Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

thomas198

04.12.2014, 11:14 #330 Ostatnia edycja: 04.12.2014, 11:16 by thomas198
Dojdziesz bez wyciągania całej turbiny.
Ps. A jakiej firmy kupujesz dv , bo ja zaryzykowalem i biore cos podobnego do forge ale z 5 razy tansze , jak zamontuje to sie okaże czy bedzie działać.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

MAG

04.12.2014, 11:17 #331 Ostatnia edycja: 04.12.2014, 11:20 by MAG
To dobrze, bo gdybym musiał sciągać turbinę, to musiałbym się "sprężyć" i od razu teraz za jednym zamachem wszystko zrobić razem z wymianą uszczelki pod kolektorem, a tak to na razie tylko zrobie to co muszę i/lub mam już zaklupione ;)





EDIT
TAM mi pisał o tych podróbkach Forge - na razie sie wstrzymam z zakupem (chciałem orginał Forge) bo najemcy z mieszkania wypowiedzieli mi umowe i musze szukać nowych chetnych i nie wiem jak szybko ich znajdę (czytaj kiedy kasa będzie)...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

cliner

Fajna zabawa z wymiana,w Focusie to pikus.
Tomek

MAG

Weź mnie nie strasz - aż tak źle u nas to wygląda?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

IC w S-max i ST ma te same mocowania, jest ten sam?
Ten z FMIC 600x300x76 jest p&p jeśli chodzi o mocowania?

thomas198, kiedy montujesz ten DV? Ciekaw jestem.

cliner

Masakra,do dwoch srub dojscie ok,ale ostatnia....mam gdzies fotke.
Tomek

cliner

Do IC dorabialem uchwyty od dolu,od gory dystanse z guma,bo ciasno i moglo stukac.
Tomek

thomas198

Cytat: snafu w 04.12.2014, 18:51
IC w S-max i ST ma te same mocowania, jest ten sam?
Ten z FMIC 600x300x76 jest p&p jeśli chodzi o mocowania?

thomas198, kiedy montujesz ten DV? Ciekaw jestem.
Zamówiłem 2 dni temu ale sprzedawca miał problem z PayPal , i dopiero dzisiaj udało mi się zapłacić wiec pewnie jutro wyjdzie od niego .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

cliner

04.12.2014, 23:16 #338 Ostatnia edycja: 04.12.2014, 23:30 by cliner
Weź mnie nie strasz - aż tak źle u nas to wygląda?
[/quote]

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Tak to wygląda w naszym aucie.Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 04.12.2014, 23:30 »

Cytat: snafu w 04.12.2014, 18:51
IC w S-max i ST ma te same mocowania, jest ten sam?
Ten z FMIC 600x300x76 jest p&p jeśli chodzi o mocowania?

thomas198, kiedy montujesz ten DV? Ciekaw jestem.
Na zdjęciu IC mniejszy do Mondeo,ale uchwyty podobne jak w S-Maxie,czujnik montowałem podobnie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


To ostatnie to z mojego.
Tomek

snafu

Jeszcze podrążę temat. IC jakbym chciał portować z ST do S-maxa to P&P są mocowania? Pytam bo są też dedyki do Foki, ale nie wiem wtedy czy do S-maxa one też są akuratne.

PS Solenoid widzę ELEVATE. Tam było na niego mocowanie, czy coś dorabiałeś? Widzę, że przyłacza u ciebie były w 100% pod dobrym kątem - w sensie rurki naturalnie się w to wpasowały?

MAG

Jesli już dedyka, to lepiej takiego do RS'a, a idealnie tego:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8107/3113/airtec_interooler_up_grade_mondeo_2_5t
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Jaką średnicę wydechów macie, przy jakich mocach?

Potrzebuję cichy wydech i mam dylemat, czy zostać przy 2,5 DP tylko 3". I taki był plan.
Ale teraz sobie myślę co będzie, jeśli trafi się jakiś silnik z RSa :) Czy nie zrobić czegoś na zaś, czyli 3".

2,75" wcodzi w grę, ale będzie robiony z kawałków, 2,5 i 3 będzie gięty co chyba jest lepsze.

Dodatkowo, jaką macie grubość blachy?

TAM

13.12.2014, 22:52 #342 Ostatnia edycja: 13.12.2014, 23:07 by TAM
Jeśli wymieniasz DP, to nie ma sensu dawać 2.75". Różnica w cenie mało istotna, a 3" to podstawa dalszych modów. Ja też polowałem na cichy wydech i naszukałem się naprawdę długo. Jedyny, który spełniał wymagania, to Milltek resonated. Niestety wersja "resonated" do ST ma 2.75", ale nie musi to być problemem, a nawet może być zaletą, o ile katalizator (rzecz jasna metalowy, sportowy) też ma rury 3". Trzeba tylko zadbać o sensowne połączenie 3" końcówki kata do 2.75" króćca wydechu - chodzi o to, żeby na złączu nie powstał próg. Ja poradziłem sobie z tym dzięki stożkowej przejściówce, którą dorobił i zamontował tłumikarz. Dzięki trochę mniejszej średnicy końcowej części wydechu w pewnym stopniu niweluje się spadek prędkości częściowo już schłodzonych spalin.

snafu

Zależy mi na ciszy w trasie. Czyli przy stałej jeździe 160-180 żona narzeka na szumy powietrza a nie buczący wydech :)

Na tą chwilę dobiłem się do El-tecu. Gną tylko 2,5 i 3 calowe rury. 2,75 robiliby z kawałków.
Zatem DP będzie na pewno 3". Potem to już 2,5 albo 3". Jeśli mi się dopnie czas z projektami w firmie, to nawet w tym tygodniu bym u nich robił. Myślałem o MG lub GT Performance, ale jesnak odległość duża. A w wawie mam co załatwiać zawsze.

Zatem boję się o głośność tych 3". Niby, jeśli będzie miejsce, można to ratować dodatowym tłumikiem + ew zwężką na końcu (przy tych planowanych na teraz 320KM, taka zwężka i tak mi nic istotnego nie przytnie).

Dlatego byłem ciekaw jakie tu macie doświadczenia.


MAG

Wydaje mi się, że jesli chodzi o miejsce, to problemu raczej nie ma (znaczy na dłuuugi środkowy tłumik o niewielkiej średnicy), a z tyłu dwa dość duże komorowe powinny wyciszyć sprawę na tyle, żeby żadnych brzydkich rezonansów tam nie było, a przy depnieciu gulgot się pojawił ;-)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0