[Mondeo] Wygłuszenie maski silnika Mondeo mk3

sseebbaa1, 08.09.2014, 12:49 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

Mam zbędne wygłuszenie maski silnika z mojego Mondeo ST220 wraz z 10 zatrzaskami (jednego zatrzasku brakuje, bo zginął w czeluściach silnika i ewakuował się pewnie w trakcie późniejszej jazdy).

Cena: za darmo

Warunek jest taki, że trzeba to sobie samemu ode mnie odebrać z Gorzowa (66-400). Nie zamierzam bawić się w wysyłanie takiego klamota. Zainteresowani pisać PW.

A oferowane wygłuszenie maski silnika wygląda tak i myślę, że pasuje też do innych wersji silnikowych niż ST220, bo przetłoczenia na maskach są takie same:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Aby wygłuszenie pasowało też do Mondeo mk3 z dieslami trzeba tylko zabezpieczyć środkową część wygłuszenia jakąś folią(?) termoodporną, gdyż w dieslach narażona jest w tym miejscu na temperaturę od turbo. Jak taka folia jest umiejscowiona można zobaczyć na różnych aukcjach Allegro.

Benzynowce nie potrzebują tej folii, ale one nie potrzebują też wygłuszenia :D
Nie to co wściekłe bociany...  :stupid:
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Alek

czyli zdejmujesz na stałe u siebie ?

sseebbaa1

Cytat: Alek w 01.10.2014, 08:17
czyli zdejmujesz na stałe u siebie?
Dokładnie. Przez cały obecny sezon jeździłem ze zdjętym wygłuszeniem i nie tęsknię za nim.
Przy silniku V6 jest to moim zdaniem w ogóle niepotrzebne.
Silnik pięknie pracuje, a niepotrzebny balast wyrzucony.

Ale wygłuszenie na pewno przyda się jakiemuś TDCi.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr


bishop

A to faktycznie tak wygłusza że się słyszy różnicę?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Ja akurat zdemontowałem wygłuszenie, gdy montowałem filtr stożkowy odkupiony od Tomasza, więc nie wiem jak dużo daje samo wygłuszenie. Jednak obecnie jeżdżę z tym "stożkiem", który jest przecież głośniejszy od zwykłego airboxa zwłaszcza przy przyśpieszaniu, a mimo to nie narzekam na poziom dźwięku.

Wygłuszenie jest na zatrzaski i możesz zdjąć je na próbę.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Ja demontowałem jeszcze ze zwykłym airboksem ST220 (miałem wtedy jeszcze 2,5) i różnica w dźwięku wewnątrz była mała, ale zdecydowanie na plus. Silnik bez tego wygłuszenia brzmi trochę bardziej agresywnie, z wygłuszeniem dźwięk jest jakby przytłumiony, mniej słychać poszczególne cylindry.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Bump:

Pierwszy post nadal aktualny.
Ktoś chętny na darmówkę?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

sseebbaa1

Nie ma chętnych.
Wygłuszenie wyrzuciłem do śmieci.

W sumie to dobrze, bo to oznacza, że na tym forum są same benzyniaki, które tego nie potrzebują :)

Zamykam temat.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: sseebbaa1 w 29.09.2015, 11:24W sumie to dobrze, bo to oznacza, że na tym forum są same benzyniaki, które tego nie potrzebują
Śmiała konstatacja. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club