Witam serdecznie,
Przymierzam się do kupna Focusa 2 po lifcie, 3d. Chcę do niego założyć bodykit z RS. I tutaj nasuwa się pytanie. Czy będą do zwykłego pasować zderzaki z RS? Spasują się z nadkolami? czy kupować dedykowany pakiet stylizacyjny RS do zwykłych od np. Riegera?
Czytałem ostatnio w polskim wydaniu TG, że Focusy (3 generacja) zjeżdżają z jednej taśmy, wszystkie jednakowe i dopiero jak jest auto gotowe to zabierają je do Custom Center i zamieniają całe zawieszenie, zderzaki, itd.
Z poprzednimi generacjami też tak było?
Pozdrawiam
W przypadku MK2 to RS jest o wiele szerszy od ST, więc ze spasowaniem tego będzie bardzo ciężko...
Gdybyś chciał przeszczepiać błotniki żeby to wszystko spasowało z ori zderzakami to szykuj się na spory koszt :)
No właśnie to byłby przerabiany zwykły, a nie st. Czyli co, jedyną opcją jest zamówienie pakietu z riegera dedykowanego pod to auto?
Raczej tak, aczkolwiek Rieger nie wygląda do końca tak samo ja RS - mniejsza o to :)
No wiem że dokładnie tak samo nie wygląda, ale ma to swoje plusy. Jest minimalnie droższy niż używki oryginałów, ale skoro będzie pasować Rieger to jego kupię. A jak wygląda sprawa z górną lotką? Ponoć te z allegro są tragiczne jakościowo... Oryginał będzie pasować?
Będzie pasować bez problemu.
Repliki z allegro sobie odpuść, bo przyślą Ci coś takiego ;)
(http://i.imgur.com/vAZgujI.jpg)
(http://i.imgur.com/3wQ3miF.jpg)
(http://i.imgur.com/AukaqUv.jpg)
Chyba, że upolujesz z wysokiej jakości materialu, ewentualnie możesz popytać w Maxtondesign.
Ok, wielkie dzięki za całą pomoc :) jak kupię i skończę to pochwalę się efektami
A jeszcze pytanka dwa. Po pierwsze czy układ wydechowy z rs będzie pasować do zwykłego? I czy maska z rs będzie pasować czy podobnie jak reszta karoserii nie będzie?
Nie wiem czy czasem w zwykłym focusie nie ma wnęki na koło zapasowe, której nie ma w ST / RS, a to by kolidowało właśnie...
Aaaaaa.. czyli ST/RS nie ma zapasowki?
No nie ma :)
Zdziwiony teraz jestem, ale znowu wiem więcej, dzięki :) a co z maską?
Do seryjnej maski wystarczy dołożyć wyloty z RSa i jest to samo :)
No ale to je trzeba wyciąć w masce?
Tak, musisz wyciąć wtedy w masce otwory pod wyloty
Cytat: WiECZUR9611 w 10.07.2016, 00:11Przymierzam się do kupna Focusa 2 po lifcie, 3d. Chcę do niego założyć bodykit z RS.
Jeśli można zapytać -- jaki ma być cel takiej przeróbki i jaką wersję silnikową chcesz przyjąć jako bazę? Bo zdajesz sobie sprawę z tego, że finansowo to się w żaden sposób nie opłaci? Oczywiście to nie musi być argument "przeciw", bo tuning to hobby, a hobby kosztuje...
Cel mam taki, że chce auto ładnie wyglądające, z w miarę tanimi częściami (to jest główny argument przeciwko ST i RS, jak się coś popsuje to koszt 10x wiekszy), które mało spali. I masz rację, to hobby ;) poza tym, lubię się bawić w takie przeróbki :)
Hmm... ST i RS dużo się częściami nie różni, ba nawet koło 70% części jest identycznych z wersją zwykłą :)
Wystarczy tylko dobrze patrzeć po katalogach, bo ta sama część potrafi właśnie mieć różne ceny ze względu na nazwę katalogu :P
No gadalem o tym z kolesiem który ma 2 ST, i on powiedział że auto magia, sam się przejechałem nim i rzeczywiście cudo, ale podobno niektóre części zawieszenia (które w pl trzeba wymieniać) do zwykłego kosztują 30 zł a do ST 170
« Dodane: 16.07.2016, 17:56 »
No i to ma być auto na codzień, więc spalanie z silnika 2,5 Turbo odpada ;)
Spalanie to nie problem - moje poprzednie auto paliło prawie tyle samo ( 1.6 75KM w benzynie ) :)
Jakim cudem? Ja mam teraz Zeteca 1.4 75km i spala średnio 7-7,5
No tam miałem 10l w trasie, a 13l w mieście czyli tak jak tutaj ( przed ostatnimi modami :P )
No to strasznie dużo. Co to było za auto?
Daewoo Nexia - poszło na złom :)
Spory przeskok. Ja mam aktualnie Focusa 1 po lifcie, 3D. Moje pierwsze auto, ale to co słyszałem od innych się sprawdziło, tak jak prowadzi się Focusa i to jak wchodzi w zakręty to po prostu magia.
Cytat: WiECZUR9611 w 16.07.2016, 17:55
No i to ma być auto na codzień, więc spalanie z silnika 2,5 Turbo odpada ;)
Zakładasz gaz i jest bajka :) mi pali max 20l gazu w mieście, jazda mieszana
Trasa 12l gazu do prędkości max 140
Focus Mk2 280km
Pozdro
U mnie średnie wychodzi 18,2 głównie miasto - przy setupie 350km :)
Muszę to przemyśleć ;)
Ok, myślałem trochę i w sumie chyba zdecyduje się na ST oryginalne. Jak to wygląda z awaryjnoscia, trwałością itd jeśli chodzi o auto i silnik?
Hej. Foka ST 2013 2.0 - spalanie w trasie 6,7-10,5/100, w mieście 10-13,5/100km. Styl jazdy od eco drive do upalenia, ale bez przesady. NIe odczuwam znacznej róznicy w spalaniu w porównaniu do wolnossącego 1,6 Hyundaia ix20 (6,0-12l/100km). A radosć z jazdy nieporównywalnie większa ;))
Fajnie, ale o spalaniu już wiem, pytałem o awaryjność i raczej silnik 2,5
Cytat: WiECZUR9611 w 27.07.2016, 16:14
Fajnie, ale o spalaniu już wiem, pytałem o awaryjność i raczej silnik 2,5
Aaaaa,, to nie pomogę :) powodzenia
Cytat: WiECZUR9611 w 15.07.2016, 20:38Aaaaaa.. czyli ST/RS nie ma zapasowki?
A to ciekawe, bo ja mam. Fabryczną.
Cytat: PyRsHaL w 16.07.2016, 16:06
Tak, musisz wyciąć wtedy w masce otwory pod wyloty
Mam wloty jak coś i mogę zrobić szablon jakie otwory trzeba wyciąć.
Cytat: TAM w 29.07.2016, 21:24
A to ciekawe, bo ja mam. Fabryczną.
Chodziło bardziej o to że nie ma zapasówki we wnęce. oczywiście, że ST ma zapasówkę, wożoną w bagazniku razem ze specjalnymi wkładkami. Ale może tak być, że poprzedni wlaściciel zapomniał to dodac do auta, bo jeździł bez...tak jak ja obecnie.