Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

heko

100% seria
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

wilhelm

Niech Ci z mondeo cieszą się, że nie mają wskaźnika temp oleju. Pewnie przy zapierdalaniu grubo ponad 125 idzie... Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal :D

heko

a Twój wskaźnik to sobie w buty wsadź, to tylko wyliczeniowy gadżet :P
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

TAM

Ale lepszy taki, niż żaden. Jeśli układ chłodzenia jest sprawny, to odczyty ze wskaźnika temp. oleju będą z rozsądnym przybliżeniem odpowiadać rzeczywistości :-)

ethernal

Cytat: wilhelm w 21.07.2015, 23:28
Niech Ci z mondeo cieszą się, że nie mają wskaźnika temp oleju. Pewnie przy zapierdalaniu grubo ponad 125 idzie... Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal :D
Dlatego po modzie trzeba używać oleju 0W40, najlepiej prawdziwy full syntetyk typu millers czy też motul. Chyba Valvoline ma też prawdziwego syntetyka? Poprawcie mnie jeśli się mylę.

sseebbaa1

Liqui Moly ma też pełne syntetyki, ale akurat nie ma 0W40. Mają natomiast Synthoil High Tech 5W40, który to olej akurat mam obecnie zalany w ST220 wraz z ceramizerem.
Ale niezależnie od jakości oleju, wskaźnik temperatury oleju, to rzecz nie do przecenienia. Każda poważniejsza modyfikacja powinna być połączona z rozbudową wskaźników umożliwiających monitorowanie pracy maszynowni.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

ethernal

OK, ale rozumiem, że olej po konkretnych modach rozgrzewa się znacznie tylko przy dłuższej wyjątkowo agresywnej i "wysokoobrotowej" jeździe, a nie na VI biegu przy 130 km/h na autostradzie z wł. tempomatem? :D

heko

RS 2 na IC, DP, wydech Mongoose i wtryskach 650

temp. na hamowni 42st
temp. w dolocie ok. 50 więc shamowanie auta graniczyło z cudem :D
przed kalibracją wtrysków totalnie zalany, po ledwie 290KM


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

TAM

Prawie 400 KM tylko na IC i wydechu? Coś to podejrzane ;-) Co w nim jeszcze ciekawego było zmienione? Jaki czas otwarcia wtrysków przy 6000 obr.?

heko

IC, DP, wydech, kolektor dolot. jakiś wypaśny, dolot Moutain i co najważniejsze, wtryski 650, wiec do odcinki pięknie dolany
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

T

Heko, chyba lubisz denerwować klientów -- tym razem 398? :D

A tak poważnie, to robi wrażenie. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

heko

chcieliśmy dohamować, zostawiliśmy na 10 min. na full wentylatorze, ale bez lania wody na wiatraki, ciągle cięło
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

TAM

Mimo wszystko podejrzanie dużo wyszło, tym bardziej że w takiej temperaturze! Będę bardzo wdzięczny, jeśli nie wyrzuciłeś jeszcze logów z hamowania. Bardzo mnie interesuje czas otwarcia wtryskow przy 6000 obr., bo w ten sposób będę mógł oszacować czy 550 cc wystarczą do ok. 390 KM przy AFR rzędu 11.5.

weksla

Pieknie, 400 koni. Turbo seria?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

snafu

Wygląda na serię, bo nie trzyma.  Ale wynik zacny.