Przepustnica 65 mm w 2,5 V6

T, 13.05.2010, 08:17 « poprzedni - następny »

T

Cytat: nokitel w 26.08.2010, 12:04
powiedzcie mi proszę czy wasze sądy również pracują w rozbieżności? tzn sonda 1 ma np. +1% to sonda 2 ma wtedy +4-5% gdy pierwsza podczas hamowania silnikiem czasem ma -8, -10 to druga ma -4,-2 ogólnie rozbieżność jest zawsze w granicy od 4 do nawet czasem 10. Obie sądy pracują ale gazownik mówił mi że za duża jest rozbieżność między nimi.
Co to za procenty? Generalnie we wszystkich logach które widziałem średnie napięcie na obu sondach wychodziło takie samo (aczkolwiek pojedyncze odczyty się różniły), natomiast LTFT i szczególnie STFT (korekcje dawek paliwa) były nieco różne dla obu rzędów cylindrów pomimo takich samych średnich odczytów z obu sond. Więc jak będziesz sprawdzał to patrz na to co pokazują same sondy, a nie na jakieś parametry pochodne.

Cytat: nokitel w 26.08.2010, 12:04
Nie wiem czy może mieć jakiekolwiek znaczenie to że kolektor dolotowy od st200 był spawany? sprawdzany był kamerką nie ma żadnych glutów czy wgłębień od środka płaszczyzna jest prawie równa (prawie bo jednak jakieś pęknięcie było i spaw też)
Nie wydaje mi się, żeby mogło to mieć znaczenie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club