[Focus] FOCUS ST 06'

Wukanio, 29.05.2012, 12:58 « poprzedni - następny »

Kris1976

Cytat: Wukanio w 23.08.2012, 16:00W nowym sezonie jak będzie kasa to wole wymienić na ST-eka po lifcie jakiś 2007-08.
he he to może mojego kupisz, autko ogarnięte już prawie w 100% (ostatnio tuleje wahaczy lewa/prawa ogarnięte). Zostało łożysko kolumny mcpersona jakieś 300pln z robocizna (jeszcze się nie odzywa ale wiem że bedzie za niedługo do wymiany). Reszta zrobiona na cymes. Ja planuje Audi RS3 ... ale uzależnione od kasy, od tego ile dostanę za swojego i od żony która może zablokować to "szaleństwo" ;)
Cytat: Wukanio w 23.08.2012, 16:00Wydech raczej nie bo nie chce głośniejszego niż jest. Kilka razy Bartiego widziałem na mieście jak leciał swoja Foką i zmiana biegu ze strzałem bardzo mi się podoba, ale w samochodzie sądzę że łeb urywa.
on ma wersją max głośną jak dobrze pamiętam, ale rzeczywiście na zewnątrz urywa dupę ale w środku na dłuższej trasie na pewno jest męczący. Ja mam przelotowy 3" w wersji max cichej na 3 tłumikach. Wypiard odetkany a wzrost głośności w zasadzie żaden, na długie trasy idealny.

Cytat: wilhelm w 23.08.2012, 16:03NeroN:
Ale komp z ilu liczy Smiley

Chyba liczy od momentu kiedy się skasowało.
... no raczej i liczy średnią od dnia skasowania
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Kris twój Fokusik jest naprawdę bardzo ładny jak będzie kasa to jesteś na pewno pierwszy.

Wukanio

Panowie pomocy:
W zeszłą sobotę rano wyjechałem nad morze strasznie padało od samej Warszawy w Łomiankach włączył mi się komunikat "Usterka układu ESP". Za około 150 km dalej po zatankowaniu fury i postoju około 10 min na stacji wszystko wróciło do normy nie było komunikatu. Przejechałem parę kilosów i znowu wyskoczył mi ten sam komunikat, ale od razu z "Check Engine" i tak do samej Łeby. Samochód stał tam od soboty do piątku rana jak odpaliłem to był tylko "Check Engine" i wyruszałem do Warszawy też rano padało po około 100 kilometrach znowu wyskoczył "Usterka układu ESP". Po zatankowaniu w Grudziądzu komunikat z ESP znikną i do samej Warszawy się już nie pojawił czyli na odcinku 240 km. Czy przez deszcz może pojawiać się taka usterka mam go już rok śmigałem w nie jednej burzy i nigdy mi nic nie wyskoczyło komputer już nie ma oryginalnej obudowy bo jest stożek fotka kilka postów wyżej fotka jak teraz siedzi.
Jakieś pomysły i jeszcze jedno ma ktoś z Was sprzęcik do kasowania błędów z Forda?
Pozdrawiam.

TowerST

Znam taki sam wątek (info o usterce ESP + check engine)z tym, że gościowi pojawiły się te problemy po konkretnym myciu auta wraz z silnikiem (karcherem). Zalał MAFa. Po wymianie na nową sztukę problem zniknął. Oczywiście potraktuj to jako głos w dyskusji, a nie pewnik.

Jeśli chodzi o odczyt błędów:

A) zrób test, on wyrzuca również niektóre kody błędów. Wprowadzenie auta w procedurę testową (trzymając Reset przekręcasz kluczyk w stacyjce i puszczasz Reset dopiero po pojawieniu się tekstu TEST na wyświetlaczu. Kliknięciami Reset nawigujesz w trybie test i między innymi dochodzisz do DTC)

B) podjedź do mojego szwagra do warsztatu na Al. Jerozololimskich. Ma dobrego kompa - wszystko wyświetli Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.chcs.pl

C) jeśli masz smartfona na androidzie lub iOS to polecam kupno kabla OBD z pasującą końcówką. Do tego odpowiednia aplikacja i masz niezły system telemetryczny, diagnostyczny, możliwość kasowania błędów, a na deser podgląd na żywo parametrów z czujników - polecam.
RS Mark III / było ST225 / ST150

Wukanio

Zrobiłem test i wyskoczył mi Kod 9318 "Battery Voltage Low", a napięcie na akumulator było 11,6 tylko taki błąd mi pokazywał. Przez ten kod może wyskakiwać usterka układu ESP?

TowerST

Tak, słaby akumulator potrafi powodować między innymi takie błędy.
RS Mark III / było ST225 / ST150

molo

Ja miałem taki przypadek:
Wyskakiwał mi komunikat :Usterka ukłądu esp" i dodatkowo turbo dmuchało mi tylko do ok. 0,4 bar.
Po wymianie aku na nowy problem już nigdy nie wrócił.

Kris1976

Czyli wygląda na to że masz problem zdiagnozowany ! ja się ze swoimi męczyłem dużo dłużej ... a satysfakcja z opanowania sytuacji... bezcenna !
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

U mnie kiedyś też wyskoczyła usterka układu esp + check engine, turbo dmuchało 0.3 bara. Odczytałem błąd P0101, wyczyściłem przepływkę i od tego czasu nigdy się to nie powtórzyło.

Wukanio

dzięki koledzy za cenne informacje trza kupić akumulator i tyle.

TowerST

Cytat: wilhelm w 03.09.2012, 13:00układu esp + check engine, turbo dmuchało 0.3 bara

typowe objawy trybu awaryjnego. To i tak lajt w porównaniu z Subaru (przynajmniej Dieslami). Przy wiekszosci check engine turbo dalej dmucha, ale z definicji nie funguje ABS, ESP i tempomat (((:
RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

Jak tam stożek ? są problemy czy chodzi dobrze ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Sprawuje się dobrze tylko przy wyprzedzaniu od 4500 obr czasami się przyczka nie denerwuje to za bardzo, ale zawsze coś nie jest na 100%. Jak wróciłeś na ori dolot czujesz coś na mocy ?

Kris1976

Mam wrażenie że parę koni zniknęło ale to może być złudne uczucie (bo zniknęły fajne efekty dźwiękowe), taki dolot może dawać przyrosty rzędu zero lub niewiele ponad zero :) aktualnie przycinki zniknęły !
Jak miałem wydech w wersji ultra-głośnej to też miałem wrażenia że jadę szybciej ...:)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Panowie mam małe pytanie nie związane z Fordem a z Renówką mianowicie poleciał silnik z meganki 2004 rok 1.5 DCI i czy wejdzie silnik 1.9 DCI bez zmiany osprzętu nie mogę na googlach nic znaleźć.