Fordtuning.pl

Codzienna eksploatacja => Silniki benzynowe wolnossące => Zaczęty przez: Mateklobez w 05.03.2018, 19:01

Tytuł: [Escort] Pomiar na hamowni
Wiadomość wysłana przez: Mateklobez w 05.03.2018, 19:01
Witam.
Mam pytanie do bardziej obeznanych kolegów w temacie, rzućcie okiem czy ten wykres z hamowni wygląda "normalnie".
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/28576453_175596559893676_1257655033739083776_o.png?oh=ed182baaf9289f09531f24bcbb00b737&oe=5B0A779F)
Z silnika 1,6 16V 90 KM udało się wycisnąć dodatkowych 15 koni i 15 Nm modyfikując:
-dolot, na sztywno, większa średnica
-stożek Simota w boxie, chwyt powietrza z dołu zderzaka
-przepływomierz i przepustnica od Zeteca 2,0
-z wydechu wyrzucony kat zastąpiony strumienicą
Dodatkowo świece platynowe, silnik zalany olejem 5W30.
Zastanawia mnie wykres momentu dosyć płaski, moc od 5000 obr. dość mocno "pofalowana". Czy to normalne? Pomiar był robiony na czwartym biegu. Vmax z wydruku jest na tym biegu czy wyliczony dla auta? Straty ponad 26 koni - o tyle mniej jest przenoszone na koła?
Z góry dzięki za odpowiedzi i rozwianie paru wątpliwości ;) Pozdrawiam.