Fordtuning.pl

Tuning mechaniczny i stylistyczny => Tuning silników benzynowych turbo => Zaczęty przez: Lukasz554 w 08.08.2021, 16:16

Tytuł: Błąd P061A mondeo MK4 2.5t
Wiadomość wysłana przez: Lukasz554 w 08.08.2021, 16:16
Witam forum od dłuższego czasu borykam się z błędem P061A i nadal nie mogę dotrzeć czym jest spowodowan.Wymilem już boost selenoid map sensor wszystkie podciśnienia sprawdzona szczelność może ktoś jeszcze może coś podpowiedzieć z góry dziękuje czy zainstalowany filtr powietrza stożkowy może generować ten błąd ??
Tytuł: Odp: Błąd P061A mondeo MK4 2.5t
Wiadomość wysłana przez: bzyq w 08.08.2021, 17:46
To błąd od obliczenia momentu obrotowego. Pomiar brany głównie z przepływki i położenia pedału gazu. Nie pamiętam już ale chyba są parametry do monitorowania Moment obrotowy oczekiwany i aktualny. Jak są puść wykresy, popatrz czy idą równo i baw się gratami.
Tytuł: Odp: Błąd P061A mondeo MK4 2.5t
Wiadomość wysłana przez: Lukasz554 w 08.08.2021, 19:38
Cytat: bzyq w 08.08.2021, 17:46To błąd od obliczenia momentu obrotowego. Pomiar brany głównie z przepływki i położenia pedału gazu. Nie pamiętam już ale chyba są parametry do monitorowania Moment obrotowy oczekiwany i aktualny. Jak są puść wykresy, popatrz czy idą równo i baw się gratami.

Przepływie już wymieniałem na drugą i błąd pojawia się nadal więc znakiem tego mam celować w pedał gazu ze przekłamuje ??
Tytuł: Odp: Błąd P061A mondeo MK4 2.5t
Wiadomość wysłana przez: bzyq w 08.08.2021, 22:56
Komp i popatrz na wskazania. Szczegolnie jak sa wartosci oczekiwane i aktualne. Coś musi odbiegać od normy. Dodatkowo jak się zapisuje błąd to masz zrzut aktualnych parametrów przy jakich wystąpił. Nie ma tam wszystkiego ale może coś będzie podejrzane.
Tytuł: Odp: Błąd P061A mondeo MK4 2.5t
Wiadomość wysłana przez: umcyk w 12.10.2021, 15:06
Witaj.
Mnie tez dopadł błąd P061A.
Auto odpalam i póki trzymam gaz to obroty trzyma w okolicy 1,5k i ani grama więcej.
Jak puszczę auto gaśnie. Poradziłeś sobie z tym

Edit.
U mnie rozeszła sie rura od IC na łączeniu z kolankiem.
po podłączeniu kompa SHRTFT1(%)- wychodził mi na - 25, co wskazywało że strasznie go zalewa paliwem i brakło korekt