Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

heko

mała poprawka serii :D


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

vtec

decat i IC wystarczył? widzę ze jakis z Wilanowa, skoro WW ...

TAM

heko, skok jest ogromny, gratulacje! Ale nie myślałeś, żeby zmniejszyć moment między 3200 a 4400 do ok. 490 Nm? Szkoda silnika, a w tym zakresie taki duży moment jest niepotrzebny...
Nawiasem mówiąc bidakowi kończy się aktuator i/lub BS.
Czy te 367 KM to na standardowych wtryskach? Ja na 440 ccm przy AFR 11.5 nie mogłem wyjść poza 330 KM.

heko

AFR 12.5, wtryski zapętlone, ale furka miejska, nie do ostrego upalania, no i w planie wytryski
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

MAG

TAM - skąd wniosek o padającym BS albo actuatorze?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

Aktuator nie jest w stanie utrzymać stabilnego ciśnienia doładowania, więc albo sam robi wysiadkę, albo jego sterowanie jest opieszałe, a to wskazuje na BS.

heko

:)


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

weksla

Nie wiem, ale chyba jest spoko:D
Też miał coś z turbo?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

heko

WG lekko świrował, ale jak dostał koksu to mu się poprawiło :D
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

heko

S_max 2.5t


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning


weksla

Snafu niektóre foki też kręciły sie tylko do 260hp, niewiadomo dlaczego po dziś dzień:D

A egzemplarz powyżej to był standard czy typowe mody IC i wydech?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

heko

100% seria :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

serol1

Panowie mam taka prośbę czy jest ktoś z was w stanie poskładać wszystkie zawarte w poście informacje w jedna sensowna wypowiedz? Same konkrety! zauważyłem ze jak jest jakiś problem i ktoś prosi o pomocy czy opinie które sa bardzo wazne, to znajdują się dwa posty z próba odpowiedzi, a potem Heko wstawia mape z kolejnego dnia co mu się udało wycisnąć z auta klienta (HEKO TO JEST TYLKO PRZYKLAD SYTUACJI ) i nagle watek z wołaniem o pomoc zanika!
Przeanalizowałem cały ten Temat i stoje w tym samym punkcie w którym bylem na początku!

Mianowicie mam Mondka 2007 2.5T od roku z każdym dniem jestem bardziej zawiedziony! To mial byc moj pierwszy mocniejszy zakup po MK3 2.0, MK3 2.0 Tdci 130 i kilku innych!

Co mnie wkurza?! Mam kumpla z Octavia 2.0 TFSI Vrs i robi ze mna co chce Kur...... Juz mam tego dosyc Dlubniete nic nie ma cala w standardzie!! Pali mniej, jest szybsza, jeździ świetnie !!

A Mondziak  ma 168km nalatane,pali mi po 17 a wcale go nie cisnę, szarpie przy ruszaniu ( taki bardziej nie zdecydowany MOC ALBO NIE NIE!! WOLNIEJ LEPIEJ) ciezko sie wkreca na obroty jest leniwy! ma troche momentu i to tyle! Ale jak jest pikny cieply dzien to jedzie jak 2.0 benzyna no szalu nie ma!!

Co zrobilem do tej pory!
-swiece
- wyczyscilem MAF ,TMAF,przepustnice
-nowy Pierburg Ori
i to tyle jak NA RAZIE teraz zastanawiam sie nad wymiana Aktuatora, wiekszym IC(z chin zaden ze mnie Tuner Rajdowiec)moze jakies nowe rury weze od powietrza !

Aha na 1,2,3 slychac turbine tak nawet glosno swiszczy jest nawet efekt ala BLOW OFF!! taki wyrazny!

Wiec Uprzejmie Zwracam sie z Prosba o rozpatrzenie mojego przypadku!
 
Escort 91' 1.6 105KM-Vectra B 96'1.8 125KM-Toledo 2000 2.3 v5 150KM-Mondeo mk3 2002  2.0 150KM-Mondeo mk3 2004 2.0 TDCI 130KM-Mondeo 2007 2.5T

snafu

18.06.2015, 22:47 #509 Ostatnia edycja: 18.06.2015, 22:51 by snafu
Wjedź na rolki i sprawdź co masz. Będzie można podumać.
Skoda jest lżejsza. Na papierze lepiej wygląda. Pewnie jeszcze w DSG?

Doczytując końcówkę. Może być jeszcze Boost Solenoid? Sporo wyjaśni hamownia. Pokaże, czy to są Twoje odczucia, czy faktycznie coś niedomaga.