ubytek mocy, od razu po naprawie mierzone 0-60mph na G-techu. Wyniki w granicach 8.17s (w dwie osoby), niestety nie wiem jakie wyniki mają inne ST w każdym razie wydaje mi się że powinno być jeszcze lepiej. Pomodzone 2,5V6 objeżdżam ale odchodzę mu zdecydowanie dopiero na 3 biegu. Po tych zabiegach nie był robiony reset ale wydaje mi się że w trakcie drogi powrotnej (140km) auto odzyskało moc a na pewno jeździ lepiej niż jeździło przed zabiegami. Nie mam teraz niestety na czym sprawdzić czasów.
A co z MAFem? Ten od klebera pokazywał przecież mniejsze wartości przy odcince.
Przekładaliśmy wczoraj i nie było żadnej różnicy, wtedy przed przełożeniem był reset i chyba bardziej to miało wpływ niż sama przekładka. Wczoraj wartości przepływu nie porównywaliśmy ale czasy na G-techu wyszły takie same.
Dawno tutaj nic nie pisałem.
Pasy zostały usunięte, samochód ma nowy lakier a na nim położona jest powłoka kwarcowa. Felgi są teraz białe a do tego są jeszcze nowe parapety.
Problemy z mocą to była wina cewki.
I zapomniałbym, wnętrze też odzyskało blask ;)
(http://imageshack.us/a/img51/5057/dsc02548bi.jpg)
(http://imageshack.us/a/img829/4599/dsc02550wh.jpg)
(http://imageshack.us/a/img708/5253/dsc02582z.jpg)
(http://imageshack.us/a/img812/4079/dsc02604u.jpg)
Że tak zapytam ile Cię wyniosło malowanie?
Na mkp wilu pisal ze okolo 4tys
Czarny + te białe felgi :D Wygląda rewelacyjnie :)
Wygląda świetnie, dużo lepiej niż wcześniej, ja bym mu tylko jeszcze wymienił przednie kierunkowskazy na białe, a z tyłu założył LED-y. ;)
Samo malowanie 4tyś
Nie chce mi się lamp przednich rozklejać, ale jak kiedyś bym musiał to może wymienię te klosze.
Nad tylnymi lampami się zastanawiam...
Miooooodzio teraz jest - jeszcze tylko dystanse 20mm na strone i bedzie odlot
Mam dystanse 25 mm ale są za duże, kupiłem dwie nowe Fuldy i są wyjątkowo szerokie jak na rozmiar 225.
Cytat: Wilu117 w 08.03.2013, 09:53Mam dystanse 25 mm ale są za duże,
bo ? trze z tyłu o nadkole ?
ja mam z tylu 20mm i sa na styk!!! z przodu 15mm H&R zestawik .potdroo
Cytat: mati w 10.03.2013, 17:29
bo? trze z tyłu o nadkole?
Opona wystaje poza obrys z przodu.
Jeżeli chodzi o dystanse to jak to wygląda zakładając 20mm, szpilki dawaliście dłuższe czy jak ?
Latem zmieniłem tarcze na tyle:
(http://img839.imageshack.us/img839/3623/btpc.jpg)
Z przodu od ponad roku jest ASBO
Za jakiś czas wlecą kolektory toyosports
(http://img547.imageshack.us/img547/3514/obz9.jpg)
Do tego katalizatory magnaflow, nie chcę żeby było głośno.
Teraz mam oryginalne katalizatory i wycięte środkowe tłumiki w połączeniu z wkładką pipercross jest cicho, ryk silnika pojawia się dopiero po wdepnięciu gazu.
Dystanse powyżej 5mm tylko z dłuższymi szpilkami (IMHO bezsensowna sprawa, bo trzeba razem z piastami wymieniac tył albo przód, nie pamietam już) lub przykręcane - przy 2cm na stronę nie ma problemu żadnego.
Ja miałem 25mm i za bardzo nie widziałem opcji zmniejszenia na 20 tak aby się nakrętki jeszcze zmieściły dlatego pytam jak to jest zrobione
Ale na feldze z drugiej strony powinno byc wystarczająco dużo miejsca żeby koncówki szpilek sie "schowały" w tych zagłebieniach od wewnątrz felgi.