Poszukiwane minimum dwie osoby chętne na zakup regulatora do świateł dziennych

weksla, 19.02.2011, 16:34 « poprzedni - następny »

weksla

Hej

Dostałem od znajomego taki oto link: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.kogiel.za.pl/SKLEP/sklep.php
Wydaje mi się że jest to super rzecz za nieduże pieniądze i stosunkowo prosty montaż. Z tego co wyczytałem facet wysyła darmo jeśli kupi się powyżej 3 sztuk.
Jeśli ktoś z osób wybierających się na "Dyno Day" u Heka w najbliższą sobotę byłby chętny to proszę dopisać się do listy, znajdziemy min. 4 osoby i regulatory rozda się na spocie.
Oto lista:
1. Weksla;
2. Polarny;

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Polarny

Jak dla mnie świetna sprawa.

Zasada działania jest prosta. Światła drogowe (czyli "długie") wykorzystuje się do jazdy dziennej, z tym, że puszcza się je na 40%. Dokładnie takie rozwiązanie stosuje Audi u siebie - ja tam mam w firmowej A4 z 2008 roku. Widziałem też, że w A6 i A8 dokładnie to samo działa.
Opcja ta jest najlepsza dla osób posiadających ksenony, bo nie wypala się ich wtedy, aczkolwiek ja nie mam ksenonów a i tak zamontuje to - bo szkoda mi żarówek od mijania a i akumulator mniej dostaje, a przy okazji będę lepiej widoczny, bo mijania w dzień są gorzej widoczne niż oryginalne dzienne.

W sumie muszę zapytać Heka, czy on ma u siebie jakiegoś elektryka na miejscu, to może jakby się zebrało kilka osób, to byśmy na DynoDay hurtowo i to zamontowali?

eng

Może Adam będzie na spocie a to nasz "forumowy" elektryk może by można się z nim jakoś dogadać. Jak myślisz Sławek?

Polarny

Jestem jak najbardziej za - jakiego nicka ma Adam, bo ja nie znam osoby, więc warto wiedzieć.

weksla

No jasne napewno Admor podłączy, to dla niego pestka:D
Eng na co czekasz, dopisuj się.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Cinkciarz

Cytat: weksla w 19.02.2011, 19:31
No jasne napewno Admor podłączy, to dla niego pestka:D
Eng na co czekasz, dopisuj się.

Weksla ja bym się dopisał tylko nie wiem czy za mnie załozysz ;) bo póki co nie mam jak odebrac dopiero w kwietniu a i tak z Adamem musze się spotkać to by mi to załozyl
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

Polarny

Na moje nawet jak nie zbierze się odpowiednia ilość osób, to nie ma problemu - 5 zł kosztów wysyłki to niewiele przecież. Tak więc proponuję temat zamknąć jakoś dzisiaj, by jutro zamówić. W końcu musimy mieć to w sobotę w rękach.

weksla

Tak jest powiedzmy że jutro o 12 zamykamy temat, jeśli nie zbierze się odpowiednia liczba chętnych to i tak zamawiamy. Więc dopisywać się proszę.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Oktan

mnie tylko jedna rzecz martwi w tym rozwiązaniu:
owszem pomysł prosty i dość ciekawy, jednak jak to wszystko się ma do OŚLEPIANIA INNYCH kierowców ?!?! przecież w "długich" nie macie kształtowania światła jak w "mijania" - czyli świeci na obie strony tak samo ??

tak wiem, to mają być "dzienne", jednak mogą być problemy z policemajstrami
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

T

Oślepiać raczej nie będzie, po to jest to ograniczenie mocy. DRL-e z zasady mają małą moc i świecą wszędzie, bo służą temu, żeby auto było widoczne, nie muszą nic oświetlać.

Mnie natomiast martwi konieczność cięcia wiązki do świateł. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

Cięcie wiązek to najmniejszy problem, Audi stosuje to rozwiązanie juz od dawna, to raz a dwa auta mk3 na skandynawie miały DRL w ten sposób zrobiony fabrycznie więc nie ma problemu
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Polarny

Cytat: Oktan w 20.02.2011, 13:09
mnie tylko jedna rzecz martwi w tym rozwiązaniu:
owszem pomysł prosty i dość ciekawy, jednak jak to wszystko się ma do OŚLEPIANIA INNYCH kierowców ?!?! przecież w "długich" nie macie kształtowania światła jak w "mijania" - czyli świeci na obie strony tak samo ??

tak wiem, to mają być "dzienne", jednak mogą być problemy z policemajstrami

I tutaj poruszyłeś ważny temat.
Otóż światła mijania skierowane są w dół, bo mają oświetlać drogę. I testy dowiodły, że ich skuteczność podczas jazdy w dzień jest bardzo niska. Dlatego stosuje się LEDy, które kieruje się prosto, albo światła do jazdy dziennej, które tak samo są skierowane. Jak wspomniałem Audi w modelach A4, A6, A8 bez dodatkowych świateł dziennych stosuje właśnie światła drogowe o pomniejszonej mocy. Dzięki temu widoczność w dzień jest dobra. Tak naprawdę w dzień nawet normalne długie nie oślepiają.

weksla

Regulatory świateł dziennych mam już u siebie, także rozdam wam na zlocie. Mam nadzieję, że załapiemy się na montaż przy okazji
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Ja też dostanę? :stupid2:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Admor85

weksla -> kombinujesz i jeszcze innych na to namawiasz  ???

Światła długie mają to do siebie że są długie  :D Zastanawialiście się dlaczego światło długie świeci tak mocno pomimo tych samych żarówek ?? A no dlatego że promień jest inaczej odbijany (ogniskowa się to chyba nazywało) a i ustawienie jest troszkę bardziej do góry niż w światłach mijania (mocowanie odbłyśnika na 3 śruby). Po zastosowaniu tego badziewia będziecie lampić ludziom po oczach tylko trochę słabiej. Kolega Polarny poruszył temat AUDI otóż w audi jest coś takiego jak automatyczne poziomowanie reflektorów w trybie jazdy na światłach dziennych (coś podobnego co wy macie do ksenonów) i w momencie załączenia tego trybu zapalają się długie oczywiście słabiej po czym reflektor zjeżdża trochę w dół żeby nie świecić ludziom po oczach. Steruje tym komputer a programuje się to VAGiem w serwisie. Ident patent w Mietkach MLach  robili.
Zwykłe żarówki się grzeją przez co w lecie będzie im bardzo ciepło a w Długich jest mniej miejsca niż w mijania przez co jeszcze im cieplej a co za tym idzie będą się często jarać. Kontrola drogowa i po dowodzie a o przeglądzie to bez łapówki zapomnijcie.

Jedyne zastosowanie tego czegoś widzę u Cinkciarza w jego biksenonach. Zamiast żarówki fajną żarówkę diodową i dzienne są :D a długie to i tak z ksenona lecą.