Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

barti87

18.03.2011, 22:59 Ostatnia edycja: 05.06.2011, 17:49 by badger
Moje auto to Focus II ST 2006 w kolorze Performance Blue.
Auto kupiłem prawie dwa lata temu. Samochód kupiony w salonie w PL. Jestem jego trzecim właścicielem.
Po roku bezproblemowego użytkowania zacząłem się zastanawiać czy czegoś w aucie nie zmienić. Zacząłem od poszukiwań części, czytania forum i obserwowania co zrobili już inni. I tak się zaczęło.
Tak wyglądało auto jak je kupił.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I z zewnątrz nie zmieniło się w ogóle. Jedyna zmiana jest z tyłu ale pokaże to na następnych zdjęciach.
Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem był zakup i montaż Cat-back Milltek Sport 2.75'' Non resonated i Jet wielkości 4''
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Następnie zamówiłem downpipe non resonated Milltek Sport 3''
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Potem przyszedł czas na de-cat Milltek Sport non resonated 3''
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I w taki oto sposób miałem już cały wydech tzw Turbo Back non resonated czyli najgłośniejszy.
Następnie zacząłem się rozglądać nad IC i zdecydowałem się na Airteca Gen 3 zamówiłem go z PumaSpeed.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wszystko to zostało zamontowane na przełomie luty/marzec 2011. Żeby nie wywalało check engine po wywaleniu kata mechanik zrobił oszukiwacz sondy dzięki czemu nie wywala żadnych błędów sondy.

Później wymieniłem oliwe i filtry.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



To tyle co zrobiłem wrzuce w wolnym czasie foty teraźniejsze auta ze wstawionym IC itp. Ale dopiero po zmianie kół na letnie.
To co jeszcze w planach:
1. Wystrojenie auta w przyszłym miesiącu
2. Zamówiona jest już lotka z RSa
3. BOV
4. Chce jeszcze poszukać tylnego zderzaka po lifcie z dyfuzorem
5. Pomalowanie felg (jeszcze zastanawiam się nad kolorem)
6. Dwumasa +sprzęgło (by Radzikowski)
Ale to wszystko z czasem.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

vtec

Cytat: barti87 w 18.03.2011, 22:59

4. Chce jeszcze poszukać tylnego zderzaka po lifcie z dyfuzorem
a po co Ci ten zderzak, zobacz jak u mnie pięknie wygląda, a koszt znikomy ;)

u mnie podobne przeróbki będą ale mam nadzieje ze o połowę taniej ... pochwalę się jak już będę po.

głośno chodzi Ci na tej rurce po kacie? wrzuc jakies video

zwróć sie również do moda o ST przy Twoim nick-u

oraz zmien te podkladki pod blachami, bo AutoPlaza to najwiekszy syf jaki moze być! Dwa moje auta miały styczność z tym czymś i same porażki u nich ... no chyba że coś Cię z nimi łączy ;)

barti87

Cytat: vtec w 18.03.2011, 23:07
a po co Ci ten zderzak, zobacz jak u mnie pięknie wygląda, a koszt znikomy ;)

u mnie podobne przeróbki będą ale mam nadzieje ze o połowę taniej ... pochwalę się jak już będę po.

głośno chodzi Ci na tej rurce po kacie? wrzuc jakies video

Zderzak fajnie się prezentuje. Czekamy :) Odnośnie wydechu chodzi bardzo fajnie mega głośno nie jest ale strzały z wydechu przy przepince biegu są imponujące. Fajne jest to że w trasie nawet przy wysokich prędkościach w środku cichutko, a przy bucie fajnie mruczy. Kumple którzy lecieli za mną mówili ze raz na jakiś czas marchewa z wydechu jest i to podobno nie mała  8)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

pawle

Witaj!
Chyba już kiedyś, gdzieś w tunelu na Wisłostradzie, widziałem ten samochód:)
pawle

barti87

Cytat: pawle w 19.03.2011, 10:21
Witaj!
Chyba już kiedyś, gdzieś w tunelu na Wisłostradzie, widziałem ten samochód:)

Możliwe bo mieszkam na powiślu wieć w tunelu jestem dość często :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

RSSSS

Hamowany po modach mechanicznych?

