Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

valenty

a coś w samej Warszawie?

heko

...hehe, to powiedz lepiej gdzie mieszkasz, może u Ciebie na osiedlu ktoś godny  polecenia się znajdzie :P
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

wilhelm

Boisz się jechać do wołomina? :D

Kris1976

to może kreator mocy ale oni zdaje się że lepiej VW ogarniają
z fordami tam się nie jeździ ...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

heko

19.06.2013, 19:11 #79 Ostatnia edycja: 19.06.2013, 22:18 by heko
...no i jeszcze raz :)
DP/DC 3", końcowy Mongoose, IC, dolot 3" stożek K&N


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Essio

Piękne liczby. Można tylko pomarzyć.
Dobrze się wyśpij abym w piątek wyjechał szczęśliwy. ;-)
Oberslejzen!

T

Jakie ma modyfikacje? Bo seria to chyba nie jest?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

baton

Heko świetna robota ! Przejechalem póki c
o centrum krakowa ale i tak się spocilem ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia naszej strony na fb jak i skorzystania z oferty Cars-Detailing! Dla forumowiczów fordtuning duże zniżki! ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://cars-detailing.com/

Kris1976

heh... polatasz parę mc-y i znowu będzie trochę za mało ;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

Cytat: Tomasz w 19.06.2013, 21:51
Jakie ma modyfikacje? Bo seria to chyba nie jest?

Soft seria + mój wydech, dolot i intercooler :)

walec

Cytat: wilhelm w 05.03.2013, 16:10
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://promotormocy.pl/

Sporo fok było tam robionych. Jak już chcesz robić chipa to wstaw przynajmniej rurę zamiast kata bo on stawia straszny opór spalinom i kup większy intercooler. Koszt tego drugiego z dwoma kolankami i obejmami to 500-600zł (fmic.pl)

1.możesz mi podać wymiary FIMCa (albo polecić konkretny z oferty Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FIMC.pl) który wejdzie w miejsce seryjnego bez przeróbek - miejsca jest sporo jak dzisiaj patrzyłem sobie pod maską.
Oprócz FIMCa nie chce ruszać dolotu - jest jeszcze wkładka K&N w seryjnej puszce

2. Wydech
wydech mam seria do kata (kat też seria), a za katem od złączki do końca MillTek o większej średnicy na tłumiku środkowym i końcowym(z takim setupem już kupiłem auto) Dźwięk wydechu raczej nie za głośno i chciałbym żeby tak pozostało.
- Pytanie czy wywalenie kata spowoduje dużo głośniejszą prace wydechu?
- Czy wywalenie samego kata ale pozostawienie DP i kawałka rury do zlączki o seryjnej średnicy ma sens (powinno chyba trochę wydech "rozluźnić")

3. Pytanie najważniejsze ale podchwytliwe
większy FIMC + wkładka która już jest + ew wywalenie kata(o ile nie spowoduje to dużo głośniejszej pracy) + wydech który już mam i do tego program - jakich wyników mogę się spodziewać?
Jest tylko jedno ale cały ten setup ma docelowo chodzić na LPG - wiem wiem wiem LPG to zło powiedza niektórzy ale u mnie niezbędne więc program musi być tak zrobiony by potem instalacja to ogarnęła,
No i chciałbym jeszcze zawór upustowy - wiem że są zwolennicy i przeciwnicy ale realnie co może spowodować założenie zaworu?

Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

MAG

Moim zdaniem bezsensowne jest wywalanie kata i zostawianie ori DP.
Jesli juz, to decydowanie lepiej bedzie zrobic na odwrot...

IC wystarczy ten 230x550x65 z zestawem redukcji na 51mm, bo taka jest srednica fabrycznych rur od IC

Na twoim zestawie (plus IC i DP wymieniona na lepsza) mozesz celowac w okolice 260-270 koni
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

walec

a czy takich osiągów (260-270km) po programie nie otrzymam przypadkiem na seryjnych gratach ??
Przyrosty 30-40km w autach z turbo z seryjnymi gratami to raczej norma.
W moim poprzednim 1.8 20V Turbo z grupy VAG seryjnie 150ps samym programem zrobione miałem 194km.
po prostu chce wiedzieć na  jakie wartości przyrostów mogę liczyć :
1. przy tym co mam (wkładka K&N + środkowy i końcowy Milltec na większej średnicy wydechu) + ew wywalenie seryjnego kata
2. a ile jeśli dodatkowo wymienie IC na chinola + dorobię DP i DC na 3"

btw czy ktoś w PL robi dedykowane DP i DC by były P&P bo milltec'owe to koszt ok 240funtówDP + 140funtów DC
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

heko

poczytaj trochę na forum a znajdziesz kilka takich projektów zrobionych u mnie kompleksowo
po DP i DC + IC bezpieczne 280KM i 400...440Nm jest do zrobienia :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

walec

Dzięki Heko za info - i za wytłumaczenie wszystkiego - no i chyba niebawem pojawię się w grodzie Kraka celem zapodania kuracji wzmacniającej dla mojego STka :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)