Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

heko

tak, bez problemu 550 ogarną nie przekraczając 16-18ms
tu wystarczyło 14ms dla AFR 12
te silniki przy 11.5 zaczynają zdychać, więc się nie zdziw jak nie doklepiesz 390 :)

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

borocds

chce zamówić na dniach kolektor ameliniowy, powie mi ktoś czym one sie rożnia i czy na pewno będzie pasować??

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.pl/itm/Mk2-Ford-Focus-RS-Black-Inlet-Manifold-Intake-Plenum-AS-Performance-RS300-/121276422355?hash=item1c3ca358d3

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.pl/itm/Mk2-Ford-Focus-RS-Inlet-Manifold-Intake-Plenum-AS-Performance-FRS-/252044297521?hash=item3aaf02c531 tutaj widzę że posiada złąćzkę do przewodu podciśnienia

zwrócić szczególną uwagę przy montażu na coś??

TAM

heko, pięknę dzięki za info, o to mi właśnie chodziło. Poniżej 11.5 nie zamierzam zjeżdżać, chcę tylko mieć lekki zapas. Nie zależy mi też, żeby za wszelką cenę przekraczać 390 KM, a raczej o to, żeby z maksymalną mocą móc jechać przez pewien czas bez stresu o EGT. Generalnie mam lepsze graty niż RS który stroiłeś, więc o moc się nie obawiam - chcę jedynie wykorzystać potencjał :-)

serol1

Czesc I Czolem Forumowicze ! 
Bylem na rolkach i wynik jaki wyszedl to 205KM a potem 206KM! Malo nie wiem ale co jeszcze zrobiony test  szczelnosci  czyli taki kompressor z dymem i nic zero wyciekow! :)  Ale wyszlo ze MAF pokazuje tylko 2V na pelnym Gazie a powinien 4V. Pan mowil ze silnik nie wola o wiecej paliwa czyli zawsze ma taka sama dawke! Tak powiedzial! Moze ktos sie wypowie albo doda cos od siebie i da namiar na nowy MAF!
Escort 91' 1.6 105KM-Vectra B 96'1.8 125KM-Toledo 2000 2.3 v5 150KM-Mondeo mk3 2002  2.0 150KM-Mondeo mk3 2004 2.0 TDCI 130KM-Mondeo 2007 2.5T

ccLot

Cytat: serol1 w 17.08.2015, 18:27Bylem na rolkach i wynik jaki wyszedl to 205KM a potem 206KM!

Na którym biegu?

serol1

Cytat: ccLot w 17.08.2015, 18:29
Na którym biegu?
No to teraz mnie zabiłes! :}
Escort 91' 1.6 105KM-Vectra B 96'1.8 125KM-Toledo 2000 2.3 v5 150KM-Mondeo mk3 2002  2.0 150KM-Mondeo mk3 2004 2.0 TDCI 130KM-Mondeo 2007 2.5T

ccLot

Cytat: serol1 w 17.08.2015, 18:38No to teraz mnie zabiłes!
Było już o tym, 2,5t powinno być hamowane na 5, jak jest hamowane na 4 to wychodzą takie wyniki.
U mnie na "4" było 207 a na "5" 217 km

borocds

kolektor aluminiowy zamówiony, thx TAM i Steveno za pomoc.
Powiedzcie mi jeszcze jedno:bo na zdjeciu z aukcji nie widzę tego ustrojstwa:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.pl/itm/Focus-Mk2-RS-ST-Inlet-Plenum-Quick-Release-Vacuum-Fitting-/121712212823?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c569cfb57

czy ze starego to idzie w jakiś sposób wykręcić? Kręciłem dziś tym kilka razy i siedzi w miejscu...


« Dodane: 18.08.2015, 21:14 »


KrisSz

W obu aukcjach miałeś ten cyngwajs na wąż podciśnienia (w opisie pierwszej aukcji był, na zdjęciu nie było: We are pleased to announce we supply a 12.5mm metal push fitting with every AS performance manifold. Direct easy fitment.). Stary jest plastikowy i do kitu - lepiej nie próbować i kupić nowy niż ryzykować brak wspomagania hamulców po wypadnięciu przewodu.

A ja durny tfu! całe życie kazałem hamować na 4-tym ;) Co ja teraz z wykresami zrobię .....
Pozdrawiam

K

TAM

Jeśli hamownia jest obciążeniowa i dobrze ubsługiwana, to nie ma to większego znaczenia. Robilem porównania kilka razy. Nawet wskazane jest hamowanie na 4. biegu, bo wtedy całkowite przełożenie jest najbliższe 1:1.

KrisSz

Ja tam wykresami nie jeżdżę :-). Dla poprawy samopoczucia następnym razem poproszę o pomiar raz na 4-tym, raz na 5-tym
Pozdrawiam

K

borocds

Cytat: KrisSz w 19.08.2015, 17:28W obu aukcjach miałeś ten cyngwajs na wąż podciśnienia (w opisie pierwszej aukcji był, na zdjęciu nie było: We are pleased to announce we supply a 12.5mm metal push fitting with every AS performance manifold. Direct easy fitment.). Stary jest plastikowy i do kitu - lepiej nie próbować i kupić nowy niż ryzykować brak wspomagania hamulców po wypadnięciu przewodu.

Dla pewności zagadałem do sprzedawcy- potwierdził dokładany jest do zestawu. Jedynie czego nie ma a pisał żeby przełożyć ze starego to okrągłe uszczelki (5 sztuk) - zamówiłem dzisiaj w ASO 13zł szt minus rabat dla IC.

KrisSz podpowiedz mi bo chce sam to wymienić (nie ze względu by żydzić tylko z przyjemności :) )
Ten schemat o którym mi mówiłeś : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.mountune.com/downloads/i5_inlet_install_RS_rev1.2.pdf
Wszystko jest OK tylko:
- pkt 3- dzisiaj z ciekawosci patrzałem- dziwna obejma- trzeba ją wcisnąć? (znając moje szczeście to urwę :D )
- pkt 9 - nie za bardzo kumam, muszę usunać jakąś śrubę trzymająca wtryskiwacz??
reszta myślę do ogarnięcia :)

KrisSz

19.08.2015, 19:53 #552 Ostatnia edycja: 19.08.2015, 20:02 by KrisSz


Fig 3 - to jednorazowy zacisk/trytytka trzymająca rurkę doprowadzoną poniżej przepustnicy (trzeba usunąć bo jej nie zdejmiemy)

Fig 9. To co trzeba zdjąć to osłona listwy wtryskiwaczy bo kolektor jest większy (jedna śrubka to trzyma).


Teraz co do samej operacji: ja nie chciałem tego robić sam bo mam duże ręce, boję się albo nie mam rąk małej chinki z 50 dodatkowymi przegubami (do wyboru) i odkręcenie dwóch małych śrubek w okolicy przepustnicy przekracza moje możliwości manualne. Poza tym trzeba sprawdzić czy wszystkie otwory pasują bo słyszałem z dwóch źródeł że dziurki w kolektorze trzeba było poprawiać / przegwintować albo poszerzyć delikatnie jeden z otworów dolnego dolotu do którego przykręcamy kolektor bo otwór był lekko nie w osi.


Masz zdolności manualne - baw się :)
Pozdrawiam

K

borocds

Cytat: KrisSz w 19.08.2015, 19:53Poza tym trzeba sprawdzić czy wszystkie otwory pasują bo słyszałem z dwóch źródeł że dziurki w kolektorze trzeba było poprawiać / przegwintować albo poszerzyć delikatnie jeden z otworów dolnego dolotu do którego przykręcamy kolektor bo otwór był lekko nie w osi.

hmmm no to żeś mnie zaniepokoił bo jak już przegwintowania będzie wymagać to leże...
Sprzedawca zapewniał Plug And Play :P

Dzisiaj paczka wysłana, sprawdzimy po przyjściu...
Thx KrisSz

weksla

Hej.

Koledzy potrzebuję pomocy, muszę podmienić customowy boost selenoid na fabryczny. Kazdy wie, wygląda on tak, czy może mi ktoś opisać które węzyki gdzie?
tj
-Turbo;
-actuator;
-filter

Z góry dziekuje za odpowiedz.

Jeszcze jedno pytanie, jak bedize jeździć auto jesli np. pomylimy wezyki turbo z filter?

poniżej zdjęcie seryjnego boost selenoida:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps