Focus ST 08' / pomarańcza Krisa

Kris1976, 28.05.2012, 00:10 « poprzedni - następny »

wilhelm

Pogadaj z trojanem on miał kiedyś same eibachy, a potem zmienił na b12

molo

Cytat: wilhelm w 30.10.2012, 00:19
Ktoś na fkp podrzucił link do gwintu k-sport, ale to jest jakaś chińszczyzna więc nie wiadomo jak z jakością i trwałością... Chyba molo miał coś w tym stylu i pękła mu sprężyna (pytanie ile auto już na tym przejeździło)
tak miałem taki gwint, niestety nie wiem ile miał przejechane bo były juz na samochodzie jak kupowałem, ale podejrzewam że miał nieduży przebieg bo jak robiłem test amorów ok. tygodnia przed pęknięciem sprężyny to miały ok. 75-80%.
Cytat: Kris1976 w 30.10.2012, 09:21
"najczęściej" czyli czasem coś innego...
Cytat: "B12 Pro-Kit to zaprojektowana - z dbałością o szczegóły - kombinacja wyczynowych amortyzatorów Bilstein B6 lub B8 (w zależności od obniżenia) i sprężyn serii Pro-Kit."

MAG

Na waszym miejscu (o ile oczywiście amory są ok), to bym na razie tylko same springi Eibacha wrzucił.
Fabryczne amory od ST mają charakterystykę tłumienia bardzo zbliżoną do Bilsteina B6 i ich zmiana na B6 jest w moim odczuciu bardziej swego rodzaju snobizmem niż rzeczywista potrzebą, oczywiście, co wyżej napisałem, pod warunkiem, że fabryczne amory są w dobrym stanie.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Kris1976

.. snobów nie lubimy ... snoby jeżdżą na ogół innymi brykami ;)
Cytat: wilhelm w 30.10.2012, 10:52Pogadaj z trojanem on miał kiedyś same eibachy, a potem zmienił na b12
dzięki za podpowiedź - zaczepie trojana
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

NeroN

BTW. B6 a B8 to jeden pikuś - B8 jest do większych obniżeń ( ma krótszą sztycę/goleń czy jak to się tam nazywa).
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Kris1976

Takie pytanko : proste felgi + nowe opony letnie i lekkie mrowienie na kierownicy przy ok 100-120, zamiana na funkiel nówki opony zimowe na drugim komplecie felg (też proste !) i ...to samo - mini drżenie/mrowienie od 100 do 120. Wyważane w aso i u wulkanizatora. Na maszynie zero bicia na na kierze drgania, co prawda bardzo małe ale jednak od kompletu nowe opony+nowe felgi można oczekiwać że będzie igła ... o co może może biegać ? we wrześniu zrobione tuleje wahaczy i zbieżność. Czy ewentualnie zmęczone łożysko na kolumnie mcpersona po prawej stronie może to robić ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

linkgrabber

tarcze moze maja bicie

T

...albo piasta.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Kris1976

Cytat: linkgrabber w 18.11.2012, 21:58tarcze moze maja bicie
funkiel nówka EBC założona w lipcu... przy hamowaniu zero bicia
Cytat: Tomasz w 18.11.2012, 23:37...albo piasta.
co to by trza było robić żeby piastę zniszczyć przy 63 tysiach
... nie ma innych przyczyn ? czy to łożysko kolumny mogłoby mieć wpływ ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

caqerr

Brud zawsze się może dostać. A to on może powodować bicie. ;)

linkgrabber

ja jak mialem łożysko kolumny przy innym aucie rozsypane to było słychac takie przeskawiwanie na postoju i przy skrecie czasem jakby przeskoczylo o jedno oczko, na wprost nic nie bylo czuc

T

Cytat: Kris1976 w 19.11.2012, 08:57co to by trza było robić żeby piastę zniszczyć przy 63 tysiach
Przebieg nie ma większego znaczenia, piasta krzywi się od jakiegoś mocnego urazu mechanicznego. Może to być bardzo duża dziura, może to być wymiana łożyska metodą "na chama". :)

Cytat: Kris1976 w 19.11.2012, 08:57... nie ma innych przyczyn? czy to łożysko kolumny mogłoby mieć wpływ?
Na pewno mogą być inne przyczyny. Co do łożyska McPhersona, to kiedyś chyba słyszałem o takim przypadku.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Często też mechanicy uszkadzają piastę podczas "siłowego" ściągania (zbijania młotkiem) zużytych i zapieczonych tarcz hamulcowych.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

Kris1976

Cytat: Ry2y w 19.11.2012, 18:11Często też mechanicy uszkadzają piastę podczas "siłowego" ściągania (zbijania młotkiem) zużytych i zapieczonych tarcz hamulcowych.
to by pasowało , mechanicy aso forda to prawdziwi wirtuozi ...młotka i fuszery.
Jak to naprawić ? przetoczyć czy nowa ? czy może doważenie na aucie coś pomoże  ?

Była pomarańcza ST...czas na RSa !

linkgrabber

jedz do jakiegos mechanika ktory ma czujnik zegarowy, tym sprawdzi czy piasta ma bicie ;)