Focus ST markII FL oranje

TowerST, 04.08.2012, 19:23 « poprzedni - następny »

Kris1976

Cytat: TowerST w 07.08.2012, 17:12Jutro zamawiam parę gratów z Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.j-w-racing.co.uk/
Zamawiam je w opcji B2B - procedura importowa, więc jeśli ktoś chce się podłączyć to będę mu mógł wystawić normalną VATowską fakturę.
To muszę mieć !
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7407/2590/quaife_atb_helical_lsd_differential___ford_focus_st
... ale już nie w tym roku :(  "pomaranczowy" budżet na ten rok i tak już został przekroczony ... ;(
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

barti87

Cytat: TowerST w 07.08.2012, 17:12
chciałem tak zrobić, ale lampy w środku zostały kompletnie rozp... byle tylko jakoś wepchać jarzniki ))):
Jeśli chodzi o forga to myślę, że na najlajtowszej sprężynie da radę.

Kończąc temat wydechu z RSa - jego montaż (parę osób w UK to robiło) w STku nie daje absolutnie nic, a trzeba się sporo pomęczyć, aby go dopasować do STka. Oto lista różnic:

- inna konstrukcja kolektora wydechowego,
- inna konstrukcja katalizatora,
- inny kształt puchy tłumika środkowego, ze względu na inny kształt baku paliwa,
- inny rozstaw rur końcowego wydechu, jak i inny kształ końcówek wydechu,
- inne uchwyty mocujące na całej długości wydechu.

A teraz ogłoszenie - może kogoś zainteresuje:

Jutro zamawiam parę gratów z Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.j-w-racing.co.uk/
Zamawiam je w opcji B2B - procedura importowa, więc jeśli ktoś chce się podłączyć to będę mu mógł wystawić normalną VATowską fakturę.



Fajne autko kojarze temat o skrzyni z FKP ;)
Co do wydechu z RS'a to mogę Ci powiedziec że kolektor wydechowy jest identyczny w ST i RS, co do reszty wydechu nie wiem ale downpipe pasuje. Tez bede cos zamawiał z j-w racing ale nie w tym miesiącu bo jest za duzo innych wydatków.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

Kris1976

Barti Ty niedługo to rakietę na kołach zrobisz...  :evil: coś Ci tam jeszcze brakuje ? może napęd 4x4 od subaraka  :stupid:
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

Za niedługo to każdy z nas będzie miał turbo z RS'a i 350+ koni  :)

Kris1976

...i zero trakcji  :stupid:  ... a mi się marzy po cichu Audi RS3 tylko wygląd ma za spokojny (trza by go było na pomarańcz zafoliwać !) ... i kosztuje jak porsche  :P
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

barti87

Cytat: Kris1976 w 08.08.2012, 14:25
Barti Ty niedługo to rakietę na kołach zrobisz...  :evil: coś Ci tam jeszcze brakuje? może napęd 4x4 od subaraka  :stupid:

Do skończenia jeszcze troche zostało, póki co jest wstepnie zrobiony ale jeszcze dupy nie urywa tak jak bym chciał :P Jest szybki dźwięk miażdzy cyce przy tej turbinie i zmieniła się zupełnie charakterystyka auta. Teraz mam ok 330 KM i 490Nm ale jeszcze 30-40KM i troche Nm dojdzie tylko czasu brak, bo nawet nie mam kiedy auta odstawic, a wszystko już tylko czeka na montaż. :D
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

Kris1976

no to grubaśnie... ale ja już w możliwości STka do przenoszenia mocy na glebę bez szpery nie wierze... U mnie te 430 nm na 2 pierwszych biegach powodują straszne mielenie bez esp max piszczy z esp co chwila go zdusza. Dlatego już się nie będę podniecał NM i KM idę w stronę okiełznania tego momentu Szpera...szpera...szpera
Muszę w końcu zobaczyć tego Twojego potwora ! spocik jakiś ?
... przepraszam za zaśmiecanie tematu ;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

odnośnie szpery, tak jak pisałem akcja z wymianą skrzyni i przeróbką półosi to koszt około 8000 zł, a poniżej pozwalam sobie wkleić cytat z prywatnej korespondencji z Łukaszem, który zbadał temat kosztów wsadzenia dedykowanej szpery bez wymiany skrzyni:

"...sama szpere kosztuje ok 800 funtów + wzmacniany dyferencjał/róznicowy wtedy koszt to ok 1200 funtów, nowy orginalny przegób do ST to koszt ok 1900zł (wiem bo wymieniałem u siebie kiedyś), a w skrzyni RS masz to juz w standardzie, więc dobrze na tym wyszedleś :) "

