Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Ostatnie wiadomości

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
1
Kupię części / Tunel środowy RSE Mondeo Mk3
Ostatnia wiadomość przez Darekptr - dzisiaj o 13:33
Jak w temacie, kupię tunel środkowy pod RSE do Mondeo Mk3, 2FL 2005-2007. Najlepiej z wiązką.
2
Silniki benzynowe turbo / Problem z BOOSTEM TURBO Focus ...
Ostatnia wiadomość przez DrukolakST - 25.06.2022, 01:41
Witam. Mam problem z foką. Zakupilem intercooler fmic i zauwazylem ze slabiej zaczelo turbo ladowac w gornym zakresie. Po pewnym czasie auto zaczelo jeszcze gorzej jak jakies auto 160koni. Turbo na drugim biegu wstaje do max 1/4 gdzie wczesniej wywalalo do polowy, na reszcie biegow wstaje opornie ponizej srodkowej kreski i wraz z obrotami zaczyna spadac. Zauwazylem rowniez ze dzwiek samochodu sie zmienil, wydech jest cichszy, charakterystyczne strzaly dla tego silnika sa cichsze i slabsze. Wymienilem boost solenoid, map, wyczyszczony maf, sprawdzone orurowanie czy nie ma nigdzie dziur, wywalony sound symposer. Zamontowalem rowniez stary intercooler seryjny i rowniez taki sam problem wystepowal. Bledow nie wyrzuca, ma ktos jakis pomysl? Jest opcja ze sterownik sie rozstroil i trzeba wgrac na nowo sterownik?
3
Tuning silników benzynowych turbo / Odp: Jaka różnica DV/BOV Forge...
Ostatnia wiadomość przez kiler2196 - 23.06.2022, 16:29
Cześć, w dalszym ciągu polecacie zawór DV PROPERFEKT
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://blow-off.pl/dv/diverter-valve-typ-dvo-dv-opel-ford-focus-rs-z20let-z16lr-ecoboost-properfekt
?
4
Silniki benzynowe turbo / Odp: problem z odpalaniem siln...
Ostatnia wiadomość przez Tomasz - 22.06.2022, 14:18
Doświadczony diagnosta potrafi sprawdzić czujnik komputerem patrząc, jak zachowuje się© podczas jazdy. Można też zamontować sprawny czujnik i zobaczyć, czy problem ustąpił.

Tutaj masz polskie opisy tych kodów błędów:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Defekt czujnika sugeruje przede wszystkim błąd P0193. Jednak zaznaczam, że na odległość, na podstawie samych kodów nie sposób podać pewnej diagnozy.
5
Silniki benzynowe turbo / Odp: problem z odpalaniem siln...
Ostatnia wiadomość przez januszjg - 21.06.2022, 22:12
Sprawdzić czujnik czyli wymienić czy jest jakiś sposób na jego weryfikację poprawnego działania?
6
Silniki benzynowe turbo / Odp: problem z odpalaniem siln...
Ostatnia wiadomość przez Tomasz - 21.06.2022, 13:40
Nigdy nie ma 100% pewności. Ja bym zaczął od sprawdzenia czujnika i instalacji w jego okolicach.
7
Silniki benzynowe turbo / Odp: problem z odpalaniem siln...
Ostatnia wiadomość przez januszjg - 16.06.2022, 15:42
Dziękuję za odpowiedź.
Co sprawdzić w pierwszej kolejności?
Czy uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na szynie może powodować te wszystkie błędy?
8
Silniki benzynowe turbo / Odp: problem z odpalaniem siln...
Ostatnia wiadomość przez Tomasz - 16.06.2022, 10:49
Wygląda na problem z obwodem listwy paliwowej.
9
Silniki benzynowe turbo / problem z odpalaniem silnika 2...
Ostatnia wiadomość przez januszjg - 15.06.2022, 13:32
Cześć wszystkim,
od pewnego czasu mam problemy z pracą silnika i zapalającym się check'iem.
Samochód: S-Max 2007
Silnik: 2.5T 220KM

Objawy: silnik zaraz po odpaleniu potrafi zgasnąć, po ponownym odpaleniu jest już OK; czasami nie da się odpalić za pierwszym razem; po rozgrzaniu silnika wyczuwalna jest delikatnie nierówna praca silnika na postoju.

Czy ktoś może na podstawie poniższego i powyższego opisu zdiagnozować usterkę?

Dzięki i pozdrawiam.

Poniżej wyświetlające się kody błędów:
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Ford

============1==============
P0193
Raw code: 0193
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Fuel rail pressure (FRP) sensor - high input
Ford: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input

============2==============
P0088
Raw code: 0088
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Oczekująca
OBDII: Fuel rail/system pressure too high

============3==============
P0193(00)
Raw code: 019300
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany)
OBDII: Fuel rail pressure (FRP) sensor - high input
Ford: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input

============4==============
P2514(68)
Raw code: 251468
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Event data recorder request - circuit high

============5==============
P0088(00)
Raw code: 008800
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Fuel rail/system pressure too high

============6==============
P0090(00)
Raw code: 009000
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Fuel pressure regulator 1 - open circuit
10
Nasze Fordy / Odp: Ford Mondeo MK3 ST220 200...
Ostatnia wiadomość przez Darekptr - 07.06.2022, 10:06
Nie sądziłem, że odmalowanie plastików kierownicy tak bardzo wyjdzie na plus. Różnicę na żywo widać gołym okiem. Żałuję, że nie ogarnąłem od razu całej kierownicy, bo ponowne zdemontowanie plastików może się źle dla nich skończyć.

Gdyby ktoś się pytał o kolor...to nie wiem :)
Mój lakiernik machnął to kolorem jakiego użył do odmalowania swojego zderzaka w samochodzie(nie Fordzie), idealnie wstrzelił się w lekko brokatową strukturę tła diagramu na gałce zmiany biegów drugiego lifta.
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10