Rozpórka

Polarny, 01.03.2011, 23:38 « poprzedni - następny »

T

Cytat: sseebbaa1 w 16.09.2013, 17:17Tomasz ale początkowej części Twojej wypowiedzi, to nie do końca rozumiem.
Najpierw piszesz odnośnie niestabilności nadwozia, że takie "objawy nie występują" u Ciebie, a potem piszesz, że jednak kratka spowodowała "wyczuwalny efekt usztywnienia całości".
Po prostu bez kratki jeździ się normalnie, nadwozie nie trzeszczy, jednak z kratką czuć było, że całość jest sztywniejsza. A może tylko mi się wydawało? Ale to chyba mało prawdopodobne, bo przed demontażem w ogóle o tym nie myślałem, wywaliłem ją z przyczyn estetycznych i funkcjonalnych, a obserwacje poczyniłem później. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

20.09.2013, 17:08 #31 Ostatnia edycja: 29.12.2015, 15:56 by sseebbaa1
Udało mi się zdobyć zdjęcia tylnej rozórki do Mondeo MK3.
Zdjęcia uzyskałem przez wspomnianego polskiego dystrubutora.

Tylna rozpórka jest montowana do boku nadkola, a nie do górnych mocowań amortyzatorów.
Ja myślałem, że będzie mocowana do góry kielichów, bo tam moim zdaniem lepiej przenosiłaby siły (lepsza dźwignia).
Dodatkowo przy instalowaniu rozpórki do górnych mocowań amortyzatorów łatwiej byłoby zamaskować przecięcia wykładziny na nadkolach.
(na zdjęciach takiej wykładziny nie ma, ale ja u siebie mam)

Nie do końca mi się to podoba. Choć ciągle jest interesujące.

Ale sami oceńcie.

Zdjęcia są o tyle fajne, że pokazują rozpórkę już zamontowaną w aucie.

A więc tylna rozpórka do Mondeo MK3 z firmy WEICHERS SPORT o symbolu 168021 wygląda tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tu zbliżenie na mocowanie:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Co o tym sądzicie?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Wygląda to....mizernie. Takie placebo. Jakie koszta tego?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Cytat: bishop w 20.09.2013, 17:26
Wygląda to...mizernie. Takie placebo. Jakie koszta tego?
Koszty spore.
Zobacz post #15.


Myślę, że nie jest to placebo. To musi pomagać, bo jednak spina oba boki samochodu. A przez to zmniejsza skręty nadwozia.

Ale mogłoby to być lepiej pomyślane moim zdaniem.
Gdyby to spianało górne mocowania amortyzatorów, to mocno zastanowiłbym się czy nie kupić.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

sseebbaa1

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TAM

To już klasyka znana chyba wszystkim Cougarowcom :-)

sseebbaa1

Wiem, wiem. Szukałem swego czasu takiej rozpórki do Cougara po to, żeby przymierzyć ją do Mondeo i ewentualnie zrobić rury o odpowiednio innych długościach.
Jest spora szansa, że pasowałoby to Mondeo.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy