[Focus] FOCUS ST 06'

Wukanio, 29.05.2012, 12:58 « poprzedni - następny »

Wukanio

Zna może ktoś z was temat Ksenon do lamp bez soczewkowych łaziłem po allegro i napotkałem coś takiego myślicie że ma to jakieś plusy i nie będzie za bardzo rozpraszać światła.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/zestaw-ksenon-xenon-h7r-do-lamp-bez-soczewki-w5w-i2666396606.html

T

Do reflektorów odbłyśnikowych przystosowanych do żarówki halogenowej absolutnie nie można wkładać palników xenonowych — będzie zawsze walić po oczach. Takie lampy z natury rzeczy nie mają ostrej granicy światła i cienia, więc po zamontowaniu 3x mocniejszego źródła światła 3x więcej będzie go docierać do oczu kierowców jadących z przeciwka (w najlepszym razie, bo biorąc pod uwagę nieco inną geometrię źródła światła może to być jeszcze dużo więcej).

Masz w zasadzie dwie sensowne opcje — albo kupić lampy xenonowe, jak wilhelm (osobiście polecam takie rozwiązanie, bo po co rzeźbić coś, co można kupić gotowe) albo wstawić soczewki do swoich (są na Allegro osoby, które się tym zajmują zawodowo).

A jak chcesz mało wydać i mieć białą barwę świateł to polecam żarówki Philips BlueVision — mam takie w Octavii, efekt wizualny fajny, a nikogo nie oślepiają (świecą na poziomie zwykłych, dobrych żarówek).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Miałem BlueVision i Xtreme Vision - polecam te drugie bardziej :) Naprawdę kozacko świecą :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 27.10.2012, 19:43
Miałem BlueVision i Xtreme Vision - polecam te drugie bardziej :) Naprawdę kozacko świecą :)
No, ale Xtreme nie mają raczej barwy a la xenon. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

heko

ale pięknie świecą :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Wukanio

Macie racje pół środki zawsze nie dają zamierzonego efektu. Pomyśle nad wymianą lub przebudową lamp ewentualnie tańsze rozwiązanie BlueVision lub Xtreme Vision.

NeroN

XTreme nie świeca jak Xenon, ale oświetlają genialnie, wytrzymują około 6 miechów.

Zdecydowanie bardziej polecam. BlueVision jak ktoś szuka efektów niż efektywności.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

heko

mam je znacznie dłużej, ale to dlatego że za dzienne robią mi drogowa na 50% mocy, oczywiście także Xtreme :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Wukanio

zakupiłem żarówki BlueVision polecam jak ktoś ma zwykłe lampy i żarówki za 30 zł komplet to po wymianie to różnica jest ogromna polecam.

Kris1976

Jak tam wystrugany stożek ? działa , nie czka ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Na początku trochę przycinał w okolicy 2500-3000 tys.obr ale teraz jest spox dźwięk oddychania jest super. Czasami jak przyspieszam to na wyższych obrotach (5000-6000 obr) trochę go dławi ale jak jest pełna łycha to idzie bez problemu.

Kris1976

... i sapie jak mała lokomotywa ;)
u mnie te przycięcia była za duże , a różnica w płynności jazdy i nabierania obrotów między ori  filtrem a stożkiem jest ogromna niestety.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

mam ponad pół roku stożek K&N 57i gen2 w nadkolu. Przez miesiąc auto potrafiło mieć czkawki jak za wolno wciskałem gaz ((: Przy energicznejszym bucie nic się nie działo. Po miesiącu objawy minęły. Sądzę, że jest dużo prawdy w tym, że komp STka potrafi się sam "programować", tym bardziej, że po wymianie intercoolera na większy też przez około miesiąc turbo notorycznie wkręcało się na czerwoną skalę, a później wszystko wróciło do normy. Jeśli chodzi o różnice w osiągach przed i po montażu filtra to zapraszam do mojego wątku - wkleiłem tam kiedyś wykres z hamowni (parę koni w dół, pare Nm w górę).

Jedyne co mnie martwiło to, że na stożek może lecieć woda - oświadczam, że nie ma, z tym problemów. Oczywiście nie wjeżdżam w mega kałurze i w wielkie ulewy staram się nie jeździć 2m za autami. Stożek czyszczę co 3-4 miesiące.
RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

... to że komp jest "inteligenty" to tez słyszałem , tyle tylko że po zamianie stożka na ori / box, potrafił się "dopasować" do nowego/starego dolotu na odcinku 2 km i zakończył poszarpywanie, nie trwało to miesiąc.
Przy butowaniu faktycznie nic się nie działo, ale nie zawsze można jechać pełnym ogniem bo w sumie to rzadko kiedy można ...:(
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

holo

Każdy komp jest w miarę inteligentny i w ograniczonym zakresie potrafi dostosować się do zmiennych parametrów. Na tym polegają właśnie zalety kompa.
Holo