Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

T

Cytat: Lukasz-no1 w 24.05.2011, 08:34To wytłumacz mi jedno, przykład u mnie hamowanie z 200km/h do zera trzy razy pod rząd i hamulce się nie palą
ani nie widać żadnego dymu później jeszcze trochę zabawy z samochodem i nic nie wskazywało na zmęczenie.
Seria po trzech takich hamowaniach jest albo przypalona albo się pali.
Oba komplety były nowe, czy porównałeś styraną serie z nowym, lepszym kompletem? ;)

Sam jeżdżę na DS-ach i jakaś tam różnica jest, ale jeśli problem z wydajnością jest duży to zdecydowanie lepiej pomyśleć o większych hamulcach. Wydatek może i trochę większy, ale za to jednorazowy, a efekt naprawdę dużo lepszy.

Cytat: Lukasz-no1 w 24.05.2011, 08:34Większe hamulce jak i w zakupie tak i w eksploatacji nie będą tanie,
śmiem tak twierdzić bo temat przerabiałem a do ST225 jest ciężko coś
sensownego dopasować żeby było P&P
Jeśli dopasuje się zaciski i tarcze z seryjnego auta, to nie wiem dlaczego eksploatacja miałaby być jakaś specjalnie droższa. Czy da się coś dopasować w 100% pnp to nie wiem, ale na szybko mam dwa pomysły:

- Ostatnio widziałem kompletny, lekko używany zestaw do swapu z Focusa RS za ok. 2 tys. (razem ze zwrotnicami itp.)
- Volvo XC90 ma ten sam rozstaw śrub i w jednej z wersji bodaj 336x30 mm z przodu, bardzo możliwe, że da się to dopasować bez wielkiej rzeźby
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

barti87

Mała zmiana a cieszy :)
Czyli:
1. plastiki przeciwmgielnych środek+ramka czarny połysk tył+przód
2. grill górny dolny czarny połysk
3. pomalowane zaciski
W zwiąku z tym że dół przedniego zderzaka był obklejony czarną folią to teraz z tymi czarnymi grillami tworzy fajną paszcze :)
Szybkie zdj z tel
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

wilhelm

jeszcze by się czarne światła przydały :)

vtec

zaciski przod i tyl robiłeś?
dużo roboty, sciagales je?
zastanawiam sie nad pomarancza ;)
PS. auto od razu lepiej wyglada ...

barti87

Cytat: vtec w 20.06.2011, 08:47
zaciski przod i tyl robiłeś?
dużo roboty, sciagales je?
zastanawiam sie nad pomarancza ;)
PS. auto od razu lepiej wyglada ...
Tak tył i przód robiłem, nie nie ściągałem nie chciało mi się dokładnie wyczyściłem obłożyłem wszystko dookoła i wyszły idealnie.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

vtec

widzę ze na ułężu nawet nienajgorzej poszło  ;)
na Modularnej na kartach jaki kręcisz czas?

barti87

Cytat: vtec w 26.06.2011, 22:03
widzę ze na ułężu nawet nienajgorzej poszło  ;)
na Modularnej na kartach jaki kręcisz czas?

Te czasy z tabeli są tylko z przejazdów albo z Wróblem albo z innymi instruktorami, ja z nimi jeżdzilem 2-3 razy na początku później jężdziłem sam nie chciałem czekać w kolejce w końcu pojechałem po to aby się wyjeździć. Mój najlepszy czas  2.20.3. I muszę przyznać że się wyjeździłem. Bardzo fajna trasa 4-4,5 km fajne zakręty, a przede wszystkim była ładna pogoda i co najważniejsze nie było żadnej napinki z czego jestem niezmiernie zadowolony.

Co do kartów przed zmianą toru miałem 57s po zmianie 1.01 . Na zmienionym jeżdziłem raz.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

barti87

A tu pare fotek z imprezy:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 29.06.2011, 12:32 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Fajne. Jest gdzieś zestawienie czasów różnych aut?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

barti87

Cytat: Tomasz w 29.06.2011, 12:35
Fajne. Jest gdzieś zestawienie czasów różnych aut?
jest tabela na racingforum w dziale imprezy
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

weksla

jak możesz daj link bo ciekaw jestem:D
pozatym widze ze obtoczyła cie cała wataha golfiarzy:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

vtec

Cytat: weksla w 29.06.2011, 20:17
jak możesz daj link bo ciekaw jestem:D
pozatym widze ze obtoczyła cie cała wataha golfiarzy:D
masz:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/503110c42f477162.html
wiecej na ffkp:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=46040&page=14

weksla

widzę że foki rządziły:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

barti87

Cytat: weksla w 29.06.2011, 20:17
pozatym widze ze obtoczyła cie cała wataha golfiarzy:D
W końcu to był zlot golfów R :)

« Dodane: 29.06.2011, 22:35 »

Cytat: weksla w 29.06.2011, 22:03
widzę że foki rządziły:D
Nie ma się czemu dziwić bo te dwie foki prowadziło dwóch zawodowych kierowców jeden mistrz polski w rallycrossie sprzed tygodnia a drugi startuje teraz w RPP (Rajdowy Puchar Polski czyli 2 liga jeśli chodzi o rajdy w Polsce) więc dają rade :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

przemas10m

No ladnie focusy rzadzily:) podoba mi sie to:)
a ja sprzedalem STeka:( w pazdzierniku A4 idzie w odstawke i kupuje RSa :]
FOCUS ST 225KM -> AUDI A4 B8 190KM-> MAZDA 3 MPS 260KM