Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

wilhelm

Cytat: barti87 w 18.05.2011, 22:18
Auto dzisiaj hamowane przed strojeniem i wypluło 255PS i 335Nm. Jutro strojenie i wtedy wrzuce co się udało osiągnąć i wykres. IC spisuje się świetnie temp. w pełnym zakresie pracy 30-32 stopnie :)
W ramach info JK-Racing w oddziale w Warszawie robi tylko Volvo, ST tylko w siedzibie głównej. Program który wgrywają to gotowiec do ewentualnych małych poprawek, program na totalną serie. Cena 1800zł.
Zdecydowałem się więc na PromotoRa, dzisiaj zgrany ori setup jutro praca nad nim i zobaczymy co z tego będzie.

jakie miałeś mody przed strojeniem, tylko wydech i ic?

Lukasz-no1

Cytat: barti87 w 18.05.2011, 22:18
Auto dzisiaj hamowane przed strojeniem i wypluło 255PS i 335Nm. Jutro strojenie i wtedy wrzuce co się udało osiągnąć i wykres. IC spisuje się świetnie temp. w pełnym zakresie pracy 30-32 stopnie :)
W ramach info JK-Racing w oddziale w Warszawie robi tylko Volvo, ST tylko w siedzibie głównej. Program który wgrywają to gotowiec do ewentualnych małych poprawek, program na totalną serie. Cena 1800zł.
Zdecydowałem się więc na PromotoRa, dzisiaj zgrany ori setup jutro praca nad nim i zobaczymy co z tego będzie.

No i widać że w końcu coś się dzieje :D u mnie przed strojeniem było podobnie ok 250KM,
powiedz od razu żeby przesunęli ci procedurę startową z 3500 obrotów na 4000-4500 obrotów
bo z seryjną jest kupa po modach jak chcesz z pod świateł wystrzelić, następne niech też
ściągną tork limiter na pierwszych dwóch biegach i wtedy będzie git, można się jeszcze pokusić
żeby przesunęli red line do 7200 rpm (seria jest na 7050 rpm).

Co do IC fakt robi robotę u mnie na ori temp w dolocie dochodziły do ponad 120*C jak dobrze pamiętam
teraz przy ponad +30*C miałem jakieś 60 z haczykiem, najlepiej jest to sprawdzić na drodze przy podpiętym
OBD2, szósty bieg i bujasz samochód np od stówy do końca i lukasz jaka jest temp. bo co innego
na drodze a co innego na hamowni.

Postaraj się żeby zrobili jak płasko się tylko da  Nma i żeby nie był dostępny od dołu,
chyba że masz worek pieniędzy na przeguby albo dyferencjał,
no i prosta rada nie idź w zaparte żeby było maksymalnie jak się da ma być bezpiecznie :D

No i czekam ma wykres a także jakie jest AFR

Pozdro

Ps. obstawiam granice 275-280KM i  Nmon ok 400-430,
     zbieraj na sprzęgło :D
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

vtec

niezle to na razie wyglada, obstawiam pomiedzy 280-290 ...
PS. mógłbyś wpaść na zlot Focus-a na Bemowie 4 czerwca ...

barti87

Cytat: esik_az_eso w 19.05.2011, 01:20
to już wiem czyjego focusa bardzo często mijam zaparkowanego przy senatorskiej-wreszcie wiem!
Tak to ja :)

« Dodane: 19.05.2011, 12:57 »

Cytat: wilhelm w 19.05.2011, 04:37
jakie miałeś mody przed strojeniem, tylko wydech i ic?
Auto dzisiaj jest strojone a wczorajszy pomiar był na pełnym wydechu Milltek sport i IC z pumaspeed. Dodam ze hamowany był też przed zmianami i wypluł ok 206 PS wiec różnica spora.

« Dodane: 19.05.2011, 12:57 »

Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

pawle

Cytat: vtec w 19.05.2011, 08:34
niezle to na razie wyglada, obstawiam pomiedzy 280-290 ...
PS. mógłbyś wpaść na zlot Focus-a na Bemowie 4 czerwca ...
Hej, jest gdzieś jakaś wzmianka o tym zlocie?

Znalazłem:)
pawle

barti87

Spoko wiem że nie moge cisnąć oporowo ma być bezpiecznie i tyle. A po co na dwóch pierwszych biegach zdjąć tork limiter?  Spoko jak tylko będe wiedział co i jak i bede miał wykres pochwale się.
Pzdr
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

vtec

Cytat: pawle w 19.05.2011, 12:59
Hej, jest gdzieś jakaś wzmianka o tym zlocie?