Cytat: Kris1976 w 09.08.2012, 11:03
U mnie te 430 nm na 2 pierwszych biegach powodują straszne mielenie bez esp max piszczy z esp co chwila go zdusza. Dlatego już się nie będę podniecał NM i KM idę w stronę okiełznania tego momentu Szpera...szpera...szpera

dlatego celuję w 260 max, bo na FWD bez revo knuckle sama szpera też ma swoje granice...
RS Mark III / było ST225 / ST150

T

Cytat: TowerST w 09.08.2012, 12:10dlatego celuję w 260 max, bo na FWD bez revo knuckle sama szpera też ma swoje granice...
No już nie przesadzaj, ludzie mają 400 bez szpery i jeżdżą. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Kris1976

Cytat: Tomasz w 09.08.2012, 12:51No już nie przesadzaj, ludzie mają 400 bez szpery i jeżdżą. Smiley
... większość zaczipsowanych 2.0 diesli lub np mundek 2.2 tdci ;)


« Dodane: 09.08.2012, 13:22 »

Cytat: TowerST w 09.08.2012, 12:10odnośnie szpery, tak jak pisałem akcja z wymianą skrzyni i przeróbką półosi to koszt około 8000 zł, a poniżej pozwalam sobie wkleić cytat z prywatnej korespondencji z Łukaszem, który zbadał temat kosztów wsadzenia dedykowanej szpery bez wymiany skrzyni:

"...sama szpere kosztuje ok 800 funtów + wzmacniany dyferencjał/róznicowy wtedy koszt to ok 1200 funtów, nowy orginalny przegób do ST to koszt ok 1900zł (wiem bo wymieniałem u siebie kiedyś), a w skrzyni RS masz to juz w standardzie, więc dobrze na tym wyszedleś Smiley "
to ja pozwolę sobie pociągnąć temat i zgłębić moją kiepską wiedzę w tej materii. Reasumując
kupując to
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tomson.com.pl/product-pol-759-Szpera-Quaife-QDF13J-do-Ford-Focus-Mk2-ST225-ze-skrzynia-M66.html
muszę kalkulować jeszcze koszt robocizny + co dokładnie ?

...a tu dość dobrze widać jak śmiało można butować na ciasnych nawrotach i jak szpera ogarnia 400nm:)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=aFgd8xyeyY0
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

"niedokładnie" masz napisane, dokładnie nie wiem, bo poszedłem zupełnie inną drogą.
Mam pytanie, z tego co kojarze to przed wsadzeniem większego ICka, turbo w peaku osiągało środkowe wartości, a teraz potrafi zahaczyć o początek czerwonego pola. To normalne?
RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

Też tak miałem ale... po założeniu samego wydechu i takie przeładowanie wówczas było normalne ale co do rzeczy ma podmiana ICka ? tego nie wiem. Natomiast pewne jest że po strojeniu te przeładowania znikną.
A wracając jeszcze do Twoich planów to aktuator w Twoim przypadku jest bez sensu
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

Noszę się z zamiarem kupna felg na zimę, które latem będę używał do "rekreacyjnego" upalania. Wybór padł na:

OZ 35 ANNIVERSARY  8X17 5X108 ET38

Jakieś za lub przeciw???

Kapcie na zimę 215, a na lato semi slicki 225.
Prosiłbym o potwierdzenie, czy na takie felgi nie będzie problemu z włożeniem takich oponek.
Oraz ile powinien równać się XX

zima 215/XX/17
lato, pól slicki 225/XX/17 (do upalania na krótkich, krętych, "kartingowych" torach)

Uprzedzę ewentualnie komentarze, że kapcie za szerokie jak na zimę i powinny być 205. Wybrałem świadomie 215, gdyż a) mieszkam w mieście i na wypady za miasto/góry mam inną furmankę b) jestem po ciekawej lekturze Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.opony.com.pl/artykul/czy-wezsze-opony-na-zime-sa-lepsze/?id=18

z góry dzięki.
RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

OZ - dobra cena i jakość niepodważalna ale wzór ....rzecz gustu, mi się taki nie podoba. Taki pasuje bardziej do dziadkowozu jakiegoś. Osobiście jestem zwolennikiem felunku 5 ramiennego
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

dzięki za odpowiedź, a XX=? (jaki dla zimy, i jaki dla pół slicka)
RS Mark III / było ST225 / ST150