Jest tak...
Jedynka
Przyspieszam ostrzej (ale bez szaleństw, do ok 6 tys.)
Puszczam gaz
i zaczyna głośno huczeć w prawym przednim kole
jak wrzucę luz, albo znów przycisnę gaz, dźwięk cichnie...
Tak się dzieje bardzo często, ale nie za każdym razem
mam się martwić?
wtf is przegub ??
« Dodane: 01.08.2010, 23:25 »
:D
kurde napisałem przegub ale miałem na myśli całą ośke. Musisz sprawdzić bo mi się kiedyś wypięła ośka tak mi powiedzieli przynajmniej że tam gdzieś się ją zapinaczy cuś. I jeszcze jest tam łożysko podtrzymujące czy cuś :) Ja bym te dwie rzeczy sprawdził, sorki ale JA mam wiedze teoretyczną dlatego tak pisze w praktyce musisz sam zobaczyć ...
pzregub inaczej się ujawnia - terkocze głównie przy skręcie
ja obstawiam łożysko w piaście, aczkolwiek podpora osi do sprawdzenia
Cytat: Oktan w 20.08.2010, 23:37
pzregub inaczej się ujawnia - terkocze głównie przy skręcie
ja obstawiam łożysko w piaście, aczkolwiek podpora osi do sprawdzenia
no ja właśnie bym się skłaniał ku łożysku bardziej...
wszystko będę wiedział next week.
Cytat: Petersan w 01.08.2010, 22:15
Jest tak...
Jedynka
Przyspieszam ostrzej (ale bez szaleństw, do ok 6 tys.)
Puszczam gaz
i zaczyna głośno huczeć w prawym przednim kole
jak wrzucę luz, albo znów przycisnę gaz, dźwięk cichnie...
Tak się dzieje bardzo często, ale nie za każdym razem
mam się martwić?
Jak możesz opisz te buczenie, ostatnio przyjechał kolega i tez miał "buczenie z prawej strony" dokładnie jak ty do 6 tys luz lub ponowny gaz i przestawało, popatrzyłem i był to silniczek krokowy jak się zacina to wydaje charakterystyczny buczący dźwięk, wyczyściłem i jest ok. Nie zaszkodzi sprawdzić.
mi sie wydaje ze podczas jazdy z silniczka krokowego za bardzo nie uslyszy. jesli lozysko to niech kolega sprobuje podczas jazdy odciazyc oraz dociazyc lozysko jadac wezykiem wtedy bedzie mial jakis punkt zaczepienia,
jesli przegub to zewnetrzny bedzie terkotal przy skrecie a jesli wewnwtrzny bedzie kierownica wibrowala przy przyspieszaniu.
Usłyszy się, ale z łożyskiem to raczej ciężko pomylić.
Proponowałbym sprawdzić kilka element zawieszenia,w tym główną uwagę zwrócić na łożysko bo często przyczyną tego problemu w sensie charakterystycznego huczenia,jest właśnie łożysko.
a ja myślę, że od 2010 to raczej wszystko jest juz ok :D