Fordtuning.pl

Tuning mechaniczny i stylistyczny => Tuning silników benzynowych turbo => Zaczęty przez: Juzior w 10.11.2018, 21:07

Tytuł: Elektroniczna przepustnica wydechu -pytanie
Wiadomość wysłana przez: Juzior w 10.11.2018, 21:07
Witam chciałem zamówić sobie przepustnice wydechu sterowana z pilota.
Bardzo proszę, czy ktos może mi powiedzieć jaki rozmiar powinienem zamówić?
Czy 2,5" jest odpowiednim rozmiarem  Wydech seryjny Focus ST mk2
Pozdrawiam i Dziekuje z góry za odp
Tytuł: Odp: Elektroniczna przepustnica wydechu -pytanie
Wiadomość wysłana przez: MAG w 11.11.2018, 22:32
Fabrycznie w Foce jest 2,25", czyli 60mm. Tak samo jest w Mondeo Mk4 i S-Maxie 2,5T.
Tytuł: Odp: Elektroniczna przepustnica wydechu -pytanie
Wiadomość wysłana przez: fordmaniac w 12.11.2018, 10:42
https://fmic.pl/przepustnice-wydechu/150157-elektryczna-przepustnica-wydechu-z-pilotem-63mm.html
U siebie mam taką i działa bez zarzutu. Różnice średnic można zniwelować wsadzając wydech w przepustnice i obspawać
Tytuł: Odp: Elektroniczna przepustnica wydechu -pytanie
Wiadomość wysłana przez: Juzior w 12.11.2018, 11:45
Dzięki wielkie, zamówiłem już ale na ebay bo mieszkam w De
Pozdro



Cytat: fordmaniac w 12.11.2018, 10:42
https://fmic.pl/przepustnice-wydechu/150157-elektryczna-przepustnica-wydechu-z-pilotem-63mm.html
U siebie mam taką i działa bez zarzutu. Różnice średnic można zniwelować wsadzając wydech w przepustnice i obspawać
Tytuł: Odp: Elektroniczna przepustnica wydechu -pytanie
Wiadomość wysłana przez: dembul w 15.08.2019, 11:28
Cytat: fordmaniac w 12.11.2018, 10:42
https://fmic.pl/przepustnice-wydechu/150157-elektryczna-przepustnica-wydechu-z-pilotem-63mm.html
U siebie mam taką i działa bez zarzutu. Różnice średnic można zniwelować wsadzając wydech w przepustnice i obspawać
Hej! Mam pytanie odnośnie przepustnicy wydechu. W którym miejscu masz ja zamontowana?
Tytuł: Odp: Elektroniczna przepustnica wydechu -pytanie
Wiadomość wysłana przez: MAG w 17.08.2019, 08:52
Są dwie szkoły z tego co widziałem.
Bezpośrednio za katalizatorem (prosta do zrobienia), albo przed ostatnim tłumikiem, gdzie największą trudnością jest rurologia, żeby ominąć tłumik i podłączyć się do końcówek - do takiego rozwiązania nikt nie ma prawa się przyczepić, bo na zamkniętym zaworze jest dość cicho, a na otwartym i tak spaliny idą do końcówek, a nie jak w pierwszym przypadku, gdzie walą pod samochodem...