Witajcie :D
Przeszukałem całe forum w poszukiwaniu tematu jak powyżej, ale niestety nie znalazłem...
Chce przerobić swojego ST, rok 2010 z przebiegiem 66k, którego nie mogłem sprzedać, na RS 500 w całości, wraz z poszerzeniem tylnych błotników, wymiany pompy paliwa, większy intercooler, układ wydechowy, kolektory wylotowe itd. ( to co posiada oryginalnie RS 500 )
Potrzebuje waszej pomocy oraz wiedzy, w szczególności osób które posiadają RS-y, co powinienem uwzględnić w wymianie abym fokę przerobił na RS.
Gdzie najlepiej zakupić części?
Wiem że na pewno będzie łatwiej coś kupić w UK, chyba tam jeździ ich najwięcej.
Dziękuję z góry za pomoc ;)
Michał
Heheh
Całe zawieszenie skrzynia pólosie hamulce chyba mało opłacalny mod
To zależy co i za ile się kupi. Ja całą zawiechę z RS-a (przód i tył) plus skrzynia z półosiami kupiłem swego czasu za 6k zł. Części oczywiście używane, ale chodzą do dzisiaj bez problemu. Wahacze przednie można zostawić, trzeba tylko wymienić w nich sworznie - jest nawet dość nowy temat na forum łącznie z linkiem do sworzni. Najbardziej uciążliwa sprawa to tylne błotniki - albo trzeba wykroić poszycie z oryginalnych ćwiartek RS-owych i je wkleić (lepiej wkleić niż wspawać, nie będą nigdzie rdzewieć), albo dorobić poszerzenia z odpowiedniego tworzywa i też je wkleić. Druga opcja jest znacznie tańsza i wcale nie gorsza, ale potrzebny jest ktoś z RS-em, kto pozwoli na sklonowanie odpowiednich części tylnych błotników (zakład zajmujący się takimi przeróbkami potrzebuje na to kilka godzin). Też byłbym tym zainteresowany.
Nowic JUŻ jakoś tematu nie podjął...