Witam. Mam problem z moim ST220. Po remoncie silnika (był demontowany silnik) pojawiły się problemy.
Silnik się trzęsie choć pali na 6 garów. Gdy jest nagrzany gaśnie przy dojezdzaniu do skrzyżowań.
Przy ostrzejszej jeździe wywala błędy: P0301, P0302, P0303 co oznacza przerywanie zapłonu na pierwszych trzech cylindrach. (świece, kable są nowe).
Oraz drugi problem: świecąca sie kontrolka (czasami gaśnie na chwile) ładowania i błąd P1246
Sprawdzałem przewody idące z alternatora i są OK...
Ktoś się spotkał z takimi problemami?
Ja miałem to samo z alternatorem skończyło sie na wymianie regulatora napięcie nie było już szczotek radze to zrobić szybko bo ci kleknie altek całkowicie
Najlepsze jest to ze alternator przy remoncie silnika tez był robiony. Masakra.
A orientuje sie ktos czy łańcuchy rozrzadu do fordowskich v-ek występują w zamienniku?
Bo problem z wypadającymi zasłonami wyglada na rozciągnięty łańcuch...
Cytat: bas87 w 28.11.2017, 08:54
Ja miałem to samo z alternatorem skończyło sie na wymianie regulatora napięcie nie było już szczotek radze to zrobić szybko bo ci kleknie altek całkowicie
u mnie ogólnie był jeszcze kabel sparciały biegnący od głównej wiązki altka do kompa tam popatrz bo mi gasła i świeciła kontrolka ale ładowanie było mimo ze świeciła a u ciebie jest?????
Cytat: SlyPlayer w 27.11.2017, 00:04Po remoncie silnika (był demontowany silnik) pojawiły się problemy.
Co było przyczyną remontu? Objawy zaczęły występować zaraz po odebraniu auta?
Cytat: bas87 w 28.11.2017, 12:14
u mnie ogólnie był jeszcze kabel sparciały biegnący od głównej wiązki altka do kompa tam popatrz bo mi gasła i świeciła kontrolka ale ładowanie było mimo ze świeciła a u ciebie jest?
Mam ładowanie tylko ta kontrolka się czasem zaświeca.
Cytat: bishop w 28.11.2017, 15:38
Co było przyczyną remontu? Objawy zaczęły występować zaraz po odebraniu auta?
Przyczyną remontu były obrócone panewki.
Remont robiłem sam.
Cześć,
przed remontem łańcuch był ok, po remoncie się rozciągnął?
Może zdejmij pokrywy obu głowic i porównaj napięcie na zębatkach.
Może któraś kostka nie łączy (podgięty pin) od wiązki silnika. Czegoś nie przyuważyłeś przy podpinaniu silnika?
Kupiłem już Mondka z obróconymi panewkami i nie pracował za dobrze.
Zobaczę jeszcze do pewności wszystkie kostki ale żeby na jednaj głowicy wywalało wypadanie zapłonu wszystkich cylindrów...
Cytat: SlyPlayer w 28.11.2017, 23:35
Mam ładowanie tylko ta kontrolka się czasem zaświeca.
Popatrz na ten kabel biegnący od wtyczki wiązki altka do kompa na przejściu przez przegrodę ja tam miałem sparciały i to był powód
Dziś odpiąłem czujnik wspomagania i auto już nie gaśnie przy dojezdzaniu do skrzyżowań/sygnalizacji świetlnej. Ciekawe...
Ciekawe gdzie można taki czujnik kupić, ktos podrzuci?