Z lotką to się zastanów jeszcze, ona jest spora i w aucie bez poszerzeń nie będzie to IMO dobrze wyglądało!
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

pawle

Cytat: barti87 w 19.03.2011, 11:22
Możliwe bo mieszkam na powiślu wieć w tunelu jestem dość często :)
No to jednak ten:) Mieszkam na Saskiej i tu też widywałem:)
pawle

barti87

Cytat: RSSSS w 19.03.2011, 11:24
Hamowany po modach mechanicznych?

Z lotką to się zastanów jeszcze, ona jest spora i w aucie bez poszerzeń nie będzie to IMO dobrze wyglądało!

Hamowany przed modami, ale nie był w pełni sprawny bo pin od sterowania turbiny był luźny i raz ładował dobrze, raz o połowe mniejsze. I wtedy wypluł 210 PS i 340NM. Teraz już nie hamowałem po tych modach czekam już na strojenie.

Co do lotki już widziałem na żywo kilka STeków z lotkami od RSa i musze powiedzieć że bardzo mi się podobało, wygląda dużo groźniej.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

RSSSS

No dobra  ;), poszperałem i jadnak najgorzej to nie wygląda:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

barti87

Daleko nie trzeba szukać. Auto łukasza który ma czarny dach+lotka RSa
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Fajny kolor, dość nietypowy jak na ST. Fajne, sensowne mody.
Co do felg to szczerze mówiąc zostawiłbym je takie jak są. ;)

Gdzie będziesz stroił?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

barti87

Kolor Performance Blue jest prawie tak częstym kolorem w ST jak pomarańcz przynajmniej tak spotykam, albo nawet allegro gdzie jest pare sztuk.

A strojenie zastanawiałem się długo. Na początku najbardziej przemawiało do mnie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.strojenia.pl potem znowu myślałem o gotowcu z dreamscience albo bluefine, ale w końcu zdecydowałem się po rozmowie z lukaszem, że będe stroił w ECU Project. Kawałek drogi mnie będzie czekał, ale jak sprawdzone to dla mnie bez różnicy.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Cytat: barti87 w 19.03.2011, 18:15
Kolor Performance Blue jest prawie tak częstym kolorem w ST jak pomarańcz przynajmniej tak spotykam, albo nawet allegro gdzie jest pare sztuk.
Ja takiego na ulicy jeszcze nie spotkałem. Albo nie zwróciłem uwagi. ;)

Cytat: barti87 w 19.03.2011, 18:15
A strojenie zastanawiałem się długo. Na początku najbardziej przemawiało do mnie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.strojenia.pl potem znowu myślałem o gotowcu z dreamscience albo bluefine, ale w końcu zdecydowałem się po rozmowie z lukaszem, że będe stroił w ECU Project. Kawałek drogi mnie będzie czekał, ale jak sprawdzone to dla mnie bez różnicy.
Eh... myślałem, że znalazłeś coś w Warszawie. Bo szukam kogoś, kto umiałby mi wystroić nowy silnik (V). Póki co wychodzi na to, że chyba sam pobawię się DET3 i może coś z tego wyjdzie...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

vtec

Cytat: barti87 w 19.03.2011, 18:15
A strojenie zastanawiałem się długo. Na początku najbardziej przemawiało do mnie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.strojenia.pl potem znowu myślałem o gotowcu z dreamscience albo bluefine, ale w końcu zdecydowałem się po rozmowie z lukaszem, że będe stroił w ECU Project. Kawałek drogi mnie będzie czekał, ale jak sprawdzone to dla mnie bez różnicy.
ile tam strojenie i kiedy masz zamiar sie tam wybrac? jak nie wczesniej jak w wakacje to poczekaj na mnie, hurtem bedzie taniej  :D
coś Lukasz wspominał również o firmie RICA (Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tuningvolvo.pl/ lub Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.jkracing.pl - jest forum, są opisy, itd.), w Wawie maja juz chyba jakas siedzibe ...

barti87

Strojenie mam zamiar robić kwiecień/maj w zależności od finansów. A koszt między 2000-2300. Trzeba sie dogadać.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)