[MK3] zdechły tylne zaciski

Ry2y, 15.10.2010, 17:55 « poprzedni - następny »

weksla

oo już nie pamiętam w tej chwili dokładnie ale z tego co mi się przypomina to wyhaczyłem gdzieś na fcp od kogoś...
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

wilhelm

Zna ktoś nr części zacisków tylnych do kombi przed liftem i po lifcie?

Jendrekmak

zaciski nr boscha:
przedliftowe lewy 0 204 004 552, prawy 0 204 004 553
poliftowe lewy 0 204 004 380, prawy 0 204 004 381
Mondeo mk3 2004 2,0 TDCI 152KM 350Nm kombi ST look, ham. FF2 ST225, Eibach Pro -30

wilhelm

Dzięki.

A czy przy zmianie na poliftowe trzeba coś zmienić oprócz klocków? Linki od ręcznego itp.

T

Z tego co wiem, linki zostają.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

Nic poza samymi zaciskami i klockami nie trzeba zmieniać, Jednak jak decydujesz się na wymianę proponuję linki wymienić również na nowe.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

wilhelm

01.12.2011, 14:52 #21 Ostatnia edycja: 01.12.2011, 18:47 by wilhelm
Linki wymieniałem jakoś na wiosnę, więc chyba nie ma sensu.

« Dodane: 01.12.2011, 18:47 »

Cytat: Jendrekmak w 01.12.2011, 10:28
zaciski nr boscha:
przedliftowe lewy 0 204 004 552, prawy 0 204 004 553
poliftowe lewy 0 204 004 380, prawy 0 204 004 381

Jarzma są takie same w przed i polifcie?

Jendrekmak

podobno tak, osobiście nie sprawdzałem
Mondeo mk3 2004 2,0 TDCI 152KM 350Nm kombi ST look, ham. FF2 ST225, Eibach Pro -30

nergal

widzę, że temat dość stary ale pytanko się pojawia na jesień będę musiał wymienić tarcze z przodu i tyłu plus klocki zastanawiam się nad założeniem większych tarcz oraz nowych zacisków auto kupiłem na początku roku mondeo mk3 tddi 115km. Z tego tytułu, że to pierwsze mondeo wole się dopytać czy ktoś już wkładał inne części niż dedykowane lub doradźcie na co zwrócić uwagę przy doborze tarcz i zacisków
Nie każda morda pasuje do Forda

T

Co do przodu to trzeba się zastanowić, czy jest sens inwestować w zaciski z Focusa ST przy 115 KM. Zależy co z tym autem zamierzasz robić. Co do tarcz i klocków to w kategorii jakość/cena polecam zestaw Zimmermann (gładki) i Ferodo Premier.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

nergal

nie ukrywam że chciałbym przerzucić się za ok 2 latka na mondeo st 220. Ale aktualnie mam to co mam i nie ukrywam że przydałoby się trochę lepiej hamować w silnik też trochę doinwestuję ale póki co to spokojnie fundusze nie pozwalają a i czytając forum widząc Wasze przeróbki niektóre mnie przerastaja a na warsztaty nie chciałbym za wiele wydawać

« Dodane: 27.06.2013, 02:01 »

a zaciski opłaca się do tego wymieniać??
Nie każda morda pasuje do Forda

Ry2y

No ja właśnie jestem po tej operacji. Z przodu zaciski Focusa ST, z tyłu zaciski poliftowe. Zmieniłem również dźwignię ręcznego na taką bez samo-regulatora. Na razie nie szaleję dopóki się wszystko nie podociera.

Co do słuszności zmiany zacisków na większe, myślę, że tu bardziej ważna jest masa pojazdu, niż moc. Co z tego że wolniej się rozpędzę do 180 km/h. Wyhamować muszę tak samo szybko jak st220.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko