[Mondeo][MK3] Wyrzucamy katalizator?

bd77, 24.05.2010, 11:43 « poprzedni - następny »

Adiii

Może nie spłaszczy ale go rozciągnie. Poza tym jeżeli wycięcie ma poprawić trochę osiągi to ciekawe czy było by to widoczne na hamowni. Zobaczymy co heko na to może robił już experyment podobny.

heko

..nie sądzę aby przy standardowym wydechu, wywalenie tłumika coś dało, jego opory nie są większe niż rury...
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

T

Cytat: G-CS w 26.07.2011, 20:57jego opory nie są większe niż rury
No nie wiem...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jakoś rewelacyjnie to w środku nie wygląda (chociaż tragicznie też nie)...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Adiii

what a fu... Tomasz a ja szukałem perułki tesciowej bo zgineła :P

No za ciekawie to nie wygląda. Biorąc opinie heka to może ma racje ze fabryka badała wydech i straty sa nie wielkie bądź szukali oszczedności i wsadzili tłumik taki aby ciszej chodził.

Trzeba by experyment zrobic i wszystko wyjdzie. Jak odkuje sie troche i wkoncu wybiore do heka na czipsa to po zabiegu utniemy wydech aby zbadać ale szybko to nie nastąpi.

T

Cytat: Adiii w 27.07.2011, 19:10Biorąc opinie heka to może ma racje ze fabryka badała wydech i straty sa nie wielkie bądź szukali oszczedności i wsadzili tłumik taki aby ciszej chodził.
Zgadzam się z hekiem o tyle, że w seryjnym silniku pewnie taka zmiana wiele nie da, ale jeśli masz już np. IC, decat, chip to coś tam może dać, choć raczej nie będą to jakieś niesamowite efekty.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Adiii

Panowie rozszczelnił mi się ten wąż giętki za katalizatorem i auto chodzi ciut lepiej. Przy ruszaniu czuc jak lepiej silnik radzi sobie z masą auta i w szczególności elastyczność jest lepsza.

Czy to normalne że przepalił się ten wąż gietki na wydechu ?? 127 tyś km
I czy faktycznie ostatni tłumik nie ogranicza mocy ??

wilhelm

Ja mam popękany ten elastyczny łącznik i cały okopcony. Przez to strasznie słychać gwizd turbiny, w dodatku już od 1500 obr.

Wątpię też żeby to miało dobry wpływ na przepływ spalin, ja będę to wymieniał na dniach i ty też lepiej wymień :)

Wg. mnie bez końcowego jest lepiej

Adiii

Wilhelm wymienic plecionke napewno wymienie ale nie wiem czy nie wstawie rurki w srodek tłumika koncowego. Plecionki nie mam jeszcze okopconej, strasznie spaliny jeszcze nie ładują tam tędy ale sądze że mniejsze ciśnienie jest w układzie wydechowym przez tą nieszczelność i ciutke lepiej auto bryka :)

steell

Wilhelm to plecionka przepuszczała spaliny?

wilhelm

Plecionka na pewno, dodatkowo może być nieszczelność na łączeniu kata i turbo, oraz kata i plecionki...

Adii, wywal całkiem końcowy tłumik i daj zamiast niego rurę.

Adiii

A na przeglądzie nie będzie problemu jak wy walę tłumik ?? I co najlepsze mam tylko jeden tłumik, tak jak by nie było przelotowego.

T

Jak nie będziesz miał żadnego, to może być problem. Nie wywalaj, tylko wstaw jakiś przelotowy. To nie rajdówka, żeby jeździć bez tłumików.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

olo

Jestem po założeniu Decat-a którego nabyłem od kolegi Cinkciarz.Czy normalne objawy są takie ,że turbinkę słychać już od prawie 1100-1200 obr/min (przyjemny dla ucha gwizd).Wcześniej tego nie miałem (normalnie ją słyszłem w okolicach 2000obr/min),no może kiedyś jak zaślepiłem EGR-a ,ale na drugi dzień go wyjąłem bo wydawało mi się ,że  coś nie tak jeżeli słychać turbinę tak nisko.I jeszcze jedno jak puszczam gaz to slychać taki krótki syk jakbym miał blow -off założony (fajny dźwięk ale ,żebym nie uwalił turbinki)

weksla

normalne, ja już na decacie zrobiłem blisko 30.000km i śmiga do dziś. Też gwizda więc standard.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

wilhelm

A jeśli ten gwizd słychać bardzo, to sprawdź czy masz go dobrze dokręconego do turbo i reszty wydechu.

Ja miałem przedmuch przy uszczelce kolektora wydechowego i na niskich obrotach jak turbo się rozkręcało był odgłos jak z jakiegoś 7 litrowego dodge'a :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=r5XsY7qhvRs