K&N FIPK do 2,5 V6

T, 31.05.2010, 07:41 « poprzedni - następny »

T

K&N sprzedaje w stanach FIPK do Mercury Cougara (to samo co nasz Ford Cougar). Do tej pory zestaw był absurdalnie wręcz drogi, ale ostatnio widziałem go po $240, czyli jakieś 800 zł po obecnym, niekorzystnym kursie. Niby sporo, ale K&N obiecuje dodatkowe 9 KM. Szczerze mówiąc średnio wierzę w tak duży przyrost, ale ciekaw jestem, co Wy o tym myślicie.

Wygląda to tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wykres z hamowni:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.knfilters.com/dynocharts/57-2534_dyno.pdf
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Jakoś ciężko uwierzyć w taki przyrost pozatym u nas nie ma tyle miejsca pod maską jak na tej fotce zostało to przedstawione.

bd77

w porównaniu do tego co mają do mondeo to jest jakaś namiastka izolacji, ale 57-0577 kosztuje duuużo mniej (75 funtów na przykład), choć do V-ki chyba nie pasuje?

eng

Patrząc na ten wykres nie wiadomo co on w ogóle pokazuje? Owszem niecałe 9 koni ale dokładnie ile koni wyszło w mierzonym egzemplarzu?

T

Cytat: eng w 31.05.2010, 19:37
Patrząc na ten wykres nie wiadomo co on w ogóle pokazuje?
Zdaje się, że moc na kołach. Amerykanów zwykle mało obchodzi moc na silniku, popatrz na tamtejsze fora. I mają w sumie rację. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

122 konie na kołach to całkiem niezły wynik. Jak mi mierzyli za pierwszym razem auto to moc na kołach wychodziła właśnie w granicach 119-121 koni także tak powinno być.