Witam,
Posiadam Volvo c30 t5 z 2009, w aucie wymieniłem turbo na to z RS-a, wtryski na 525, intercooler, dolot, wydech dv, zamontowana większa przepływka, zostało wystrojone na 345km/480nm ale pojawia się stale problem z doładowaniem, po szybkiej zmianie biegów z 3 na 4 doładowanie dochodzi tylko do 0,5 bara i nie chce rosnąć, jak delikatnie puszczę gaz i wcisnę zaczyna dmuchać 1,2 bara i problem znika.
Ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego dławienia po zmianie biegów?
Ja mam podobnie, turbo niedawno regenerowane, ostatnio na 2-3-4 biegu dochodzi do 0,5 bara i nie chce wyżej. Jechałem na autostradzie to na 5-6 leci normalnie do 1,2. Nie mam pojęcia od czego zacząć.
CZy udało Wam sie rozwiazac problem? mam to samo w focusie 2st
W moim przypadku był to uwalony pierburg, po wymianie jak ręką odjął
Mowisz o boost solenoid?
Pierburg to jest właśnie Boost Solenoid