Fotorelacja ze swapu dołu Vki z 2.5 na 3.0

KLUSEK, 18.01.2011, 22:14 « poprzedni - następny »

KLUSEK

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://picasaweb.google.com/richhanewald/CodyS2530SwapBuild?authkey=Gv1sRgCN_NtPCIoNK5xQE#

Miło pooglądać :D

T

Świetny link. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

nokitel

ciekaw jestem jakie są koszty takiej zabawy :) ? i jakie realne korzyści ? miło by było zrobić coś takiego ...

T

Cytat: nokitel w 19.01.2011, 17:26
ciekaw jestem jakie są koszty takiej zabawy :)
Od 5000 w górę.

Cytat: nokitel w 19.01.2011, 17:26
? i jakie realne korzyści ?
Takie, że 3.0 nawet w podłej konfiguracji będzie miało te 200 koni lub więcej... a w dobrej nawet ok. 250.

Ogólnie to jestem w trakcie takiej zabawy, więc jeśli masz jakieś pytania (lub ktoś inny) to chętnie odpowiem. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK

5000 ?

Poza dołem 3.0, uszczelkami i robocizną co potrzeba do tego ?

T

Proszę bardzo:

- Silnik (blok) na swap - 2000 zł
- Uszczelki, planowanie głowicy, bloku itp. - 500 zł
- Sprzęgło ST200 + regeneracja - 500 zł
- Rozluźnienie wydechu - 500 zł
- Różne drobiazgi które wyjdą do zrobienia po wyjęciu silnika - 500 zł
- Robocizna - 1000 zł

Jeśli w aucie nie ma SVT lite to trzeba też jakoś poprawić dolot.

To są bardzo delikatne szacunki przy założeniu, że znajdziemy tanie części i będziemy wszystko robić w tanich warsztatach, jest to też opcja "minimum", więc raczej wyjdzie sporo drożej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Fajna fotorelacja. Może sam byś taką zrobił?

T

Cytat: eng w 19.01.2011, 20:14
Może sam byś taką zrobił?
Ja? Niby w jaki sposób? ;) Przecież nie będę tego sam przekładał, a w warsztacie z mechanikiem raczej nie zamieszkam. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

gorilla666

jest jeszcze pytanie  jaki dol oprocz eSTkowego pasi poza tym dostac dol w dobrej formie to raczej nieosiągalne.. conajwyzej z obrócona panewą to juz predzej ale z czesciami do tego motoru jest cie Nmko a w zasadzie to nie ma nic,ponoc  jedynie w stanach cos gdzies ale szczegolow nie zanam a chetnie bym poznal  :evil:   
Adam  603-78-75-73

T

Cytat: gorilla666 w 12.04.2011, 21:17
jest jeszcze pytanie  jaki dol oprocz eSTkowego pasi
Pasują doły od wielu amerykańskich 3.0, Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.m.in. z Escape, Taurusa. Ogólnie bardziej może się opłacać kupienie kompletnego silnika 3.0 (tylko trzeba przerobić głowice pod kolektor z 2.5 lub zrezygnować w ogóle z IMRC i stroić pod kolektor z 3.0) + sprzedaż starego 2.5. Głowice z 3.0 mają większe zawory. Trzeba tylko uważać, bo niektóre amerykańskie 3.0 mają bardzo słabe wałki (a inne z kolei podobne jak ST220).

Cytat: gorilla666 w 12.04.2011, 21:17
poza tym dostac dol w dobrej formie to raczej nieosiągalne.. conajwyzej z obrócona panewą to juz predzej ale z czesciami do tego motoru jest cie Nmko a w zasadzie to nie ma nic,ponoc  jedynie w stanach cos gdzies ale szczegolow nie zanam a chetnie bym poznal  :evil:
Panewki da się akurat dostać bez większego problemu... jeśli potrzebujesz to daj znać i popytam konkretniej co i jak.

A co do tego, że trudno dostać dół w dobrym stanie to niestety prawda.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

gorilla666

ponoc w stanach wsjo do 3.0 dostepne nawet new wal  mozna zanabyc!!! a zeby było weselej jeden taki kozak twierdzi ze dol z 2.5 i 3.0 jest identyczny !!!!!!
Adam  603-78-75-73

T

Cytat: gorilla666 w 13.05.2011, 20:24
a zeby było weselej jeden taki kozak twierdzi ze dol z 2.5 i 3.0 jest identyczny !!!!!!
Raczej niezbyt skoro mają inną średnicę tłoka. 3.0 to jakby rozwiercone 2.5. Na bloku z 2.5 jest napis "2.0 2.5". Ten pierwszy to prawdopodobnie wersja z X-type.

« Dodane: 17.05.2011, 18:02 »

Cytat: Tomasz w 12.04.2011, 23:30
Trzeba tylko uważać, bo niektóre amerykańskie 3.0 mają bardzo słabe wałki (a inne z kolei podobne jak ST220).
Tutaj sprostuję sam siebie -- wałki ST220 są lepsze niż większość innych z 3.0, ale te z ST200 są jeszcze lepsze. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

STrembi

Zakończyło się to happy endem ? Jeśli tak ciekaw jest jaki wynik na rolkach wyszedł.

heko

cougar 3.0 :)


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Zedd

Ma ktoś może reupload tych zdjęć?