Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Ostatnie wiadomości

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
21
Nasze artykuły / Swap z Duratec 2.5 V6 na 3.0 V...
Ostatnia wiadomość przez Fordtuning.pl - 02.02.2024, 16:36
Znanym faktem jest, że dół V-ek nie jest zbyt trwałym elementem i większość awarii tego silnika dotyczy uszkodzonych panewek. Wiele osób szuka wtedy ,,kompletnego" silnika na Allegro, montuje go, a za parę miesięcy (lub wcześniej) problem się powtarza, a pieniądze...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Swap z Duratec 2.5 V6 na 3.0 V6
22
Tuning stylistyczny: nadwozie i wnętrze / Odp: Fotele po lifcie w samoch...
Ostatnia wiadomość przez ST - 29.01.2024, 14:03
🤣
23
Silniki benzynowe turbo / Wymiana rozrządu w 2.5T - podk...
Ostatnia wiadomość przez lukasz.volvov50 - 16.01.2024, 14:02
Witam wszystkich. Czy mógłby ktoś polecić dobrego fachowca od 2.5T z podkarpacia? Niedługo stuknie mi 100 tyś. i 8 lat i myślę ,że najwyższa pora na wymianę rozrządu. Z góry dziękuję za pomoc
24
Silniki benzynowe turbo / Mondeo 2.5t boost
Ostatnia wiadomość przez Mausik - 15.01.2024, 22:03
Witam. Mam problem z doładowaniem które wynosi ok 1.2bNic mi nie wiadomo o chipie a błędów brak:/ Jaka powinna być wartość przepływu przy seryjnym programie?
25
Silniki benzynowe turbo / Odp: Tulejowanie, nadwymiar Tł...
Ostatnia wiadomość przez umcyk - 07.01.2024, 13:29
No to czekam, zresztą chyba nie tylko ja na szczęśliwy finał prac.
Jak to nie żadna tajemnica napisz o kosztach jakie poniosłeś.
Na pewno wiele osób będzie łatwiej podjąć decyzję jeśli nie daj Boże spotka kogoś podobna sytuacja.
Powodzenia i pozdrowienia
26
Silniki benzynowe turbo / Odp: Tulejowanie, nadwymiar Tł...
Ostatnia wiadomość przez Geraltzrusa - 07.01.2024, 13:12
Cytat: umcyk w 20.12.2023, 16:39Witaj.
Udało się coś sensownego zrobić?
Trochę czasu minęło i mam nadzieję że udało ci się problem rozwiązać.
Jeśli tak to napisz dla potomnych.
Pozdrawiam


No więc , sytuacja się trochę pozmieniała 🤷�♂️ 

Oczywiscie tłoków nadwymiar nie znalazłem , jednakże 83.5 wjechały Wossner Kute bo innej możliwości nie było niestety bądź stety ;)
Blok wylądował pod Krakowem gdzie gorąco polecam Pana Marcina z Satis Tech , blok został obrobiony , wkładka alu  ( zamkniecie bloku ) Szlifierz przeszlifował delikatnie cylindy jednak okazało się że Tłok który "spłynał " w moim przypadku narobił syfu w cylindrze i trzeba było zrobić wstawkę.  Wcześniej wał został przepolerowany ( akurat tutaj nie było u mnie problemu ) a w pierwszej chwili słychać było jak panewka.  Dodatkowo po zplanowaniu okazało się że trzeba doł osiować bo dotykało stopy dół był krzywy . Finalnie zamknięty , zplanowany , z wkładką , rozwiercony pod kute tłoki Wossnera 83.5 wrócił do mnie w puzzlach :) mycie i składanie , głowica zregenerowana w Poznaniu , Turbo również u mojego kuzyna , masa uszczelek , oringów itp . Jestem na etapie składania rozrządu , silnik jeszcze na stojaku . Myśle że góra dwa dni i bedzie wkładany Z POWROTEM do budy . Po dwóch zmianach oleju wyladuje na hamowni bo obawiam sie że ktoś kiepsko zrobił program i spalanie stukowe zabiło tłok ............. mogłem kupić używke silnik..... no mogłem ale co z tego jak pewnosci zadnej nie mam ile to pochodzi ..... a teraz n zamknietym bloku , z nowymi bebechami i kutymi tłokami powinien pochodzic ;)  Nie powiem bo pociągneło mnie to po kieszeni ale suma sumarum kupiłem uszkodzonego Focusa St po dosć niskiej cenie wiec liczyłem się z tym że wsadze kase ale przynajmniej będe miał wieksza pewnosc niz niepewnosc ;)  wrzuce fotki , obiecuje :) Pozdrawiam wszystkich .
27
Sprzedam / Ford Focus MK2 ST 2.5T 225KM 2...
Ostatnia wiadomość przez mwillusionmw - 31.12.2023, 12:19
Witam.

Sprzedam Forda Focusa MK2 ST 2.5T 225KM. Auto bez instalacji gazowej. Ma świeże ubezpieczenie i przegląd.
Środek bardzo zadbany, praktycznie idealny. Bez "chamskiego" tuningu. Przebieg 100% autentyczny.
Obszyty na nowo mieszek zmiany biegów, ręcznego. Kierownica również obszyta i przemodelowana.
Obszyty również podłokietnik z dołożeniem gąbki aby było wygodniej.
Nadwozie bez rdzy, ale jest po gradobiciu - ma z tego powodu dużo wgniotek mniejszych i większych na dachu, słupkach. Wymieniona była maska i klapa tylna.
Auto ma wgrane delikatne pop&bangs oraz procedurę startu. 
Zawieszenie bez luzów, prowadzi się bardzo pewnie. Jazda to czysta przyjemność.
Do auta teczka z tym co było wymienione i kiedy przeze mnie.

Generalnie - miałem zrobić wyciąganie i przelakierować, ale sytuacja życiowa trochę mi się polepszyła i mogę pozwolić sobie na coś mocniejszego i nowszego. Auto mechanicznie jest 100% sprawne co potwierdza ostatni przegląd który przeszło bez problemu. Na ten moment jedynie trzeba się będzie przyjrzeć klockom hamulcowym tylnym z mechaniki.

Tutaj można obejrzeć dokładniej wgnioty, i kilka fotek : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://drive.google.com/drive/folders/112ml4RfJjZOSxmKSTqlWWb4pw4OTg7Sn?usp=drive_link

Link do ogłoszenia otomoto gdzie są zdjęcia : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/ford-focus-ford-focus-mk2-st-2-5t-225km-ID6FPD4Y.html

Cena do zakupu : 34 000,00zł
Telefon do kontaktu : 535-029-342 - nie odpowiadam na SMSy. Chcesz konkretnie kupić, to dzwoń a nie trać mojego i szczególnie swojego czasu
.
28
Elektryka i klimatyzacja / Problem z czujnikami cofania
Ostatnia wiadomość przez jajo108 - 28.12.2023, 22:47
Witam kolegów,
Mam problem z tylnymi czujnikami parkowania w swoim mk4.
Ale od początku jakiś czas temu podczas cofania pojawił się sygnał ciągły i i na wyswietlaczu brał wizualizacji czujników i kontrolka mrugała po czym zgasla. Myślę coś z czujnikami, po podpięciu pod kompa błąd tylny prawy czujnik. Zdjąłem zderzak i sprawdziłem czujniki, wiązki i faktycznie kabelek przy kostce przy czujniku pękł urwał się zwal jak zwal nie stykał. Postanowiłem to zlutować, rozebrałem kostkę złutowalem złożyłem i zonk.
Czujniki działały nie rozłączyło ich ale skrajne tylne oba lewymi prawy działały tylko pozycjach zero jedynkowych. Na wizualizacji na conversie szare pola albo czerwone ewentualne czerwone z wykrzyknikiem. Środkowe dwa ladnie pokazują szary, zielony, żółty, czerwony i czerwony z wykrzyknikiem
Po po czytaniu trochę i rozmowie ze swoim mechanikiem doszedłem do wniosku ze może te moje luty coś nie teges.
Decyzja kupimy nowa wiązkę droga nie droga po chwili targowania się w Aso kupiona.
Numery identyko z moja stara wiązka. Dzisiaj wymiana była i nadal to samo. Środkowe pokazują różne pozycję, skrajne niestety nie.
Czujniki podmieniowne miejscami, te skrajne na środku działają w różnych pozycjach. Te że środka na pozycjach zewnętrznych na wyswietlaczu szare lub od razu czerwone. Brak pozycji zielonych i żółtych.
Błędów na komputerze nie pokazuje, czujniki same w sobie się uruchamiają. Przednie pomimo że ich awaria wiązki bie dotyczyła przez pewien czas działały idealnie ale po około 3-4tygodniach Od wymiany tylnej wiazki też działają jak tylne tz. Wewnętrzne dwa dzialaja w pełnym zakręcie a zewnetrzne tylko szary i czerwony. Nadmienię że przedniej wiazki nie ruszyłem.
Czy ktoś miał podobny problem i wie jak to ugryźć aby działało jak wczesniej.
Bo wcześniej działały idealnie i convers pokazywał wszystkie opcje zakresu ich działania na tylnych czujnikach.
Z góry dziękuję za podpowiedzi bo już zgłupiałem.
Nadmienię że sprawa dotyczy mk kombi przedlift
29
Silniki benzynowe turbo / Odp: Tulejowanie, nadwymiar Tł...
Ostatnia wiadomość przez umcyk - 20.12.2023, 16:39
Witaj.
Udało się coś sensownego zrobić?
Trochę czasu minęło i mam nadzieję że udało ci się problem rozwiązać.
Jeśli tak to napisz dla potomnych.
Pozdrawiam
30
Tuning silników benzynowych wolnossących / Odp: Podnoszenie mocy w Fordzi...
Ostatnia wiadomość przez T - 21.11.2023, 12:07
Cytat: ferdus44 w 21.11.2023, 12:05Udało znaleźć się ten wątek? Szukałem, ale niestety nic nie znalazłem

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://fordtuning.pl/index.php/topic,3507.0.html
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10