Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Pierwszy spot

eng, 30.05.2010, 15:58 « poprzedni - następny »

eng

Owszem Sławku są dłubane ale mówiłem o w ogóle nie dłubanej v-ce i w ogólne nie dłubanym dieslu. W tym przypadku wszyscy wiem jak będzie. Prawda? Hehe. Ja lubię diesle naprawdę jednak do ćwiary się nie nadają.

weksla

Zgadzam się Darku, że Diesle w ogóle do 1/4 się nie nadają, to są auto na długie trasy lubiące "autostradowe prędkości".
Jedna da się rozwalić "V" i to tez dłubaną, ba nawet chipowaną (niektórzy wiedzą o kogo chodzi):)
Udowodnił to ostatnio Heko:)
Wszystko powtarzam to po raz kolejny, to sprawa RUSZENIA
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

boro

Cytat: weksla w 03.06.2010, 00:26
Zgadzam się Darku, że Diesle w ogóle do 1/4 się nie nadają, to są auto na długie trasy lubiące "autostradowe prędkości".
Jedna da się rozwalić "V" i to tez dłubaną, ba nawet chipowaną (niektórzy wiedzą o kogo chodzi):)
Udowodnił to ostatnio Heko:)
Wszystko powtarzam to po raz kolejny, to sprawa RUSZENIA
Kwestia dobrego startu rzeczywiście jest bardzo ważna. Na tyle ważna, że 1,8 może objechać 2,5 V6 czego sam doświadczyłem w sprincie z Blejdzikiem stojąc i mieląc kołami w miejscu i patrząc jak Blejdzik mi odjeżdża... Co prawda go doszedłem, ale dopiero na trójce dobrze powyżej 100 km/h.   
Ale... Jak stwierdził Kleber mimo, że na starcie zostawiał mnie o 1,5 długości auta, to i tak go dochodziłem i wyprzedzałem. Raz tylko tak bardzo zostałem na starcie, że właściwie nie opłacało się go już gonić...
Tak czy tak dobry start to podstawa...