Hej.
Zaczynam tą wielką przyjemność jaką jest modyfikowanie auta.
Potrzebuje porady odnośnie kata.
Na Allegro niema nic ciekawego, znalazłem tylko taki w 3" http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5706852695
Rozumiem ze szukać tylko z norma euro4 ?
Czy kupować go czy cos lepszego doradzacie.
Wiadomo do tego jeszcze DP i wydech 2,5" z dobra przejściówka z 3 na 2.5" bez "progów zwalniających".
Daj spokój z ceramicznym, tylko metalowy 200cpi :)
O dzięki za info.
Nawet niewiedzialem ze sa rozne katy :)
Polecasz cos, czy tylko sugerujesz miedzy technologia ceramika a metal.
Jakie cpsi brać?
Im mniejsz cpsi tym lepszy przepływ spalin. I NIE WIEM czy brać 100 czy 200cpsi.
Doradźcie cos pod 2.5l turbo :)
Nie sądzę, żeby minimalnie lepszy przepływ spalin był wart ew. problemów na przeglądach. Przypuszczam, że w silniku turbo różnica będzie niezauważalna. Ja bym brał 200 CPSI, tak jak większość tutaj.
Ceramika czy metal?
Katalizatory magnaflow sa Ok?
Myśle o takim tylko brak info o cpsi http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5706852695
Chyba ze cos innego polecacie
Metalowe są bardziej trwałe i trudniej je też uszkodzić. Ten, który wkleiłeś (ceramiczny), to na oko jest raczej 400 CPSI.
Mam Magnaflow 200cpsi o średnicy 3" - przez ponad półtora roku było wsio ok, ale od 3 tygodni, co pare dni pojawia sie błąd niewystarczającej skuteczności kata - nie wiem co go powoduje, ale chce wsadzić tulejkę do tylnej sondy żeby sprawdzić czy nadal bedzie sie to dzialo.
Cytat: MAG w 18.08.2016, 19:34
Mam Magnaflow 200cpsi o średnicy 3" - przez ponad półtora roku było wsio ok, ale od 3 tygodni, co pare dni pojawia sie błąd niewystarczającej skuteczności kata - nie wiem co go powoduje, ale chce wsadzić tulejkę do tylnej sondy żeby sprawdzić czy nadal bedzie sie to dzialo.
Masz metalowy czy ceramiczny ?
Metalowy, ceramika mnie nie interesowała...
A jakie euro2/3/4? Bo niewiedzę metalowch 200 cpsi do silników 2.5l w benzynie
Wtedy ten co ja kupowalem mial byc teoretycznie na euro4
Cytat: MAG w 18.08.2016, 19:34
Mam Magnaflow 200cpsi o średnicy 3" - przez ponad półtora roku było wsio ok, ale od 3 tygodni, co pare dni pojawia sie błąd niewystarczającej skuteczności kata ...
Sytuacja z katem sie wyjasniła - powodem błędów (na 90% - 100% będzie jak troche pojeżdżę...) było branie oleju przez silnik w takiej ilości, że doszło do obrócenia panewki i zajechania silnika.
W tej chwili wsadzany jest nowy silnik wiec na dniach okaże się czy błędy kata powrócą...
Ja mam metalowy kat euro4 200 cpsi już ponad 3 lata. W pewnym momencie zaczął pojawiać się check engine ,,catalyst efficiency below threshold", ale to wynikało z jego permanentnego niedogrzania – jazda głównie w mieście, średnia prędkość na kompie 19 km/h. Wystarczyła jedna szybka podróż Warszawa Łódź i z powrotem, żeby wszystko wróciło do normy. CO z 0.55 na 0.1%, HC ze 170 na 80 ppm.