Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Ostatnie wiadomości

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11
Dolot / Część rury dolotu powietrza od...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 01.03.2025, 01:22
Część wyjęta z Forda Focusa ST MK2 2007r
Producent FoMoCo
Numery na obudowie:
6M5Y-95635-AC
C6W4A
6745103
Cena: 50 zł

12
Dolot / Rura dolot filtra powietrza Fo...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 01.03.2025, 01:18
Rura wyjęta z Forda Focusa MK2 ST 2007r
Rodzaj silnika: benzyna 5 cylindrów
Producent części: Volvo OE
Numer katalogowy części: 30677340
Cena: 100 zł
13
Dolot / Kolektor ssący Focus ST 2.5T
Ostatnia wiadomość przez Radar - 01.03.2025, 01:13
Kolektor w pełni sprawny, wyjęte z Forda Focusa ST MK2 2007r.
Nr katalogowy: 30646520
Mann+Hummel
29 003 10 899
Cena: 50 zł
14
Dolot / Obudowa filtra powietrza Ford ...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 01.03.2025, 01:07
Stan: Używany, sprawny
Producent części: Volvo OE
Numer katalogowy części: 30677533
Cena: 100 zł
15
Zawieszenie / Amortyzatory Bilstein B8 Sport
Ostatnia wiadomość przez Radar - 01.03.2025, 00:43
Amortyzatory w pełni sprawne, wyjęte z Forda Focusa ST MK2 2007r. Cena za komplet 400 zł.
Amortyzatory Bilstein B8 Sport
Numer katalogowy części: 24-196550
Kod produktu: 034624196550
Specyfikacja techniczna produktu
Rodzaj zawieszenia: standardowe
Typ samochodu: Samochody osobowe
Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora: Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
System tłumienia drgań zawieszenia: rura pojedyncza
Strona zabudowy: Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko, górny trzon
Wersja TecDoc: 2306
16
Turbo / Oryginalna Turbosprężarka Ford...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 01.03.2025, 00:40
Turbosprężarka wyjęta z Forda Focusa MK2 ST 2007r. w 100% sprawna, nr 53041019665
Regenerowana w 2019 r
17
Off-topic / ** Stacja diagnostyczna w W-w...
Ostatnia wiadomość przez AlexeyCUm - 20.02.2025, 09:23
**  Gdzie w Warszawie można znaleźć rzetelną i niedrogą stację diagnostyczną specjalizującą się w problemach z Fordami?  Szukam kogoś, kto posiada odpowiednie narzędzia i doświadczenie, a przede wszystkim potrafi diagnozować problemy skomplikowane (np. z silnikiem 2.5T).
 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Programs as SaaS
18
Tuning silników benzynowych wolnossących / ChipTuning st220 pomoc
Ostatnia wiadomość przez Masaj - 15.02.2025, 22:16
Witam,

Zwracam się do Was z prośbą o udostępnienie pliku Damos lub jakichkolwiek wskazówek dotyczących chiptuningu naszych stków

Swoją przygodę z WinOls rozpocząłem już jakiś czas temu, ale do tego konkretnego sterownika nigdzie nie mogę znaleźć pliku Damos (mapp pack) ani innych materiałów. Dlatego zwracam się z prośbą o udostępnienie takiego pliku lub jakichś podpowiedzi.

Ewentualnie, jeśli ktoś ma już zmodyfikowany plik, chętnie bym go przeanalizował, aby zobaczyć, gdzie zostały wprowadzone zmiany. Dzięki temu wiedziałbym, gdzie szukać i jak edytować mapy.

Z góry dziękuję za pomoc! 😊
19
Nasze Fordy / Odp: Ford Fiesta MK8 ST3 2019 ...
Ostatnia wiadomość przez Darekptr - 04.02.2025, 11:49
LC bajka, tak samo wbijanie biegów na postoju co na oryginalnej i drugiej powodowało "skok" silnika. A co do chlapaczy wyczaiłem w końcu na tym polega różnica w tylnych które są opisane jako do 2019/06...otóż w moim zderzaku brakuje wystającego plastiku który robi za mocowanie dla trzech spinek...i nie mogę tak po prostu znaleźć starszego zderzaka i zamienić, bo mój jest w kolorze Agate Black, a starsze występują jako Shadow Black więc bez malowania by się nie obyło...może kiedyś.
20
Nasze Fordy / Odp: Ford Fiesta MK8 ST3 2019 ...
Ostatnia wiadomość przez Darekptr - 31.01.2025, 09:06
W końcu trafiła mi się dziura u mechanika i w kilka minut zamontowałem poduszkę silnika/skrzyni firmy Pumaspeed, wersja V2.
Pierwsze wrażenia? Mniejsza bezwładność (?) silnikach przy normalnej jeździe/ruszaniu.
ALE
Jazda ekonomiczna jest prawie nie możliwa. Wibracje przenoszą się na całą budę i brzmią trochę jak dziurawy wydech. Jeśli lecisz 80 na godzinę pod górkę, to jest okropnie. To samo, ale na 3-4 biegu pewnie byłoby trochę lepiej, ale nie testowałem tego jeszcze.
(zrobiłem dosłownie 50km)
Jazda agresywna jest w porządku, tyle można się spodziewać po tym wynalazku. Kiedy pracuje się w zakresie 2,5k-4k obrotów silnik aż tak nie rozchodzi się dźwiękowo po budzie jak przy niższych prędkościach obrotowych.
Jazda w trasie...120 i 130 ma jakiś dziwny rezonans, można go usunąć delikatnie przytrzymując otwartą przepustnicę (raczej nie usiądę nad Forscanem i nie będę patrzył ile jest tam w procentach konkretnie). Przy 140 jest akurat lepiej. Póki jedzie się po prostym jest nieźle.
Idle...wyczuwalne wibracje, ale bez dźwięku, więc nie wkurza.
Muszę jeszcze sprawdzić jak będzie się zachowywał LC z nią.

Daję jej na razie 4k tysiące km. Tyle zostało do wymiany oleju. Na daily to już się średnio nadaje przy moich potrzebach, czyli 100km dziennie + mama jako pasażer. Jako zabawka spełnia co musi. Albo zostaje i przesiądę się na Volvo w gazie po prostu, albo pójdzie pod młotek (jako ciekawostkę dodam, że pasuje ona też do silnika 1.0, jedyna poduszka z taką funkcjonalnością) lub na specjalne okazje.

BTW, po drodze tutaj była kolejna wymiana oleju, zamontowałem wkład K&N i wymieniłem płyn hamulcowy. W planie na ten rok dorwać chlapacze z ST-Line, nowe opony letnie (myślę czy wywalić kasę na Continentale lub Michelina, czy Hancook, Vredenstein lub Pirelli...Ventusy mnie zainteresowały szczerze mówiąc) i może komplet kół zimowych (jak w pierwszym poście, felga 17 z ST2 z oponą 205/45/17, tutaj raczej w ciemno Nokian)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10