Znalazłem:)
holo z ffkp z Rumii wybiera się na ten zlocik ST-kiem ...
co koledzy sądzą o tym:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/show_item.php?item=1580656041
od katów do końca, 2kkm przebiegu, bedzie pasował pod zderzak do ST-ka (mówię o końcówkach)?
warto?

RSSSS

Cytat: Lukasz-no1 w 19.05.2011, 06:59
można się jeszcze pokusić
żeby przesunęli red line do 7200 rpm (seria jest na 7050 rpm).


Bez sensu bo seryjne Turbo i tak już przy takich obrotach nie nadmucha wystarczająco dużo powietrza, więc z punktu widzenia czasu przyspieszeń lepiej jest już znacznie wcześniej wrzucić wyższy bieg. Toż to nie Honda. ;-)

Jak będzie wykres to będzie widać gdzie i kiedy należy optymalnie zmieniać biegi.

Pozdr.

« Dodane: 19.05.2011, 14:40 »

Cytat: barti87 w 19.05.2011, 13:11
A po co na dwóch pierwszych biegach zdjąć tork limiter? 

Limitera nie zdejmuj bo pójdzie para w gwizdek

« Dodane: 19.05.2011, 14:42 »

Cytat: vtec w 19.05.2011, 14:19
holo z ffkp z Rumii wybiera się na ten zlocik ST-kiem ...
co koledzy sądzą o tym:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/show_item.php?item=1580656041
od katów do końca, 2kkm przebiegu, bedzie pasował pod zderzak do ST-ka (mówię o końcówkach)?
warto?

Przecież masz już dobry wydech Milteka!?
Taki z seryjnego RSa to nic specjalnego,wiadomo jak restrykcyjne są układy w samochodasch seryjnych.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

vtec

Cytat: RSSSS w 19.05.2011, 14:37

Przecież masz już dobry wydech Milteka!?
Taki z seryjnego RSa to nic specjalnego,wiadomo jak restrykcyjne są układy w samochodasch seryjnych.
ja mam jeszcze ori ;(

RSSSS

Cytat: vtec w 19.05.2011, 17:06
ja mam jeszcze ori ;(

To lepiej z punktu widzenia osiągów będzie zainwestować w jakiś przelot
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

vtec

Cytat: RSSSS w 19.05.2011, 21:04
To lepiej z punktu widzenia osiągów będzie zainwestować w jakiś przelot
już mam wszystko ustalone teraz tylko zgrać $$$ i ... coś tam jeszcze ;)

barti87

Tak na szybko wypluł 280,7 PS i 415,8 Nm. Najgorsze ze było dzisiaj strasznie gorąca i temp na haowni 34 stopnie a zasysane pow 48 stopni wiec kiszka. Ogólnie szansa jest na 285-290 przy lepszej benzynie i niższej temp. otoczenia. Co ciekawe zapas paliwa spory wiec wtryski i pompa dają rade ale niestety turbo nie jest w stanie już dmuchać. Czyli ograniczenie to turbina, nie nadąża już kręcić. Doładowanie 1.27 bara. Lata przednio :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

Lukasz-no1

Cytat: barti87 w 20.05.2011, 00:37
Tak na szybko wypluł 280,7 PS i 415,8 Nm. Najgorsze ze było dzisiaj strasznie gorąca i temp na haowni 34 stopnie a zasysane pow 48 stopni wiec kiszka. Ogólnie szansa jest na 285-290 przy lepszej benzynie i niższej temp. otoczenia. Co ciekawe zapas paliwa spory wiec wtryski i pompa dają rade ale niestety turbo nie jest w stanie już dmuchać. Czyli ograniczenie to turbina, nie nadąża już kręcić. Doładowanie 1.27 bara. Lata przednio :)

Dawaj wykres nie marudź  :D

Cyferki zacne  :victory:

1,27 bara masz do końca czy w peku, u mnie jest 272 KM przy doładowaniu 1 bar
i trzyma praktycznie do końca, jakie AFR.... 8)  no i bost poza skalą seryjnego budzika.

Pozdro

Ps. kupuj zajechaną suszarkę i rób hybrydę będzie 300+
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

RSSSS

Cytat: barti87 w 20.05.2011, 00:37
turbo nie jest w stanie już dmuchać.

"I told ya" ;-)
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

vtec

przyłapany ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



wrzuć wykres ...