Fordtuning.pl

Tuning mechaniczny i stylistyczny => Przeróbki elektryczne => Zaczęty przez: eng w 14.05.2010, 13:03

Tytuł: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: eng w 14.05.2010, 13:03
Zaznaczam, że nie wszystkie kombinacje sprawdzałem u siebie także jakby były jakieś błędy poproszę o poprawianie.

Opis deaktywacji/aktywacji funkcji przypominającej o zapięciu pasa w MkIII:

1. Sprawdzić, czy wszystkie drzwi pojazdu są zamknięte.
2. Sprawdzić, czy wyłącznik zapłonu znajduje się w pozycji 0.
3. Sprawdzić czy pas bezpieczeństwa kierowcy jest odpięty.
4. Sprawdzić czy reflektory pojazdu są wyłączone.
5. Przełączyć wyłącznik zapłonu do położenia II (nie uruchamiając silnika).
6. Poczekać na zgaśnięcie lampki ostrzegawczej pasów bezpieczeństwa (może to potrwać nawet kilka minut).

Kolejne kroki należy wykonać w czasie nie przekraczającym 60 sekund.

7. Trzykrotnie zapiąć, a następnie odpiąć pas bezpieczeństwa kierowcy – pozostawiając ostatecznie pas odpięty.
8. Włączyć, a następnie wyłączyć reflektory.
9. Ponownie trzykrotnie zapiąć, a następnie odpiąć pas bezpieczeństwa kierowcy – pozostawiając ostatecznie pas odpięty.
10. Lampka ostrzegawcza pasów bezpieczeństwa powinna zaświecić się na 3 sekundy, po czym zgasnąć.
11. W ciągu 7 sekund od zgaśnięcia lampki ostrzegawczej należy zapiąć, a następnie odpiąć pas bezpieczeństwa.

Powyższa procedura spowoduje deaktywację funkcji przypominania o niezapiętych pasach (jeśli była ona aktywna) lub jej aktywację (jeśli była nieaktywna).

Jeśli procedura deaktywacji (aktywacji) została wykonana prawidłowo lampka ostrzegawcza pasów bezpieczeństwa powinna potwierdzić ten fakt w następujący sposób:
- przez 3 sekundy migać z częstotliwością 4 błysków na sekundę,
- zgasnąć na 3 sekundy,
- ponownie przez 3 sekundy migać z częstotliwością 4 błysków na sekundę.


Test GEMU:

aby uruchomic test nalezy:
-zaplon na 0
-zaciagnac reczny
-wrzucic luz lub automat na P
-zapiac pas kierowcy (niektore wersje tylko)
-zamknac drzwi (ale nie centralny)
Aktywacja testu:
-zaplon na on
-zaplon na off
-naciskamy i trzymamy przycisk grzania tylnej szyby
-wlaczamy zaplon
-puszczamy przycisk ogrzewania tylnej szyby
Jesli GEM wejdzie w tryb testu to uslyszymy dzwiek i blysna kierunki

Sprawdzamy sygnal wejsciowy do GEM:
dzwignie wycieraczek ustawiamy w pozycji off po czym naciskamy uklad ktory chcemy sprawdzic np. swiatla, centralny, spryskiwacze itp., itd.
Gdy dany uklad daje sygnal wejsciowy to system potwierdza to dzwiekiem oraz kierunkami.

By sprawdzic sygnal wyjsciowy z GEM dzwignie wycieraczek przestawiamy w tryb czasowy.

Domykanie szyb z pilota

Opuść trochę szybę w dół. Następnie wciśnij i przytrzymaj guzik żeby podnieść szybe i nie puszczaj go nawet jak szyba będzie już maxymalnie na górze. Po ok sekundzie jak szyba osiędzie w pozycji zamkniętej puść a następnie wciśnij i trzymaj guzik zamykania szyby. Powinieneś usłyszeć cichutki klik. Po tym szyba, z którą programowałeś powinna zamykać się automatycznie. Podobnie zrób z 4 pozostałymi. Możesz to wykonać na panelu kierowcy. Jak już będzie po wszystkim wróci Ci automatyczne domykanie szyb z pilota.

Automatyczne ryglowanie drzwi po ruszeniu autem:

1. Zapłon włączyć
2. Zaryglować drzwi, odblokować ... powtórzyć 3 razy
3. Zapłon wyłączyć
4. Powtórzyć trzykrotnie zabawę z ryglowaniem
5. Ponownie zapłon - ma wydać dźwięk !!
6. Ponownie drzwi zaryglować i otworzyć RAZ!! - ponownie ma być dźwięk

Po przekroczeniu prędkości 3 km/h drzwi mają się ryglować... Działa tylko przy pierwszym ruszeniu po uruchomieniu silnika.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: eng w 27.05.2010, 17:02
Panowie dokładać coś od siebie. No już już;)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: weksla w 27.05.2010, 23:28
Darek chyba wyczerpałeś topic:)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: walus90 w 28.05.2010, 01:21
bardzo przydatne rzeczy głównie jeśli chodzi o pasy :P
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: eng w 20.10.2010, 19:57
Tryb testu własnego zespołu audio

WŁĄCZ zespół audio. Naciśnij i przytrzymaj wciśnięte jednocześnie przyciski 3 i 6 zaprogramowanych stacji radiowych, aż zespół audio wejdzie w Tryb testu własnego.

1, Sprawdzenie zakresu UKF.
2, Informacje o ruchu drogowym.
3.Sprawdź obwód lewego przedniego głośnika.
4. Sprawdź obwód prawego przedniego głośnika.
5. Sprawdź obwód lewego tylnego głośnika.
6. Sprawdź obwód prawego tylnego głośnika.
7, Sprawdź komunikację z automatycznym zmieniaczem płyt CD (jeśli jest) lub wewnętrznym zmieniaczem płyt CD.

« Dodane: 20.10.2010, 20:05 »

Test zegarów:

Podkradłem z postów SrebrnejStrzały oraz arturka z FCP:

Te kody wyświetlają się min. w trybie testowym na desce rozdzielczej(wsadzić kluczyk, wdusić przycisk resetowania przebiegu, trzymając przycisk przekręcić kluczyk na pozycję "przed zapłonem" i jak pojawi się napis "TEST" zamiast przejechanych km puścić. Następnie wduszać przycisk aż pojawi się napis DTC i każde kolejne wduszenie będzie pokazywało kody usterek jeśli tak owe będą.
Może komuś to się przyda, dobrze jak będzie w archiwum. Tłumaczyć mi sie nie chciało bo każdy może sobie te pare słów w słownik wpisać Mi to wskazało spalanie stukowe na 1 cylindrze i faktycznie tak samo było na PC. To dla tych co nie mają OBDII
First digit structure is as follows:

Pxxxx for powertrain
Bxxxx for body
Cxxxx for chassis
Uxxxx for future systems

Second digit structure is:

P0xxx Government required codes
P1xxx Manufacturer codes for additional emission system function; not required but reported to the government


Third digit structure is:

Px1xx measurement of air and fuel
Px2xx measurement of air and fuel
Px3xx ignition system
Px4xx additional emission control
Px5xx speed and idle regulation
Px6xx computer and output signals
Px7xx transmission
Px8xx transmission
Px9xx control modules, input and output signals


The fourth and fifth digits designate the individual components and systems.


Here's a generic list of DTC codes for reference, makes the post a bit long but should do. These are for SAE standard ones, as used for SAE J2012 OBD-II:

Anatomy of the Diagnostic Trouble Code

A DTC is made up of 5 digits. The figure below demonstrates the
composition of a DTC. With this information it is easier to trouble shoot a DTC
without knowing the description of the code.
X X X X X

B-Body
C-Chassis
P-Powertrain
U-Network

0-SAE
1-MFG

1-Fuel and Air Metering
2-Fuel and Air Metering (Injector circuit)
3-Ignition Systems or Misfire
4-Auxiliary Emission Controls
5-Vehicle Speed Control and Idle Control System
6-Computer Output Circuit
7-Transmission System
8-Transmission

Fault 00-99

Types of DTC's
There are two categories of DTC's that apply to OBD II. They are listed
below with Type A being the more severe.
Type A
1. Emissions related.
2. Requests illumination of the MIL after one failed driving cycle.
3. Stores a freeze frame DTC after one failed driving cycle.
Type B
1. Emissions related.
2. Sets a Pending Trouble Code after one failed driving cycle.
3. Clears a Pending Trouble Code after one successful driving cycle.
4. Turns on the MIL after two consecutive failed driving cycles.
5. Stores a freeze frame after two consecutive failed driving cycles.

P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0102 Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input
P0103 Mass or Volume Air Flow Circuit High Input
P0104 Mass or Volume Air Flow Circuit Intermittent
P0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction
P0106 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Range/Performance Problem
P0107 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Low Input
P0108 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit High Input
P0109 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Intermittent
P0109 Intake Air Temperature Circuit Malfunction
P0111 Intake Air Temperature Circuit Range/Performance Problem
P0112 Intake Air Temperature Circuit Low Input
P0113 Intake Air Temperature Circuit High Input
P0114 Intake Air Temperature Circuit Intermittent
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction
P0116 Engine Coolant Temperature Circuit Range/Performance Problem
P0117 Engine Coolant Temperature Circuit Low Input
P0118 Engine Coolant Temperature Circuit High Input
P0119 Engine Coolant Temperature Circuit Intermittent
P0120 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit Malfunction
P0121 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem
P0122 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit Low Input
P0123 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit High Input
P0124 Throttle/Petal Position Sensor/Switch A Circuit Intermittent
P0125 Insufficient Coolant Temperature for Closed Loop Fuel Control
P0126 Insufficient Coolant Temperature for Stable Operation
P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0131 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0132 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0133 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1)
P0134 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)
P0135 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0137 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0138 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0139 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 2)
P0140 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0142 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 3)
P0143 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 3)
P0144 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 3)
P0145 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 3)
P0146 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 3)
P0147 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 3)
P0150 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 1)
P0151 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P0152 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P0153 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 2 Sensor 1)
P0154 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 1)
P0155 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 1)
P0156 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 2)
P0157 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 2)
P0158 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 2)
P0159 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 2 Sensor 2)
P0160 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 2)
P0161 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 2)
P0162 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 3)
P0163 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 3)
P0164 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 3)
P0165 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 2 Sensor 3)
P0166 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 3)
P0167 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 3)
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
P0171 System too Lean (Bank 1)
P0172 System too Rich (Bank 1)
P0173 Fuel Trim Malfunction (Bank 2)
P0174 System too Lean (Bank 2)
P0175 System too Rich (Bank 2)
P0176 Fuel Composition Sensor Circuit Malfunction
P0177 Fuel Composition Sensor Circuit Range/Performance
P0178 Fuel Composition Sensor Circuit Low Input
P0179 Fuel Composition Sensor Circuit High Input
P0180 Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction
P0181 Fuel Temperature Sensor A Circuit Range/Performance
P0182 Fuel Temperature Sensor A Circuit Low Input
P0183 Fuel Temperature Sensor A Circuit High Input
P0184 Fuel Temperature Sensor A Circuit Intermittent
P0185 Fuel Temperature Sensor B Circuit Malfunction
P0186 Fuel Temperature Sensor B Circuit Range/Performance
P0187 Fuel Temperature Sensor B Circuit Low Input
P0188 Fuel Temperature Sensor B Circuit High Input
P0189 Fuel Temperature Sensor B Circuit Intermittent
P0190 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0192 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Low Input
P0193 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input
P0194 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Intermittent
P0195 Engine Oil Temperature Sensor Malfunction
P0196 Engine Oil Temperature Sensor Range/Performance
P0197 Engine Oil Temperature Sensor Low
P0198 Engine Oil Temperature Sensor High
P0199 Engine Oil Temperature Sensor Intermittent
P0200 Injector Circuit Malfunction
P0201 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
P0202 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 2
P0203 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 3
P0204 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 4
P0205 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 5
P0206 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 6
P0207 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 7
P0208 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 8
P0209 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 9
P0210 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 10
P0211 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 11
P0212 Injector Circuit Malfunction - Cylinder 12
P0213 Cold Start Injector 1 Malfunction
P0214 Cold Start Injector 2 Malfunction
P0215 Engine Shutoff Solenoid Malfunction
P0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction
P0217 Engine Overtemp Condition
P0218 Transmission Over Temperature Condition
P0219 Engine Overspeed Condition
P0220 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit Malfunction
P0221 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit Range/Performance Problem
P0222 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit Low Input
P0223 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit High Input
P0224 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit Intermittent
P0225 Throttle/Petal Position Sensor/Switch C Circuit Malfunction
P0226 Throttle/Petal Position Sensor/Switch C Circuit Range/Performance Problem
P0227 Throttle/Petal Position Sensor/Switch C Circuit Low Input
P0228 Throttle/Petal Position Sensor/Switch C Circuit High Input
P0229 Throttle/Petal Position Sensor/Switch C Circuit Intermittent
P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
P0231 Fuel Pump Secondary Circuit Low
P0232 Fuel Pump Secondary Circuit High
P0233 Fuel Pump Secondary Circuit Intermittent
P0234 Engine Overboost Condition
P0235 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction
P0236 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Range/Performance
P0237 Turbocharger Boost Sensor A Circuit Low
P0238 Turbocharger Boost Sensor A Circuit High
P0239 Turbocharger Boost Sensor B Malfunction
P0240 Turbocharger Boost Sensor B Circuit Range/Performance
P0241 Turbocharger Boost Sensor B Circuit Low
P0242 Turbocharger Boost Sensor B Circuit High
P0243 Turbocharger Wastegate Solenoid A Malfunction
P0244 Turbocharger Wastegate Solenoid A Range/Performance
P0245 Turbocharger Wastegate Solenoid A Low
P0246 Turbocharger Wastegate Solenoid A High
P0247 Turbocharger Wastegate Solenoid B Malfunction
P0248 Turbocharger Wastegate Solenoid B Range/Performance
P0249 Turbocharger Wastegate Solenoid B Low
P0250 Turbocharger Wastegate Solenoid B High
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector)
P0252 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Range/Performance (Cam/Rotor/Injector)
P0253 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Low (Cam/Rotor/Injector)
P0254 Injection Pump Fuel Metering Control "A" High (Cam/Rotor/Injector)
P0255 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Intermittent (Cam/Rotor/Injector)
P0256 Injection Pump Fuel Metering Control "B" Malfunction (Cam/Rotor/Injector)
P0257 Injection Pump Fuel Metering Control "B" Range/Performance ector)
P0258 Injection Pump Fuel Metering Control "B" Low (Cam/R
P0259 Injection Pump Fuel Metering Control "B" High (Cam/R
P0260 Injection Pump Fuel Metering Control "B" Intermittent ector)
P0261 Cylinder 1 Injector Circuit Low
P0262 Cylinder 1 Injector Circuit High
P0263 Cylinder 1 Contribution/Balance Fault
P0264 Cylinder 2 Injector Circuit Low
P0265 Cylinder 2 Injector Circuit High
P0266 Cylinder 2 Contribution/Balance Fault
P0267 Cylinder 3 Injector Circuit Low
P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High
P0269 Cylinder 3 Contribution/Balance Fault
P0270 Cylinder 4 Injector Circuit Low
P0271 Cylinder 4 Injector Circuit High
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault
P0273 Cylinder 5 Injector Circuit Low
P0274 Cylinder 5 Injector Circuit High
P0275 Cylinder 5 Contribution/Balance Fault
P0276 Cylinder 6 Injector Circuit Low
P0277 Cylinder 6 Injector Circuit High
P0278 Cylinder 6 Contribution/Balance Fault
P0279 Cylinder 7 Injector Circuit Low
P0280 Cylinder 7 Injector Circuit High
P0281 Cylinder 7 Contribution/Balance Fault
P0282 Cylinder 8 Injector Circuit Low
P0283 Cylinder 8 Injector Circuit High
P0284 Cylinder 8 Contribution/Balance Fault
P0285 Cylinder 9 Injector Circuit Low
P0286 Cylinder 9 Injector Circuit High
P0287 Cylinder 9 Contribution/Balance Fault
P0288 Cylinder 10 Injector Circuit Low
P0289 Cylinder 10 Injector Circuit High
P0290 Cylinder 10 Contribution/Balance Fault
P0291 Cylinder 11 Injector Circuit Low
P0292 Cylinder 11 Injector Circuit High
P0293 Cylinder 11 Contribution/Balance Fault
P0294 Cylinder 12 Injector Circuit Low
P0295 Cylinder 12 Injector Circuit High
P0296 Cylinder 12 Contribution/Range Fault
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
P0305 Cylinder 5 Misfire Detected
P0306 Cylinder 6 Misfire Detected
P0307 Cylinder 7 Misfire Detected
P0308 Cylinder 8 Misfire Detected
P0309 Cylinder 9 Misfire Detected
P0311 Cylinder 11 Misfire Detected
P0312 Cylinder 12 Misfire Detected
P0320 Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit Malfunction
P0321 Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit Range/Performance
P0322 Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit No Signal
P0323 Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit Intermittent
P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction (Bank 1 or Single Sensor)
P0326 Knock Sensor 1 Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor)
P0327 Knock Sensor 1 Circuit Low Input (Bank 1 or Single Sensor)
P0328 Knock Sensor 1 Circuit High Input (Bank 1 or Single Sensor)
P0329 Knock Sensor 1 Circuit Intermittent (Bank 1 or Single Sensor)
P0330 Knock Sensor 2 Circuit Malfunction (Bank 2)
P0331 Knock Sensor 2 Circuit Range/Performance (Bank 2)
P0332 Knock Sensor 2 Circuit Low Input (Bank 2)
P0333 Knock Sensor 2 Circuit High Input (Bank 2)
P0334 Knock Sensor 2 Circuit Intermittent (Bank 2)
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
P0336 Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance
P0337 Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input
P0338 Crankshaft Position Sensor A Circuit High Input
P0339 Crankshaft Position Sensor A Circuit Intermittent
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0341 Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance
P0342 Camshaft Position Sensor Circuit Low Input
P0343 Camshaft Position Sensor Circuit High Input
P0344 Camshaft Position Sensor Circuit Intermittent
P0350 Ignition Coil Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0351 Ignition Coil A Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0352 Ignition Coil B Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0353 Ignition Coil C Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0354 Ignition Coil D Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0355 Ignition Coil E Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0356 Ignition Coil F Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0357 Ignition Coil G Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0358 Ignition Coil H Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0359 Ignition Coil I Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0360 Ignition Coil J Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0361 Ignition Coil K Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0362 Ignition Coil L Primary/Secondary Circuit Malfunction
P0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction
P0371 Timing Reference High Resolution Signal A Too Many Pulses
P0372 Timing Reference High Resolution Signal A Too Few Pulses
P0373 Timing Reference High Resolution Signal A Intermittent/Erratic Pulses
P0374 Timing Reference High Resolution Signal A No Pulses
P0375 Timing Reference High Resolution Signal B Malfunction
P0376 Timing Reference High Resolution Signal B Too Many Pulses
P0377 Timing Reference High Resolution Signal B Too Few Pulses
P0378 Timing Reference High Resolution Signal B Intermittent/Erratic Pulses
P0379 Timing Reference High Resolution Signal B No Pulses
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
P0381 Glow Plug/Heater Indicator Circuit Malfunction
P0382 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P0385 Crankshaft Position Sensor B Circuit Malfunction
P0386 Crankshaft Position Sensor B Circuit Range/Performance
P0387 Crankshaft Position Sensor B Circuit Low Input
P0388 Crankshaft Position Sensor B Circuit High Input
P0389 Crankshaft Position Sensor B Circuit Intermittent
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0402 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
P0404 Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance
P0405 Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit Low
P0406 Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit High
P0407 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit Low
P0408 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit High
P0410 Secondary Air Injection System Malfunction
P0411 Secondary Air Injection System Incorrect Flow Detected
P0412 Secondary Air Injection System Switching Valve A Circuit Malfunction
P0413 Secondary Air Injection System Switching Valve A Circuit Open
P0414 Secondary Air Injection System Switching Valve A Circuit Shorted
P0415 Secondary Air Injection System Switching Valve B Circuit Malfunction
P0416 Secondary Air Injection System Switching Valve B Circuit Open
P0417 Secondary Air Injection System Switching Valve B Circuit Shorted
P0418 Secondary Air Injection System Relay "A" Circuit Malfunction
P0419 Secondary Air Injection System Relay "B" Circuit Malfunction
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0421 Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0422 Main Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0423 Heated Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0424 Heated Catalyst Temperature Below Threshold (Bank 1)
P0430 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)
P0431 Warm Up Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)
P0432 Main Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)
P0433 Heated Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2)
P0434 Heated Catalyst Temperature Below Threshold (Bank 2)
P0440 Evaporative Emission Control System Malfunction
P0441 Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow
P0442 Evaporative Emission Control System Leak Detected (small leak)
P0443 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit
P0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit
P0445 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Shorted
P0446 Evaporative Emission Control System Vent Control Circuit Malfunction
P0447 Evaporative Emission Control System Vent Control Circuit Open
P0448 Evaporative Emission Control System Vent Control Circuit Shorted
P0449 Evaporative Emission Control System Vent Valve/Solenoid Circuit Malfunction
P0450 Evaporative Emission Control System Pressure Sensor Malfunction
P0451 Evaporative Emission Control System Pressure Sensor Range/Performance
P0452 Evaporative Emission Control System Pressure Sensor Low Input
P0453 Evaporative Emission Control System Pressure Sensor High Input
P0454 Evaporative Emission Control System Pressure Sensor Intermittent
P0455 Evaporative Emission Control System Leak Detected (gross leak)
P0460 Fuel Level Sensor Circuit Malfunction
P0461 Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
P0462 Fuel Level Sensor Circuit Low Input
P0463 Fuel Level Sensor Circuit High Input
P0464 Fuel Level Sensor Circuit Intermittent
P0465 Purge Flow Sensor Circuit Malfunction
P0466 Purge Flow Sensor Circuit Range/Performance
P0467 Purge Flow Sensor Circuit Low Input
P0468 Purge Flow Sensor Circuit High Input
P0469 Purge Flow Sensor Circuit Intermittent
P0470 Exhaust Pressure Sensor Malfunction
P0471 Exhaust Pressure Sensor Range/Performance
P0472 Exhaust Pressure Sensor Low
P0473 Exhaust Pressure Sensor High
P0474 Exhaust Pressure Sensor Intermittent
P0475 Exhaust Pressure Control Valve Malfunction
P0476 Exhaust Pressure Control Valve Range/Performance
P0477 Exhaust Pressure Control Valve Low
P0478 Exhaust Pressure Control Valve High
P0479 Exhaust Pressure Control Valve Intermittent
P0480 Cooling Fan 1 Control Circuit Malfunction
P0481 Cooling Fan 2 Control Circuit Malfunction
P0482 Cooling Fan 3 Control Circuit Malfunction
P0483 Cooling Fan Rationality Check Malfunction
P0484 Cooling Fan Circuit Over Current
P0485 Cooling Fan Power/Ground Circuit Malfunction
P0500 Vehicle Speed Sensor Malfunction
P0501 Vehicle Speed Sensor Range/Performance
P0502 Vehicle Speed Sensor Low Input
P0503 Vehicle Speed Sensor Intermittent/Erratic/High
P0505 Idle Control System Malfunction
P0506 Idle Control System RPM Lower Than Expected
P0507 Idle Control System RPM Higher Than Expected
P0510 Closed Throttle Position Switch Malfunction
P0520 Engine Oil Pressure Sensor/Switch Circuit Malfunction
P0521 Engine Oil Pressure Sensor/Switch Circuit Range/Performance
P0522 Engine Oil Pressure Sensor/Switch Circuit Low Voltage
P0523 Engine Oil Pressure Sensor/Switch Circuit High Voltage
P0530 A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit Malfunction
P0531 A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0532 A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit Low Input
P0533 A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit High Input
P0534 Air Conditioner Refrigerant Charge Loss
P0550 Power Steering Pressure Sensor Circuit Malfunction
P0551 Power Steering Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0552 Power Steering Pressure Sensor Circuit Low Input
P0553 Power Steering Pressure Sensor Circuit High Input
P0554 Power Steering Pressure Sensor Circuit Intermittent
P0560 System Voltage Malfunction
P0561 System Voltage Unstable
P0562 System Voltage Low
P0563 System Voltage High
P0565 Cruise Control On Signal Malfunction
P0566 Cruise Control Off Signal Malfunction
P0567 Cruise Control Resume Signal Malfunction
P0568 Cruise Control Set Signal Malfunction
P0569 Cruise Control Coast Signal Malfunction
P0570 Cruise Control Accelerate Signal Malfunction
P0571 Cruise Control/Brake Switch A Circuit Malfunction
P0572 Cruise Control/Brake Switch A Circuit Low
P0573 Cruise Control/Brake Switch A Circuit High
P0574 Cruise Control Related Malfunction
P0575 Cruise Control Related Malfunction
P0576 Cruise Control Related Malfunction
P0576 Cruise Control Related Malfunction
P0578 Cruise Control Related Malfunction
P0579 Cruise Control Related Malfunction
P0580 Cruise Control Related Malfunction
P0600 Serial Communication Link Malfunction
P0601 Internal Control Module Memory Check Sum Error
P0602 Control Module Programming Error
P0603 Internal Control Module Keep Alive Memory (KAM) Error
P0604 Internal Control Module Random Access Memory (RAM) Error
P0605 Internal Control Module Read Only Memory (ROM) Error
P0606 PCM Processor Fault
P0608 Control Module VSS Output "A" Malfunction
P0609 Control Module VSS Output "B" Malfunction
P0620 Generator Control Circuit Malfunction
P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction
P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction
P0654 Engine RPM Output Circuit Malfunction
P0655 Engine Hot Lamp Output Control Circuit Malfunction
P0656 Fuel Level Output Circuit Malfunction
P0700 Transmission Control System Malfunction
P0701 Transmission Control System Range/Performance
P0702 Transmission Control System Electrical
P0703 Torque Converter/Brake Switch B Circuit Malfunction
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
P0705 Transmission Range Sensor Circuit malfunction (PRNDL Input)
P0706 Transmission Range Sensor Circuit Range/Performance
P0707 Transmission Range Sensor Circuit Low Input
P0708 Transmission Range Sensor Circuit High Input
P0709 Transmission Range Sensor Circuit Intermittent
P0710 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Malfunction
P0711 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Range/Performance
P0712 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Low Input
P0713 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit High Input
P0714 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit Intermittent
P0715 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction
P0716 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Range/Performance
P0717 Input/Turbine Speed Sensor Circuit No Signal
P0718 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Intermittent
P0719 Torque Converter/Brake Switch B Circuit Low
P0720 Output Speed Sensor Circuit Malfunction
P0721 Output Speed Sensor Range/Performance
P0722 Output Speed Sensor No Signal
P0723 Output Speed Sensor Intermittent
P0724 Torque Converter/Brake Switch B Circuit High
P0725 Engine Speed input Circuit Malfunction
P0726 Engine Speed Input Circuit Range/Performance
P0727 Engine Speed Input Circuit No Signal
P0728 Engine Speed Input Circuit Intermittent
P0730 Incorrect Gear Ratio
P0731 Gear 1 Incorrect ratio
P0732 Gear 2 Incorrect ratio
P0733 Gear 3 Incorrect ratio
P0734 Gear 4 Incorrect ratio
P0735 Gear 5 Incorrect ratio
P0736 Reverse incorrect gear ratio
P0740 Torque Converter Clutch Circuit Malfunction
P0741 Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off
P0742 Torque Converter Clutch Circuit Stuck On
P0743 Torque Converter Clutch Circuit Electrical
P0744 Torque Converter Clutch Circuit Intermittent
P0745 Pressure Control Solenoid Malfunction
P0746 Pressure Control Solenoid Performance or Stuck Off
P0747 Pressure Control Solenoid Stuck On
P0748 Pressure Control Solenoid Electrical
P0749 Pressure Control Solenoid Intermittent
P0750 Shift Solenoid A Malfunction
P0751 Shift Solenoid A Performance or Stuck Off
P0752 Shift Solenoid A Stuck On
P0753 Shift Solenoid A Electrical
P0754 Shift Solenoid A Intermittent
P0755 Shift Solenoid B Malfunction
P0756 Shift Solenoid B Performance or Stuck Off
P0757 Shift Solenoid B Stuck On
P0758 Shift Solenoid B Electrical
P0759 Shift Solenoid B Intermittent
P0760 Shift Solenoid C Malfunction
P0761 Shift Solenoid C Performance or Stuck Off
P0762 Shift Solenoid C Stuck On
P0763 Shift Solenoid C Electrical
P0764 Shift Solenoid C Intermittent
P0765 Shift Solenoid D Malfunction
P0766 Shift Solenoid D Performance or Stuck Off
P0767 Shift Solenoid D Stuck On
P0768 Shift Solenoid D Electrical
P0769 Shift Solenoid D Intermittent
P0770 Shift Solenoid E Malfunction
P0771 Shift Solenoid E Performance or Stuck Off
P0772 Shift Solenoid E Stuck On
P0773 Shift Solenoid E Electrical
P0774 Shift Solenoid E Intermittent
P0780 Shift Malfunction
P0781 1-2 Shift Malfunction
P0782 2-3 Shift Malfunction
P0783 3-4 Shift Malfunction
P0784 4-5 Shift Malfunction
P0785 Shift/Timing Solenoid Malfunction
P0786 Shift/Timing Solenoid Range/Performance
P0787 Shift/Timing Solenoid Low
P0788 Shift/Timing Solenoid High
P0789 Shift/Timing Solenoid Intermittent
P0790 Normal/Performance Switch Circuit Malfunction
P0801 Reverse Inhibit Control Circuit Malfunction
P0803 1-4 Upshift (Skip Shift) Solenoid Control Circuit Malfunction
P0804 1-4 Upshift (Skip Shift) Lamp Control Circuit Malfunction





Test Wyświetlany komunikat Testowany wskaźnik/lampka kontrolna/wyświetlacz/sygnały/układ Opis
1. Poruszanie wskazówkami GAGE Obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik temperatury i poziomu paliwa Wszystkie wskaźniki wykonują test pełnego ruchu wskazówek, który trwa około 5 sekund
2.Cały wyświetlacz LCD się świeci 8888 Wyświetlacze LCD wbudowane w prędkościomierz i obrotomierz Wypełnia wszystkie segmenty wyświetlacza LCD, co pozwala stwierdzić, czy wyświetlacz działa prawidłowo
3. Żarówki lampek Żarówka Zestaw wskaźników zaświeca lampki kontrolne i ostrzegawcze Zapalają się następujące lampki ostrzegawcze sterowane przez zestaw wskaźników

* Układ ABS

* Układ hamulcowy

* Świece żarowe (jeśli są)

* Ostrzeżenie o mrozie (pomarańczowa)

* Ostrzeżenie o oblodzeniu (czerwona)

* Niski poziom paliwa

* MIL

* Układ TCS (jeśli jest w wyposażeniu)

4. Poziom ROM rXXXX Pamięć tylko do odczytu (ROM) zestawu wskaźników Pokazuje wersję pamięci ROM zestawu wskaźników
5. Poziom pamięci NVM (ROM) ErXXXX Pamięć trwała zestawu wskaźników (NVM) Pokazuje wersję pamięci trwałej (NVM) zestawu wskaźników
6. Poziom pamięci EEPROM E XX Poziom pamięci EEPROM zestawu wskaźników Pokazuje wersję pamięci EEPROM zestawu wskaźników
7. Kod DTC DTC lub NONE Kody DTC Wyświetlane są zapamiętane kody DTC. Jeśli jest więcej niż jeden kod DTC, będą one pojawiać się po kolei
8. Prędkość pojazdu (mile/godz.) SPXXXX Prędkościomierz Pokazuje sygnał aktualnej prędkości pojazdu w milach na godz.
9. Prędkość pojazdu (km/h) SPXXXX Prędkościomierz Pokazuje sygnał aktualnej prędkości pojazdu w km/h
10. Prędkość obrotowa silnika tAXXXX Obrotomierz Pokazuje sygnał aktualnej prędkości obrotowej silnika do obrotomierza (obr/min)
11. Poziom paliwa. FXXX Czujnik poziomu paliwa Pokazuje sygnał poziomu paliwa (0 = pusty, 255 = pełny)
12. Temperatura płynu chłodzącego silnik (ECT)/ temperatura głowicy silnika (CHT) XXXC Temperatura płynu chłodzącego silnik (ECT)/ temperatura głowicy silnika (CHT) Pokazuje sygnał temperatury w stopniach C
13. Napięcie akumulatora btXXX Napięcie akumulatora Pokazuje sygnał napięcia akumulatora

7. W celu przeprowadzenia dalszej diagnostyki SKORZYSTAJ z WDS.

8. W pojazdach z 5-biegową przekładnią automatyczną, jeżeli na panelu informacji i komunikatów pojawią się dwie kreski w miejscu wskaźnika położenia dźwigni zmiany biegów. PRZEJDŹ DO Zestawienia usterek w celu wykonania dalszej diagnostyki.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Arithel w 12.04.2011, 23:10
Czy ktoś z Was robił patent na zamykanie się szyb z pilota ?
Próbowałem i coś chyba u mnie nie działa, albo może to jakoś źle robie? Rocznik mojego auta to 06'

Za to patent z wyłączeniem przypominania pasów się udał
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 13.04.2011, 01:35
Cytat: Arithel w 12.04.2011, 23:10
Czy ktoś z Was robił patent na zamykanie się szyb z pilota ?
Próbowałem i coś chyba u mnie nie działa, albo może to jakoś źle robie? Rocznik mojego auta to 06'
Każdą szybę otwierasz, zamykasz, a potem naciskasz jeszcze raz "zamykanie" na sekundę czy dwie i powinno działać.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Arithel w 13.04.2011, 15:51
no tak robilem

pierw opuszczam troche 1 szybe. Nastepnie podnosze ja do gory aby zamknac. Jak dojdzie do konca to przytrzymuje 1-2 sekund i puszczam przycisk i znowu naciskam i niestety nic sie nie dzieje
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 13.04.2011, 15:59
Cytat: Arithel w 13.04.2011, 15:51
pierw opuszczam troche 1 szybe. Nastepnie podnosze ja do gory aby zamknac. Jak dojdzie do konca to przytrzymuje 1-2 sekund i puszczam przycisk i znowu naciskam i niestety nic sie nie dzieje
Jak zrobisz tak z każdą szybą to po przytrzymaniu "zamykania auta" na pilocie przez kilka sekund powinny zamknąć się otwarte szyby. Jeśli tak się nie dzieje, to nie wiem niestety dlaczego. Jaką masz wersje wyposażenia?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Arithel w 13.04.2011, 17:31
Gold X o ile o to w ogóle chodzi



EDIT:
Ok juz dziala :) Nie wiedizalem ze po zamknieciu auta trzeba kilka sekund przytrzymac guzik - wtedy wszystkie szybki sie zamykaja pomimo ze podczas operacji nic mi nie pykalo
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: wilhelm w 13.04.2011, 18:58
kiedyś jak jeszcze działał mi alarm to wystarczyło dwa razy kliknąć zamykanie na pilocie i szyby się domykały, teraz muszę przytyrzymać. podobnie jest z otwieraniem szyb z pilota
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Arithel w 13.04.2011, 22:40
A to otwierac szyby z pilota tez mozna ?


BTW. Czy ktos z Was robil auto-ryglowanie sie drzwie ? Bo ja robie caly zabieg, sa pikniecia na sygnal jak powinno byc, lecz kiedy ponownie mam robic operacje ryglowania on-off to wtedy elektryka wysiada ze tylko drzwie kierowcy sie rygluja, jest sygnal i po chwili w samochodzie wlacza sie alarm
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: wilhelm w 13.04.2011, 22:48
Cytat: Arithel w 13.04.2011, 22:40
A to otwierac szyby z pilota tez mozna ?


BTW. Czy ktos z Was robil auto-ryglowanie sie drzwie ? Bo ja robie caly zabieg, sa pikniecia na sygnal jak powinno byc, lecz kiedy ponownie mam robic operacje ryglowania on-off to wtedy elektryka wysiada ze tylko drzwie kierowcy sie rygluja, jest sygnal i po chwili w samochodzie wlacza sie alarm

mialem kiedyś podobną sytuacje przy tym autoryglowaniu i skończyło się na odwiezieniu auta lawetą do aso... więcej się w to nie bawiłem ;)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Arithel w 13.04.2011, 23:40
Uuuu... dobra to już się w to nie bawie. Aż tak mi to niepotrzebne :P Ważne że pasy i szybki działają :D
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: NeroN w 29.05.2011, 10:56
A ja z takim problemem.

Otwieranie szyb z pilota działa, ale lewy tył się nie chce zamykać z pilota (otwiera się).

Jeszcze raz trzeba zaprogramować szyby, czy to inna usterka, bo przeciez jak się otwiera to i zamykac chyba się powinna....
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: weksla w 29.05.2011, 13:00
spróbuj ponownie zaprogramować, tez kiedyś miałem problem z szybami, jednak po którymś programowaniu jest ok.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: NeroN w 30.05.2011, 16:51
Ok, a działa wam z jednego naciśniećia otwieranie/zamykanie szyb ?

Bo mnie tylko z jednego 'pyknięcia' szyba kierowcy działa tylko - tak ma być ?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 30.05.2011, 17:26
Każda szyba powinna działać, oczywiście trzeba "zaprogramować" każdą z osobna.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: NeroN w 31.05.2011, 09:31
Opanowałem otwieranie zamykanie z kluczyka.

A to otwieanie szyb za jednym naciśnięciem jak się programuje ?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: eng w 31.05.2011, 12:02
Trzeba ponownie zaprogramować  lewy tył.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: wilhelm w 31.05.2011, 12:41
da się w ogóle otwierać szyby jednym naciśnięciem? ja muszę przytrzymać, do tego stać 2 metry od auta a i tak nie zawsze zadziała.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 31.05.2011, 12:47
Trzeba "zaprogramować" każdą szybę z osobna, tak jak to jest opisane w tym wątku, wtedy da się każdą z osobna otworzyć/zamknąć jednym naciśnięciem przycisku w drzwiach albo wszystkie naraz z pilota.

« Dodane: 31.05.2011, 12:48 »

Cytat: wilhelm w 31.05.2011, 12:41
da się w ogóle otwierać szyby jednym naciśnięciem? ja muszę przytrzymać, do tego stać 2 metry od auta a i tak nie zawsze zadziała.
Jak niby miałyby się otwierać bez przytrzymania, skoro ten przycisk służy zasadniczo do otwierania auta? ;)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: wilhelm w 31.05.2011, 14:26
no masz racje... a z jakiej odległości działa ci to otwieranie? czasem idąc do auta chciałbym już otworzyć szyby a mogę to zrobić dopiero jak jestem przy aucie i do niego wsiadam
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 31.05.2011, 14:30
Cytat: wilhelm w 31.05.2011, 15:26z jakiej odległości działa ci to otwieranie?
Z małej, bo seryjny kluczyk ma słaby zasięg.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: wilhelm w 31.05.2011, 14:37
da się coś z tym zrobić? bo drzwi potrafię odblokować z 10-15m a o otworzeniu szyb z takiej odległości mogę zapomnieć. może to słaba bateria?

fajnie jakby się wypowiedział ktoś kto ma klucz scyzoryk.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 31.05.2011, 14:46
Cytat: wilhelm w 31.05.2011, 15:37może to słaba bateria?
Baterie możesz zmienić, może to coś pomoże, ale rewelacji nie będzie.

Cytat: wilhelm w 31.05.2011, 15:37fajnie jakby się wypowiedział ktoś kto ma klucz scyzoryk.
Z tego co pamiętam wojoo mówił, że scyzoryk ma dużo większy zasięg.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Jendrekmak w 03.08.2011, 18:07
wszystko zależy od szumu radiowego w twojej okolicy oraz od jakości wykonania płytki w scyzoryku.
jeśli chodzi o szumy innych nadajników to po prostu jeśli jest tego dużo to odbiornikowi w twoim aucie jest ciężko wyłapać właściwy sygnał z kluczyka
ale jeśli na starym było ok a na nowym jest kicha to podjechał bym do jakiegoś speca od dorabiania kluczy/pilotów i może będzie mógł zmierzyć siłę sygnału kluczyka. ja np. mam tak, że jak jest poniżej zera to kluczyk działa kiepsko i z bardzo bliska a jak jest powyżej zera to mogę spokojnie otwierać auto z domu (3 piętro, blok odsunięty o ok 15-20 m od ulicy)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: NeroN w 12.08.2011, 09:51
Cytat: eng w 14.05.2010, 14:03Automatyczne ryglowanie drzwi po ruszeniu autem:1. Zapłon włączyć2. Zaryglować drzwi, odblokować.... powtórzyć 3 razy3. Zapłon wyłączyć4. Powtórzyć trzykrotnie zabawę z ryglowaniem5. Ponownie zapłon - ma wydać dźwięk!6. Ponownie drzwi zaryglować i otworzyć RAZ! - ponownie ma być dźwiękPo przekroczeniu prędkości 3 km/h drzwi mają się ryglować... Działa tylko przy pierwszym ruszeniu po uruchomieniu silnika.


Ja ostatnio z okazji dłubania IDSem w swoim aucie...

Wygrzebałem funkcję że po każdorazowym ruszeniu się zamykają drzwi :)

Wysiada pasażer, ruszam i jego drzwi się ponownie zamykają :)

Także da się :)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: vtec w 12.08.2011, 10:23
Cytat: NeroN w 12.08.2011, 10:51Wygrzebałem funkcję że po każdorazowym ruszeniu się zamykają drzwi
żadna nowość, było tak zaprogramowane, tylko Lukasz rozprogramował ;)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: NeroN w 18.08.2011, 16:31
:P

Ale u kumpla w MDO się nie da np. i tu i jeszcze na jakimś forum piszą że nie ma opcji żeby tak było :P
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: eng w 18.08.2011, 22:38
Czasami się nie da ze względu nie brak fabrycznego alarmu. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 18.08.2011, 22:41
Ja mam niefabryczny (zakładany w ASO, ale pilot osobny) i się wszystko da.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: wojoo w 19.08.2011, 06:34
Ja w swojej foce nie mogę w ogolę włączyć automatycznego ryglowania zamków :)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: weksla w 30.12.2011, 16:05
Automatyczne ryglowanie drzwi po ruszeniu autem:

1. Zapłon włączyć
2. Zaryglować drzwi, odblokować.... powtórzyć 3 razy
3. Zapłon wyłączyć
4. Powtórzyć trzykrotnie zabawę z ryglowaniem
5. Ponownie zapłon - ma wydać dźwięk!
6. Ponownie drzwi zaryglować i otworzyć RAZ! - ponownie ma być dźwięk

Po przekroczeniu prędkości 3 km/h drzwi mają się ryglować... Działa tylko przy pierwszym ruszeniu po uruchomieniu silnika.

