Któro filtrowanie powietrza do SVT Lite

KLUSEK, 11.06.2011, 18:24 « poprzedni - następny »

KLUSEK

Jako, że zdobyłem całą górę z ST200, oprócz AirBoxa to muszę jakoś tę kwestię rozwiązać.
Do głowy przychodzą mi następujące pomysły:

- Szukać Airboxa ST200 (czasochłonne, może trochę kosztować)
- Airbox stożkowy z Contoura SVT (bardzo ciężko dostać w europie)
- Filtr stożkowy K&N i dorabiać izolację komory
- Filtr Simota w obudowie

Którą drogą pójść, żeby to miało ręce i nogi i żebym nie ogłuchł podczas trasy ;)

T

Cytat: KLUSEK w 11.06.2011, 19:24- Szukać Airboxa ST200 (czasochłonne, może trochę kosztować)
Teraz już da się dostać w dobrej cenie, oczywiście pewnie nie od razu. Ale to łatwo zmienić, więc nie musisz się z tym spieszyć.

Cytat: KLUSEK w 11.06.2011, 19:24- Airbox stożkowy z Contoura SVT (bardzo ciężko dostać w europie)
Z tego co pamiętam lyssy pisał, że miał na nim trochę więcej mocy niż na airboksie ST200. I dźwięk ponoć fajniejszy. W USA nie ma problemu z zakupem, popytaj na CEG. ;)

Inna opcja to filtr stożkowy w błotniku. Prawdopodobnie będę robił tak u siebie. Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Tutaj jest wątek o tym.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK

Gadałem z lyssym - opowiadał mi co nieco - spróbuję się rozejrzeć.

Co do stożka w MK2 w błotniku to nie przejdzie chyba - nie ma przejścia w dół między dołem błotnika i góra zderzaka - chyba, żeby to ominąć w komorze i dopiero do zderzaka wpuścić od boku - muszę się temu przyjrzeć dokładnie jak u mnie jest. Pytanie tylko czy takie wydłużenie i zawijasy na dolocie nie wpłyną negatywnie ?

T

Cytat: KLUSEK w 11.06.2011, 20:27Co do stożka w MK2 w błotniku to nie przejdzie chyba - nie ma przejścia w dół między dołem błotnika i góra zderzaka - chyba, żeby to ominąć w komorze i dopiero do zderzaka wpuścić od boku - muszę się temu przyjrzeć dokładnie jak u mnie jest.
W tym Ci nie pomogę niestety. :)

Cytat: KLUSEK w 11.06.2011, 20:27Pytanie tylko czy takie wydłużenie i zawijasy na dolocie nie wpłyną negatywnie ?
Z teorii — do pojemności dolotu liczy się też przestrzeń w airboksie nad filtrem, która jest spora, a co do gięć to o ile będą łagodne i nie będzie progów to nie będą przeszkadzać. Z praktyki — NPG proponuje taki dolot do Contourów, a oni raczej wiedzą co mówią. :)

Tak czy siak w przypadku mk2 2.5 rozważałbym raczej tylko airbox ST200 lub ten z Contoura SVT. Do obu są dostępne dedykowane wkłady K&N.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

KLUSEK

Na razie tam gdzie pytałem to boksa już nie ma, więc szukam dalej. Jedynie kolo z Grudziądza ma, ale za 500 zł :D