że ja tego nie dojrzałem wcześniej :(

GrekuPL, 19.05.2010, 20:15 « poprzedni - następny »

eng

Jaką masz pewność, że ta przepustnica ma 65 mm? Coś mi się wydaje, że ona ma tyle co zwykłe ST czyli 60 mm. No ale cholera wie.

nokitel

dzwoniłem do kolesia i on zmierzył ma 65mm. Kolektor odebrany ładnie pospawany. Jeszcze dla pewności że mnie nie oszukał muszę od kogoś pożyczyć telefon z fleszem i zrobić zdjęcie w środku czy nie ma glutów czy wgniecenia.

T

Cytat: nokitel w 11.06.2010, 19:09
dzwoniłem do kolesia i on zmierzył ma 65mm.
Ale na pewno zmierzył od tej strony co trzeba? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

nokitel

jadę ją sam odebrać 25km od mojego miejsca zamieszkania więc sprawdzę sam zanim ją kupie

nokitel

nom i mieliście rację :(  alleee niezły numer wyszedł ... ta przepustnica jest niesamowita :) przy wejściu od strony gdzie montuje się gumę łącznik ma średnicę 65mm ale zwęża się i przy motylku ma już 58mm :) niezły patent tylko po co tak zrobili? nie mam pojęcia. Czyli teraz zaczynamy szukam przepustnicy od mustanga ale 5L albo explorera
pozdrawiam

T

Cytat: nokitel w 14.06.2010, 12:42
niezły patent tylko po co tak zrobili? nie mam pojęcia.
Prawie każda przepustnica ma większą średnicę na wejściu niż przy motylku. ;)

Cytat: nokitel w 14.06.2010, 12:42
Czyli teraz zaczynamy szukam przepustnicy od mustanga ale 5L albo explorera
Najlepiej od 4,6 V8 bodaj z lat 96-04 (Mustang, Crown Victoria, coś tam jeszcze) bo one mają regulację idle air, czy jak to tam nazwać. Ew. może być też z 4,0 V6 (np. Explorer). Te drugie są tańsze i łatwiej dostępne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

nokitel

no tak zauważyłem że od explorera to za 100zł jest parę. ale chyba będzie gorzej ją przerobić :( z tego co sie dowiedziałem to nie ma możliwości jak w waszych mustangowych zostawić stary wkład od motylka i dokonać przerobienia samego uchwytu rzekomo jest odlany a nie przykręcony lub wciśnięty. Nie wiem ile w tym prawdy bo to teoria jednego z Panów do których dzwoniłem (a może to tylko ta sztuka, rocznik ? )

T

14.06.2010, 16:35 #22 Ostatnia edycja: 14.06.2010, 22:13 by badger
Cytat: nokitel w 14.06.2010, 16:12
no tak zauważyłem że od explorera to za 100zł jest parę. ale chyba będzie gorzej ją przerobić :( z tego co sie dowiedziałem to nie ma możliwości jak w waszych mustangowych zostawić stary wkład od motylka i dokonać przerobienia samego uchwytu rzekomo jest odlany a nie przykręcony lub wciśnięty. Nie wiem ile w tym prawdy bo to teoria jednego z Panów do których dzwoniłem (a może to tylko ta sztuka, rocznik ? )
Ten uchwyt jest z tworzywa, teoretycznie możesz więc odciąć fragment, wyszlifować na płasko i do tego co zostanie coś przykręcić. Darek chyba tak kombinował. Pytanie jak z wytrzymałością, ale skoro u Darka działa, to chyba OK.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Dokładnie ja tak robiłem i jak tylko znajdę fotki mojej przepustnicy wrzucę jak to wygląda u mnie.

nokitel

Bardzo bym cie prosił Darku o te zdjęcia. A gdzie kupowałeś linkę gazu od st?

T

Cytat: nokitel w 15.06.2010, 14:42
Bardzo bym cie prosił Darku o te zdjęcia. A gdzie kupowałeś linkę gazu od st?
Darek ma zwykła linkę, a wspornik nie pamiętam już jaki ale chyba przerabiany.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Linka zwykła a wspornik od ST220. Wkrótce fotki.

nokitel

Darku i jak tam zdjęcia? czekamy z utęsknieniem na twoje fotki jak przerobiłeś przepustnice od exsplorera i jak możesz podeślij fotki jak wygląda wspornik od st220. Albo czy sie da na tym od st200 lub standardowym zamontować to wszystko?