Powiedzcie mi czy jak zrobię ponownie ta operację to mi się dezaktywuje to zamykanie? Nie chcę już tej funkcji, jeśli wiecie jak ją wyłączyć to dajcie znać...
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: #macieg w 18.08.2012, 11:33
a w foczce mk2 wiecie może jak aktywować taka funkcję autoryglowania drzwi ?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: DawPi w 18.08.2012, 11:42
#macieg, zmodowanym ELM327 na ten przykład - kilka dni temu to zrobiłem. Niby pierdoła, ale jak cieszy. :)
Opis jest na FKP.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 18.08.2012, 13:11
Cytat: DawPi w 18.08.2012, 11:42Opis jest na FKP.
A jakiś dokładniejszy link? ;)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: DawPi w 18.08.2012, 13:21
A prącie bardzo: http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=55021 :)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: zajc w 18.03.2014, 15:22
mam pytanie, czy przy otwieraniu auta i zamykaniu (pilotem) jest opcja sygnalizacji swietlnej?? w innych autach ktore mialem przy otwieraniu swiatla awaryjne mrugaly dwa razy a przy zamykaniu raz, w moim ST nie dzieje sie nic, slychac jedynie prace centralnego zamka, oczywiscie z bliskiej odleglosci, jest to uciazliwe!! czy jest jakis magiczny patent zeby cos takiego uruchomic??
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: weksla w 18.03.2014, 18:57
powinno mrugac podczas zamkniecia na tzw. podwójny rygiel czyli za drugim razem naciśniecia przycisku zamykania na pilocie.
Jesli chodzi o otwieranie, nie ma mrugnięcia.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: zajc w 20.03.2014, 07:36
Cytat: weksla w 18.03.2014, 18:57
powinno mrugac podczas zamkniecia na tzw. podwójny rygiel czyli za drugim razem naciśniecia przycisku zamykania na pilocie.
Jesli chodzi o otwieranie, nie ma mrugnięcia.
rzeczywiscie, dopiero po drugim wcisnieciu pilota mruga, czyli chyba wszystko dziala poprawnie, dzieki;)
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: yayko w 10.04.2014, 14:43
A czy da się bez pomocy kompa zaprogramować włącznie świateł po przekręceniu kluczyka w stacyjce?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: zajc w 17.06.2014, 08:56
panowie sliski temat z tymi trikami, probowalem wylaczyc ta denerwujaca sygnalizacje o niezapietych pasach sposobem z pierwszej strony tego tematu, udalo sie za pierwszym razem ale na koniec kontrolka od pasow nie mrugala w sposob z opisu, sygnal dzwiekowy znikl jak i rowniez kontrolka sie nie swiecila, sadzilem ze chyba jest ok, do czasu...na nastepny dzien przy odpalaniu auta wszystkie zegary (wlacznie z temperatura i poziomem paliwa) przekrecily sie do konca i zostaly w tej pozycji ok 2-3 sekundy, po czym przy odpalaniu auta silnik dziwnie zakrecil, jakby akumulator byl slaby, troche mnie to zaskoczylo ale powiazalem to wlasnie z trikiem z dnia poprzedniego i uznalem za przypadkowy reset, przyjechalem do pracy i po 8 godzinach przy odpalaniu auta dokladnie to samo, identycznie. uznalem ze wylacze to go...no w ten sam sposob jak wlaczylem no i... auto wogole nie odpala, zegary swiruja, tak jakby akumulator byl skonczony ale nie do konca podobny objaw bo raczej taki ze komputer wszedl w tryb awaryjny i nie pozwala odpalic silnika. postanowilem odlaczyc akumulator (2 godz), nic nie pomoglo, dzisiaj postaram sie podpiac pod komputer i prawdopodobnie usunac ten blad bo nie przewiduje nic innego, apeluje jednak zeby nikt nic takiego w aucie nie probowal bo efekty sa wlasnie takie, wczesniej czytalem ze jeden kolega mial podobnie przy programowaniu szyb, moze najlepiej usuncie ten zbedny temat bo tylko klopotow narobil, wczoraj kipialem!

Proszę stosować się do zasad interpunkcji -- nie pisać jednym ciągiem, tylko zaczynać zdanie wielką literą, kończyć kropką i dzielić dłuższy tekst na akapity. Strasznie trudno się to czyta.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: yayko w 18.06.2014, 17:35
programowałem szyby oraz pasy i wszystko jest w porządku :) Temat jest dobry i nie ma w nim nic złego!
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: weksla w 18.06.2014, 18:06
Potwierdzam.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: skurcz w 22.07.2014, 13:12
Grunt to czytać ze zrozumieniem i robić ze zrozumieniem, myślenie cały czas ON :D
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: zajc w 25.07.2014, 12:58
Cytat: skurcz w 22.07.2014, 13:12
Grunt to czytać ze zrozumieniem i robić ze zrozumieniem, myślenie cały czas ON :D
Z myśleniem u mnie ok, robi się OT
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: sla-tom w 28.06.2016, 10:08
Witam z racji tego ze jestem nowy prosze o wyrozumialosc . zaprogramowalem sobie w mk3 ryglowanie zamka podczas ruszenia i od strony kierowcy nie moge otworzyc drzwi po wylaczeniu silnika . macie jakies rady jak wylaczyc ryglowanie drzwi

« Dodane: 28.06.2016, 17:14 »

Cytat: sla-tom w 28.06.2016, 10:08
Witam z racji tego ze jestem nowy prosze o wyrozumialosc. zaprogramowalem sobie w mk3 ryglowanie zamka podczas ruszenia i od strony kierowcy nie moge otworzyc drzwi po wylaczeniu silnika. macie jakies rady jak wylaczyc ryglowanie drzwi

Link do filmu https://youtu.be/cBaFPv95jFM
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Tigerbart w 17.03.2017, 19:10
Przypadkowo natknąłem się na film z ukrytym menu w Mondeo

https://www.youtube.com/watch?v=lxVLe9RYIOg
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: T w 18.03.2017, 01:37
Dobre.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: ppikus w 26.03.2017, 16:57
SIEMKA
Można ustawić w Mondeo ST 220 z 2003 taką rzecz : żeby światła automatycznie sie zapalały po uruchomieniu silnika?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Boban w 21.11.2017, 20:21
Witam, odnośnie tipów natrafilem dziś na cos takiego:

Po zaparkowaniu mojego mk3 wyłączyłem i włączyłem zapłon mając włączone wycieraczki, czynność tą powtórzyłem 3 razy zeby wycieraczki wróciły do pozycji zero ciagle trzymając hamulec. Po 3 razie auto piknęło 3 razy i włączyły się awaryjne.
Zgasiłem silnik bo nie wiedziałem co sie dzieje, auto pali normalnie , nic się nie wyświetla.

Czy ktoś z Was orientuje się co mogłem włączyć lub wyłączyć?
Przeglądałem wcześniejsze tematy ale z przekręcaniem kluczyka,wycieraczkami i hamulcem nic nie znalazłem.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Tigerbart w 28.11.2017, 13:36
Cytat: ppikus w 26.03.2017, 16:57
SIEMKA
Można ustawić w Mondeo ST 220 z 2003 taką rzecz:żeby światła automatycznie sie zapalały po uruchomieniu silnika?

Tak, można to zrobić. Co prawda ja mam światła jazdy dziennej tak podłączone, ale postaram się zrobić ci zdjęcie skrzynki bezpieczników obok aku gdzie mam kabelek podpięty. Lampy dałem do przerobienia firmie Hidretrofit, gdzie dano mi nowiutkie okablowanie całości plus dodatkową wiązkę do podłączenia właśnie świateł dziennych. Jak przestanie padać któregoś dnia to zamieszczę tu focisze.
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: incognito8848 w 16.01.2019, 11:45
Cześć Wszystkim! Podczas spryskiwania przedniej szyby mamy kilka ruchów wycieraczek, a po bodajże sekundzie jeszcze jedno. Wkurza mnie to w zimie, gdy szyba dokładnie się nie wymyje. Czy jest możliwość dezaktywacji tego ostatniego ruchu wycieraczek?
Tytuł: Odp: Tips & Tricks - czyli co można zaprogramować w naszych samochodach
Wiadomość wysłana przez: Paweł_ST w 11.11.2019, 19:26
Hej wszystkim,jest opcja ryglowania drzwi po ruszaniu focus mk2 ST 2010r,oraz domykanie szyb?tylko u mnie z tyłu korba,więć zastanawiam sie czy sam przód bedzie sie zamykał