Witam szanownych forumowiczów !
Zauważyłem że w sprzedaży pojawiły się nowe koła kompresji do turbawek GT1544V:
http://allegro.pl/wirnik-hybrydowy-turbosprezarki-grupa-psa-gt1544v-i3373085924.html
Czy ktoś to zakładał i testował? Jest na tym faktycznie wiekszy przyrost doładowania a zarazem mocy?
wyglada ciekawie, OEM-owe są stosunkowo słabe, więc jest szansa na zwiększenie wytrzymałości...co do wzrostu doładowania i mocy, nic się nie zmieni, pracą/wysokościa ciśnienia steruje komp, poza tym zwiekszenie doładowanie w dieslu, nie zwiększa mocy nawet o 1KM :)
Jasne samym powietrzem silnik nie jedzie :) Ale hybryda plus odpowiedni program to jest już wiekszy przyrost mocy i momentu. Pytanie czy to nowe koło kompresji jest w stanie wytworzyć wieksze ciśnienie od seryjnego czy producentom zależało raczej tylko na wzmocnieniu konstrukcji?
PS. Ta strona też jest warta uwagi http://www.hybridturbos.com/
no jak wirnik jest wiekszy/wydajniejszy to przy tych samych obrotach (a to reguluje ilosc spalin) daje wiecej powietrza :)
Korzystam z linku, który podałeś, aby dowiedzieć się więcej.
u siebie mam hybryde JR speca którą robiłem na zamówienie. Działa znakomicie https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid