Mondeo Mk3 - Gwint -60

GaBB, 31.05.2011, 12:11 « poprzedni - następny »

GaBB

31.05.2011, 12:11 Ostatnia edycja: 31.05.2011, 14:46 by GaBB
W skrócie:
-Gwint Weitec Hicon GT
Ustawiony na -60 bo zgubiłem klucz do regulacji :/ ale już nowy zamówiony. Zdjęcia jako ciekawostka bo jeździć sie po Krakowie po prostu nie da szybciej niż 30km/h...

Wszystkie info i opisy zmian które nastąpiły w aucie opiszę jak wyreguluje zawias i na spokojnie porobie fotki wszystkiego.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us

-----
Pozdrawiam,
Marcin

wilhelm

gabb zmarwychwstal :D|

z tylu tez mozesz regulowac wysokosc?

GaBB

niestety do kombi nie ma (z tego co wiem) zawieszenia z możliwością regulacji tyłu  z racji konstrukcji zawieszenia...
Także tył można regulować jedynie sprężyną :)
A chwilowo auto wygląda tak jakby ciągle hamowało :P
wg danych z instrukcji:
obniżenie: przód 35-65 mm : tył ca.40 mm - czyli przód też będzie ustawiony na -40
-----
Pozdrawiam,
Marcin

weksla

o proszę jaka nowość, ale faktycznie po kraku nie pośmigasz:) raczej nigdzie nie pośmigasz heheh
a poza tym pochwal sie fotelami, bo widzę nowości:D:D heheh i jak wujek dobra rada pomógł??
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

GaBB

zawias podniosłem o około 1 cm bo tyle się bez klucza udało :) i już da sie przemieszczać autem :) reszte uniosę jak dotrze klucz.
jak skończę wszystko (max 2 dni) to się licznymi zmianami będę chwalił :)
A co do pomocy - dupę mi uratowałeś jak w tym nowym dworze mazowieckim byłem ale to już mówiłem przez telefon :) kto by pomyślał, że skubany ford schowa tak głęboko ten przekaźnik :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

Es

Bosko wygląda to -60 mm. Przypomniało mi się jak tak miałem uglebione z gwintem Supersporta. Muszę chyba znowu coś takiego upolować.

sly100jak

Cytat: GaBB w 31.05.2011, 14:45
niestety do kombi nie ma (z tego co wiem) zawieszenia z możliwością regulacji tyłu  z racji konstrukcji zawieszenia...
Także tył można regulować jedynie sprężyną :)
A chwilowo auto wygląda tak jakby ciągle hamowało :P
wg danych z instrukcji:
obniżenie: przód 35-65 mm:tył ca.40 mm - czyli przód też będzie ustawiony na -40

Jest Weitec z regulacja gwintu tył, budowa to spręzyny dwie na suwie z śrubą retyfikacyjną po środku na tył.,  ostatnio przeglądałem ofertę Weitec-a i ten zestaw bez gwintu z tyłu ma razor666 i kosztuje teraz około 1800zł, z gwintem na 4 koła kosztuje około 3000zł

jedros1

17.09.2011, 21:22 #7 Ostatnia edycja: 17.09.2011, 21:32 by badger
Cytat: GaBB w 31.05.2011, 17:29
A co do pomocy - dupę mi uratowałeś jak w tym nowym dworze mazowieckim byłem
Gabb byłeś u mnie w mieście i nic się nie chwaliłeś że przyjedziesz? Byśmy spota i foty porobili... A można wiedzieć co żeś u mnie robił? :/

wilhelm

Cytat: sly100jak w 07.09.2011, 13:33z gwintem na 4 koła kosztuje około 3000zł

Biorąc pod uwagę to że b6 (2200zł) + eibach (650zł) wychodzą cenowo podobnie to wg. mnie warto, ciekawe jak dostępnością części jeśli coś padnie...